Voor economie moet ik een PO maken over merkbekendheid en elasticiteit. Nu doe ik het over pretparken en wilde ik jullie vragen of jullie volgende enquκte voor mij willen invullen:
1. Wat is het eerste pretpark dat in je opkomt?
2. Naar welk pretpark ga je het liefst?
3. Als de prijs van dat pretpark met 25% zou stijgen zou je er dan nog steeds heen gaan of zou je naar een andere goedkopere gaan, en naar welke dan?
4. Wat is volgens jou de beste prijs voor een toegangskaartje voor het pretpark?
5. Welke eigenschappen moet een goed pretpark hebben? Voldoet het pretpark wat het eerste in je op kwam aan die eisen? Zo nee welke dan wel?
6. Vanaf welke prijsstijging wil je niet meer betalen voor een pretpark?
7. Stel je zou naar Six Flags gaan, je komt erachter dat de toegangsprijs met 15% is gestegen (naar 26,45), heb je dat er voorover of zou je iets anders kiezen?
8. Stel je wilt naar een pretpark, je komt te weten dat de prijs van Duinrell met 15% (naar 13,60) is gedaald, ga je naar Duinrell of toch liever naar een ander (duurder) pretpark?
9. Stel je kan niet kiezen tussen Six Flags en Hellendoorn, de prijs van een toegangskaart voor Six Flags is met 15% gedaald (naar 19,55) en de toegangsprijs voor Hellendoorn met 25% gestegen (naar 18,75), waar zou je dan voor kiezen
10. De prijs van een toegangskaartje voor Hellendoorn stijgt met 10% (17,60), de toegangsprijs van Ponypark Slagharen blijft gelijk (17,50), naar welk van de twee pretparken zou je toe gaan?
11. Stel je wilt met een vriend(in) naar Ponypark Slagharen, maar hij/zij wil naar Six Flags. De toegangsprijs van Ponypark Slagharen is gestegen met 10%
(naar 19,25) vanwege een nieuwe spectaculaire, maar dure, atractie, de toegangprijs van Six Flags blijft gewoon 23,00. Waar gaan jullie heen?