Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ach, ik heb sowieso iets tegen al die hoepla om bruiloften heen. Überhaupt een bruiloft, helemaal niet interessant. Ik wil wel heel graag trouwen, maar van mij hoeft dat hele 'feest' eromheen niet zo. Het liefst zo simpel en intiem mogelijk. Bij mij gaat het er vooral om dat ik dan officieel 'van hem' ben, ook op papier. Ik zie mezelf ook echt niet in een bruidsjurk lopen. ![]() Gelukkig is hij het hier mee eens. Geen gedoe, gewoon trouwen. <3 |
![]() |
||
Citaat:
||
Een vriendin van mij is een paar maanden geleden getrouwd. We gingen haar thuis ophalen (we hadden geregeld dat ze niet hoefde te werken, en zouden haar dan op het werk ophalen als ze daar aankwam, maar haar collega had dat per ongeluk verraden...) Twee meiden hadden een fietsspeurtocht uitgezet die we op 'gekke' fietsen (tandem achterstevoren enzo) gingen doen. Tussendoor deden we nog een workshop cocktailshaken en erna een makeupworkshop (allebei niet mijn ding, maar goed). Toen uit eten en daarna nog uit (maar met dat laatste ging ik niet mee). Ze wisten waar 'de mannen' naar toe zouden gaan en gingen daar ook heen, terwijl die dat helemaal niet wilden. Dat laatste was dus een beetje jammer.
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een studiegenote heeft een gezamelijke vriendengroep met haar man, en zij heeft tijdens haar vrijgezellenfeest eerst 's middags dingen gedaan met de vrouwelijke helft daarvan terwijl hij iets met de mannelijke helft deed, en daarna zijn ze gewoon met z'n allen uit eten en uit geweest.
|
![]() |
|
Ik ben een keer mooi opgemaakt met een catwalkcursus en een fotoshoot en daarna lekker eten, en stappen. Vond ik erg leuk!
Heb een keer een pokeravond gehad, vond ik geen reet aan. Ook ben ik een keer wezen lasergamen, daarna wat kroegjes in, lekker eten en daarna stappen. Ik ga binnenkort trouwen dus de vriendinnen moeten voor mij nu wat regelen haha. Ik hoop alleen dat ik geen spel in de stad moet doen, dat vind ik vreselijk. En ook niet zo'n vreselijk pakje waarbij je ontzettend voor schut staat. Dat lijkt mij zo erg! Ik sta ook niet te springen om een stripper. Gewoon lekker gek doen met je vriendinnen vind ik leuk. Dus ik hoef de mannen ook niet perse te ontmoeten op het eind. edit: oja ik heb ook een keer een paaldansworkshop gehad, dat was echt ontzettend leuk! Laatst gewijzigd op 22-08-2009 om 10:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vriendin 1 hadden we verrast met een uitgebreid ontbijtje (besteld
![]() Vriendin 2 hadden we gekidnapt naar een afgehuurde villa in België. Daar zaten we in een heel relaxt huisje met een heel grote sauna en jaccuzi. In de tuin was ook een zwembad. We zaten er met acht dames en we hebben haar allemaal lekker verzorgd, het was een lekker lang weekendje wat ze niet zo gauw zal vergeten. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Pff, dat is wel heel stom zeg, van die schoonmoeder. Ik heb die schoonzus wel laten weten dat ik het raar vind, maar verder doe ik er weinig meer aan. Inmiddels weet ik dus wie erbij moeten zijn en heb ik al een paar ideetjes. Waterskieen lijkt me leuk ( en mocht het een week van te voren blijken dat het weer slecht wordt, kan je altijd nog een binnenactiviteit als back up plan bedenken) en een workshop cocktails maken, met een hapje ( en drankje dus ) Als ik haar wel voor lul wil zetten, kan ik altijd nog niet zeggen dat ze een bikini mee moet, en een enorm lelijk roze badbak voor dr kopen ofzo. Wat vinden jullie hiervan? |
![]() |
|
Ik krijg binnenkort mijn vrijgezellenfeest (ik trouw eind september). Geen idee wat we gaan doen, maar zou zoiets als bonbons maken wel erg leuk vinden of iets anders creatiefs. En erna met de hele groep lekker ergens gaan eten, wat niet al te duur is. Vorig jaar had ik een vrijgezellenfeest waarbij we kettingen gingen maken en vervolgens pannenkoeken gingen eten. Was erg gezellig en het paste precies bij de bruid.
|
Ik had laatst een vrijgezellenfeest en we gingen buikdansen
![]() daarna hadden we allemaal kado'tje mee wat aan moest geven welke band jij met de bruid had. al die kado'tjes werden dan aan een 'vriendinnenketting' gehangen, heel leuk idee.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
StorING: Internetsaaikieren bij ISaaiG #1807 Chick Rock | 500 | 04-04-2013 19:41 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #117 ST*R | 500 | 02-07-2011 18:42 | |
Liefde & Relatie |
Vrijgezellenfeest: ja of nee? Verwijderd | 54 | 10-06-2011 22:00 | |
Liefde & Relatie |
Vrijgezellen feest cheriff | 17 | 16-02-2011 14:21 | |
Seksualiteit |
Vrijgezellenfeestje Mongozo | 22 | 05-03-2008 11:18 | |
De Kantine |
Ideeën vrijgezellenfeest loes appelmoes | 23 | 22-04-2007 20:43 |