Advertentie | |
|
![]() |
|
Via www.connections.be , maar laagste prijs die ik vind is 641€ via Brussel.
Verschillende dagen andere prijzen hangt meestal af van het feit of er zakenmensen vliegen in het weekend of niet (weekend dus soms duurder dan week voor korte vluchten dacht ik) en dan dat er verschillende categoriën zijn in het vliegtuig , dezelfde plaats kan verschillende prijzen hebben, hangt dus beetje af of er nog goedkope plaatsen zijn of niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Neem een kijkje op de onderstaatnde websites:
www.cheaptickets.nl www.vliegticketszoeken.nl www.airtransat.com Ik hoop dat je er wat aan hebt. |
![]() |
|
heel simpel
je speurd ebay.com en ebay.de af want op ebay.nl zijn ze er nooit als je ze 1 maal thuis hebt ga je met de vouchers gewoon naar schiphol naar de balie van united en boekt de vlucht of via de telefoon dat kan ook wel vouchers van united komen het vaakst voor en ze verschillen en waarde van 75 tot 900 dollar per voucher ( wel op letten 1 voucher per ticket en goed kijken naar de geldig heid van de vouchers) klik ik vlieg tegewoordig alleen nog maar met vouchers,
|
![]() |
Weet je wat onwijs handig is om voor een vet goedkoop ticket te shoppen:
VliegticketsTool.nl Ik ga volgende maand voor een werk-stage naar Australië en zat eerst in al die losse sites te zoeken maar dat is doffe ellende! Omdat je elke keer weer je reisgegevens moet invoeren in al die piepkleine veldjes. En ik ben al zo'n held met typen... zit nu ook alweer een uur te typen, dus doeiiiiiiiiiii!!! ![]() Groetjes VettePassie |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Cruiseschipvakantie met vrienden? NadeHAVO | 2 | 12-02-2013 14:23 | |
De Kantine |
Rhapsaaidy in Blue #1647 Verwijderd | 500 | 24-04-2012 19:53 |