![]() |
|
![]() |
Ik heb er ook regelmatig last van en het is niet leuk.
maar mijn huisarts zegt het maakt niet uit. of krijg ik een drankje of pilletje ook al snap ik niet waarvoor het helpt. en Dat krijg ik al een paar jaar te horen dat ik er al niet meer mee heen ga. maar jij kan er beter wel mee heen gaan. |
![]() |
|
![]() |
Had ik vroeger ook, toen ik een jaar of 7 was.
Meestal is het een haarvaatje dat niet al te sterk is, en dat steeds openbarst. In het ziekenhuis wordt dit dan dichtgeschroeid ![]() Ik was toen nog hartstikke klein, en ik vond het COOL! Het is niets om bang voor te zijn. Je wordt eerst goed verdoofd. Ik weet niet of ze het ook met een naald doen, maar ík kreeg twee watjes in mijn neus (xD) met verdovingsmiddelen erop, en na een paar minuten voelde ik helemaal niets meer. Toen schroeiden ze dat vat dus dicht, en was het klaar (ik had daarna nog wel een paar minuten last van een verdoofd gezicht, maar dat vond ik wel grappig ![]() Ik heb het nu trouwens weer. Soms elke nacht wel een bloedneus, en dan weer helemaal niet. En dan weer een tijd overdag (Het is al op mijn werk en op school gebeurd) dus waarschijnlijk moet ook ik weer eens naar de dokter. En dat met die bloedproppen in je keel, dat is ook normaal. Ik heb dat vaak 's ochtends. Meestal is het dan zo day je 's nachts een bloedneus hebt gehad, dat dat bloed toen naar je keel stroomde en daar stolde. Dan krijg je dus van die bloedstolsels ![]() Maar kortom, je hoeft je totaal geen zorgen te maken! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Bloedneuzen blijven komen. marc-juh | 4 | 08-12-2020 09:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
Dikke bloedneus DBZ | 6 | 01-07-2009 20:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
7 bloedneuzen in 3 dagen, kan dat kwaad? Mara | 14 | 13-08-2004 14:47 | |