Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik zou het ook in een andere fles doen anders valt het alsnog op, of je moet natuurlijk stiekem met ze 4en op de wc gaan zitten he. |
![]() |
|
Ik denk dat ze met alcoholcontrole geen blaastest bedoelen, maar dat iedereen gecontroleerd wordt of leerlingen geen drank in hun zak hebben. Het best is dus om gewoon voor het feest te gaan drinken. Maar natuurlijk niet te veel zodat je er ladderzat aankomt.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sterker nog, al die kutkindjes die zich op hun 15e al klem zuipen zie ik hier wekelijks aan de balie staan bij de verslavingszorg. En maar klagen hoe zielig ze dan opeens zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daarbij moet je niet te veel zuipen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vind het sowieso kansloos per se drank mee te willen nemen terwijl dat duidelijk niet de bedoeling is op dat feest, waarschijnlijk wil ze even laten zien hoe stoer ze wel niet is ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat voor idee krijg jij erbij als het om een school feest gaat? De school gaat het heus niet zomaar verbieden omdat de jongeren zicht zo netjes gedragen wat alcohol betreft. Dus bij topics zoals deze komt het er bij mij opneer als stoer doen, en niet om zomaar een glaasje omdat het lekker is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Op mijn middelbare school kon je gewoon drank kopen op het feest zelf (bier en breezers geloof ik), maar dat was waarschijnlijk de goede oude tijd
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |