Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-11-2009, 19:39
lottjyy
lottjyy is offline
haaaai , wij hebben schoolfeest volgendeweek vrijdag
en we willen bacardi razz meenemen
maar weet iemand hoe je dat het beste binnen krijg ?
we hebben van te voren alcohol controle .

iemand een idee ?

xxxxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-11-2009, 19:51
Verwijderd
In je maag stoppen, daar kijken ze nooit.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 20:53
voussavez?
voussavez? is offline
Razz, das van die niet-pure breezah shit toch? Dan is het goed. Verstop het gewoon vantevoren in school (als dat kan).
Oud 11-11-2009, 21:45
HTID
HTID is offline
Ik neem aan dat je een blaastest bedoeld met alcoholcontrole.

Giet het in een platvink en draag die op je lijf of in je zak.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 21:51
anoniem93
anoniem93 is offline
heb je een kluisje waar je bij kunt tijdens het schoolfeest?
als dat zo is, neem het een dag van te voren ofzo mee en stop het daarin. neem dan je sleutel mee en haal het dan uit je kluisje.
anders is ergens anders verstoppen mss inderdaad een goed idee, maar als je wordt gesnapt ben je dik de sjaak (tenminste bij ons)
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 23:20
Verwijderd
Ik zit te twijfelen of deze wel open mag blijven, zou niet goed wezen als we volgende week op het nieuws horen dat er een meisje overleden is aan alcoholvergiftiging nadat ze hier op het forum had gelezen hoe ze het beste alcohol mee naar een schoolfeest kon nemen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zit te twijfelen of deze wel open mag blijven, zou niet goed wezen als we volgende week op het nieuws horen dat er een meisje overleden is aan alcoholvergiftiging nadat ze hier op het forum had gelezen hoe ze het beste alcohol mee naar een schoolfeest kon nemen.
Jou valt niets te verwijten, alsmede de posters van dit topic. Het is geen poging tot uitlokking; TS vraagt zelf om inlichtingen.

Ook geen dood door schuld. TS weet dat alcohol bedwelmend kan werken. TS weet dat dat verboden is door de school. TS had anders kunnen handelen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 23:29
Verwijderd
drink het van te voren? bacardi razz geen idee of het zuur is maar fruitzuren en een platvink mixen niet zo goed ;x
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 00:10
Verwijderd
Verstop het verdeeld over kleine flesjes in je speedo. Of drink het gewoon voordat je erheen gaat. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Als ze blaastests doen is het hoog tijd om naar een normale school te gaan.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 13:41
Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Razz, das van die niet-pure breezah shit toch? Dan is het goed. Verstop het gewoon vantevoren in school (als dat kan).
in bacardi razz zit 35% en van tevoren opdrinken zal wel niet werken als je blaastest hebt nee. neem het mee in je jas/vest moet lukken neem aan dat je niet gefouilleerd word

ik zou het ook in een andere fles doen anders valt het alsnog op, of je moet natuurlijk stiekem met ze 4en op de wc gaan zitten he.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 12:45
Verwijderd
blaas test?
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 13:57
mariss15
mariss15 is offline
zou het van te voren drinken want had ook een keer drank op een schoolfeest mee naar binnen en werd betrapt bij me kluisje toen ik het wou drinken ouders werden gebeld vet gezeur allemaal.
ik had het in me tas met slaapspullen zitten en daar keken ze niet in
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 14:17
Vice
Vice is offline
Ik denk dat ze met alcoholcontrole geen blaastest bedoelen, maar dat iedereen gecontroleerd wordt of leerlingen geen drank in hun zak hebben. Het best is dus om gewoon voor het feest te gaan drinken. Maar natuurlijk niet te veel zodat je er ladderzat aankomt.
Oud 17-11-2009, 11:26
Bassie2
Bassie2 is offline
Of gewoon om je bang te maken ? Maar je kan gewoon in een flesje stoppen en in je onderbroek stoppen Beste manier is om het in je kluisje te doen, maar ook zeker in een ander flesje valt een beetje op als je daar loopt met een fles
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 12:19
Thinus
Thinus is offline
Citaat:
Ik denk dat ze met alcoholcontrole geen blaastest bedoelen, maar dat iedereen gecontroleerd wordt of leerlingen geen drank in hun zak hebben.
oh ja dat klinkt natuurlijk logischer maar ik kan me herrineren dat ze bij mij op school ook welleens een blaas test hielden. maar dat was ook om bang te maken aangezien t ding nieteens werkte
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 18:55
capibara
capibara is offline
Baggy broek aan, paar platvinken in je sokken.
Oud 18-11-2009, 21:07
MiBe
MiBe is offline
Blaastest voor een schoolfeest?
Hahahahaha, die is nog nieuw voor me xD
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 21:34
Batave
Batave is offline
Drink het ná het feest op?
Oud 19-11-2009, 19:00
LW
LW is offline
Nou gewoon niet doen?
Je kan toch wel even zonder alcohol neem ik aan...
En daarbij is een feest zonder alcohol ook gezellig.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Nou gewoon niet doen?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 19:18
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Wat is er dan zo raar aan die uitspraak? Stomdronken worden is geen grondrecht, of iets dat cool is.
Sterker nog, al die kutkindjes die zich op hun 15e al klem zuipen zie ik hier wekelijks aan de balie staan bij de verslavingszorg. En maar klagen hoe zielig ze dan opeens zijn.
Oud 19-11-2009, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Wat is er dan zo raar aan die uitspraak? Stomdronken worden is geen grondrecht, of iets dat cool is.
Sterker nog, al die kutkindjes die zich op hun 15e al klem zuipen zie ik hier wekelijks aan de balie staan bij de verslavingszorg. En maar klagen hoe zielig ze dan opeens zijn.
ik heb me altijd al geërgerd aan mensen die zeggen zonder drank is het ook leuk maar drank kan ook gewoon lekker zijn.
Daarbij moet je niet te veel zuipen
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 20:08
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
ik heb me altijd al geërgerd aan mensen die zeggen zonder drank is het ook leuk
Bij dezen nogmaals
Vind het sowieso kansloos per se drank mee te willen nemen terwijl dat duidelijk niet de bedoeling is op dat feest, waarschijnlijk wil ze even laten zien hoe stoer ze wel niet is
Met citaat reageren
Oud 19-11-2009, 23:17
Sherlock
Sherlock is offline
Je moet wel heel zat zijn als je niet eens meer normaal kunt doen. Dus het beste drink je het gewoon van tevoren.
Oud 20-11-2009, 20:04
LW
LW is offline
Citaat:
ik heb me altijd al geërgerd aan mensen die zeggen zonder drank is het ook leuk maar drank kan ook gewoon lekker zijn.
Daarbij moet je niet te veel zuipen
Daar heb je wel gelijk in zeker weten.
Maar wat voor idee krijg jij erbij als het om een school feest gaat?
De school gaat het heus niet zomaar verbieden omdat de jongeren zicht zo netjes gedragen wat alcohol betreft.
Dus bij topics zoals deze komt het er bij mij opneer als stoer doen, en niet om zomaar een glaasje omdat het lekker is.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-11-2009, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Nou gewoon niet doen?
Een feest is pas een geslaagd feest als de glazen gevuld zijn en blijven worden aangevuld.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 11:09
donnatjuh95
donnatjuh95 is offline
bij ons ook... is echt K*T!!!
xxx en suc6~!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 12:03
Verwijderd
gewoon lekker van tevoren met z'n allen op de scooters indrinken denk.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 13:39
$moky
$moky is offline
van die kleine flesjes flugel vullen en die aan de zijkanten in je schoen zetten
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 15:03
donnatjuh95
donnatjuh95 is offline
1 klein flesje onder je bh
of...
een jurk of rok aan en dan zo`n bandje om je been waar je zo`n (klein)flesje onder kan stoppen...
xxx
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 11:39
WEED PLANT
WEED PLANT is offline
gewoon van tevoren drinken, of je neemt het mee in een tas? maar beter ga je voor het schoolfeest drinken want als ze je verdachten kunnen ze geen drank vinden?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 22:55
*oma*
*oma* is offline
Op mijn middelbare school kon je gewoon drank kopen op het feest zelf (bier en breezers geloof ik), maar dat was waarschijnlijk de goede oude tijd . En er mocht ook binnen gerookt worden. Haha, ik kan me nu niets meer voorstellen bij zo'n schoolfeest. Maar om even op je vraag in te gaan: je kunt het inderdaad van tevoren op drinken, maar doe het dan wel rustig aan en drink niet die fles in één keer leeg. Ik heb een keer bij een schoolfeest gehad dat ik van tevoren ook ging indrinken en toen nam ik op het feest nog wat drankjes en dat sloeg toen wel in. Toen had ik ook nog niet zoveel ervaring met alcohol. Maar ik vond dat toen niet zo prettig, geloof ik.
Oud 18-12-2009, 12:22
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Op mijn middelbare school kon je gewoon drank kopen op het feest zelf (bier en breezers geloof ik), maar dat was waarschijnlijk de goede oude tijd . En er mocht ook binnen gerookt worden. Haha, ik kan me nu niets meer voorstellen bij zo'n schoolfeest. Maar om even op je vraag in te gaan: je kunt het inderdaad van tevoren op drinken, maar doe het dan wel rustig aan en drink niet die fles in één keer leeg. Ik heb een keer bij een schoolfeest gehad dat ik van tevoren ook ging indrinken en toen nam ik op het feest nog wat drankjes en dat sloeg toen wel in. Toen had ik ook nog niet zoveel ervaring met alcohol. Maar ik vond dat toen niet zo prettig, geloof ik.
bij ons op school moet je eerst een blaastest doen dus van te voren indrinken kan bij ons op school i.i.g niet (weet niet of dat ook geldt voor de topicstarter)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten