Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
http://www.ns.nl/cs/Satellite/reizig...urenabonnement
Hij kost 55 euro en dan krijg je 40% korting op je treinkaartjes, dus het ligt er echt aan hoe ver je moet... of het voordelig is of niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maarja, dat is mijn mening :-P Verder kan ik je niet helpen, want ik heb een beetje hetzelfde probleem :-P |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ontopic; je bent in Nederland, zelfs een retourtje maastricht-groningen kost nog geen 50 euro, dus het moet toch te betalen zijn om in die maand 1x naar huis te kunnen. Verder kan je skypen/bellen/webcammen/whatever. Verder heb je waarschijnlijk in je 1e maand zoveel te ontdekken dat de tijd voorbij vliegt.
|
Verwijderd
|
Inderdaad je ouders een keer naar jou laten komen en jij één keer naar hun, dat moet te doen zijn.
![]() Of als je vaker wilt, kijken of een voordeelurenkaart misschien niet toch rendabel is...of een student zoeken die bij je in de buurt woont die wel een OV heeft en ook vaak naar zijn/haar ouders gaat, dan kun je met korting meereizen. Of hopen dat het Kruidvat of de Blokker nog zo'n leuke aanbieding krijgt. ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je na 1 juli jarig bent (je leeftijd maakt neit uit) krijg je per 1 oktober OV-kaart + stufi. Dit komt door de kinderbijslag. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als je heel vaak moet reizen is een abonnement rendabel, maar als je op de fiets naar de hogeschool of uni gaat en het alleen maar om kamer-ouders in het weekend gaat...dan, denk ik, niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een jaarkaart is even duur als 10 maandabonnementen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Sommige mensen (zoals ik) hebben nogal een goede band met thuis en verder wil ik ook mijn vrienden nog wel eens kunnen zien ![]() On-topic: Mijn ma heeft besloten om de reizen te betalen, aangezien ze me ook nog wel eens wil zien ![]() Wat is studeren/op kamers wonen trouwens duur ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik bedoelde dat je een maandabonnement kunt nemen totdat je OV er is. Althans, zo doet mijn zus het en ik denk dat het je veel geld kan schelen. Zij krijgt haar OV ook pas in oktober (en vlak daarna worden we allebei 18, ja tweeling maar je krijgt het dus ook gewoon zo laat).
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Studiefinanciering vraag HotCold | 4 | 17-06-2011 21:11 | |
Studeren |