Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2009, 09:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dat kan door het naziknopje en op m&m, maar dat mag ook door de fb van het betreffende deelforum persoonlijk een berichtje te sturen toch?

kusje,
fizzle
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2009, 09:37
Ieke
Ieke is offline
Natuurlijk
Oud 17-09-2009, 16:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
tof!
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 12:11
Verwijderd
Ik vind de term "naziknopje" trouwens wel heel verkeerd gekozen. Het geeft een negatieve lading aan een handige knop.

Is het gebruik van die knop erger dan een bericht op m&m of achter iemands rug om een forumbaas pm'en?
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 18:15
PV
PV is offline
die knop is juist heel handig, posten op m&m of iemand pm'en kost te veel tijd en is omslachtig, dit is een klik en een woordje "spam" intikken
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Ik vind de term "naziknopje" trouwens wel heel verkeerd gekozen. Het geeft een negatieve lading aan een handige knop.

Is het gebruik van die knop erger dan een bericht op m&m of achter iemands rug om een forumbaas pm'en?
Die naam is louter officieus, hoor.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 16:43
Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Die naam is louter officieus, hoor.
Dat is op zich wel waar maar dan nog heeft het een behoorlijk negatieve lading voor iets dat positief bedoeld is. Namelijk de drempel verlagen om dingen te melden die niet toegestaan zijn.
Oud 20-09-2009, 17:03
Verwijderd
Ik denk niet dat dat er mensen van weerhoudt er op te drukken.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 20:30
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Dat is op zich wel waar maar dan nog heeft het een behoorlijk negatieve lading voor iets dat positief bedoeld is. Namelijk de drempel verlagen om dingen te melden die niet toegestaan zijn.
Die term wordt nu nog nauwelijks gebruikt, en daarbij kun je toch niet voorkomen dat die term gebruikt wordt. Daarbij is het meer bedoeld als een grapje, ik denk dat de meeste forumers dat wel inzien.
Oud 23-09-2009, 10:22
ganralph
ganralph is offline
In het kader van de actuele discussie: is mijn anonimiteit wel gegarandeerd als ik het M-knopje gebruik of worden daar ook stiekem rapporten over bijgehouden?
Oud 23-09-2009, 10:43
Verwijderd
Er wordt automatisch een topic geopend op een afgesloten subforum. Dat ziet er dan zo uit:

Citaat:
<User1> heeft een kwalijk bericht gemeld.

Reden:
Citaat:
<Reden zoals die door <User1> is ingevuld>
Bericht: <Gerapporteerde bericht>
Forum: <Betreffende subforum>
Toegewezen forumbazen: <FB's van dat subforum staan hier, hebben dus meteen een naamzoek>

Verzonden door: <User2>
Oorspronkelijke inhoud:
Citaat:
<Post>
Je anonimiteit is dus gewaarborgd in die zin dat andere leden niet bij dat forum kunnen komen, maar fb's wel. De reden dat je naam meegezonden wordt is om misbruik te kunnen tegengaan.
Wanneer User2 een waarschuwing of ban zou krijgen voor de gerapporteerde post, wordt niet vermeld dat dit besloten is omdat een post gerapporteerd is. Andere leden krijgen dus nooit te weten dat hun post gerapporteerd is.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2009, 15:55
Martiño
Martiño is offline
Nu we het er hier toch hebben, puur uit nieuwsgierigheid, hoeveel van die meldingen krijgen jullie per week ofzo?
Oud 23-09-2009, 16:08
Verwijderd
Deze week zitten we tot nu toe op 16 topics (er kunnen meerdere meldingen van gemaakt worden, gaat in hetzelfde topic en ik heb niet ieder topic zitten doorzoeken ). Vorige week waren er 28 topics.
Als je echt wilt weten hoeveel meldingen er waren moet je even wachten op Wolter, die heeft het vast in een tabel staan
Met citaat reageren
Oud 24-09-2009, 13:45
drukknoopje
drukknoopje is offline
Tof systeem wel
Oud 24-09-2009, 19:22
Balance
Balance is offline
Zeker! Het werkt erg handig. Vooral de naamzoek is voor ons als fb's heel makkelijk.
En ik vind dat er ook echt goede posts doorgegeven worden.

Edit: ja of slechte posts natuurlijk, 't is maar net hoe je het ziet
Oud 25-09-2009, 11:19
ganralph
ganralph is offline
@ Dittrich: nog bedankt. was niet bang voor wraakacties hoor (er had een knipoog in mijn bericht gekund) maar wel leuk om te zien hoe het werkt bij jullie

ben over het algemeen ook wel tevreden over deze functie
Oud 25-09-2009, 13:25
Verwijderd
Ik heb net ook het naziknopje gebruikt
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten