![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Eerst ging ik bijna altijd rond 1:00 slapen. Ben net een weekje terug uit Amerika, dus mijn ritme is nu helemaal in de war. Ben om 23:00 ook echt kapot. Maar dat vind ik best een mooie tijd om te gaan slapen, dus ik ga mijn best doen om dat zo te houden.
|
Ik probeer tussen 22.00 en 22.30 uur naar bed te gaan en dan slaap ik daarna ook wel binnen tien minuten. 's Ochtends gaat de wekker dan weer om 6.15/6.30 uur, vaak ook eerder. Dat elke doordeweekse dag. In het weekend wisselt het heel erg.
|
Verwijderd
|
Ik ga vaak rond 23.00 richting bed, om vervolgens pas na 01.00 te slapen. Zoals altijd. Als ik wéét dat ik vroeg op moet, slaap ik extra slecht. Wanneer ik moet werken bijvoorbeeld, slaap ik de nacht ervoor slechts 1 uur. Ik heb veel slaap nodig maar kom er niet aan omdat ik altijd wel iets te doen heb savonds. Ik leef graag 's avonds.Met huiswerk ga ik liever savonds langer door dan dat ik de volgende ochtend vroeger mn bed uit kom om het te doen. Ik heb vrienden aan de andere kant van de wereld dus als ik met hen wil spreken, moet ik tot savonds wachten. Maar: slecht slapen betekent voor mij gewoon vaak veel lichamelijk gezeur. Maar liever beul ik altijd maar lekker door. Oh, en in de winter gaat mijn lichaam ook echt over op winterslaapstand, want het heeft nóg meer slaap en warme dekens nodig dan gewoon
![]() |
![]() |
|
Doordeweeks probeer ik zeker rond half 10, 10 uur in bed te liggen. Anders hou ik het niet vol.
Vorig jaar was het bij mij zo dat ik ook vaak na twaalven in bed lag, en dan om 6 uur weer eruit. Dat heeft m'n weerstand geweten. Maar nou heb ik m'n rust gigantisch hard nodig, vooral voor m'n rug. Daar heb ik regelmatig last van. Meestal slaap ik rond 12 uur. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik werk voor uitzendbureau's in de zorg dus heb onregelmatige werktijden.
Als ik dagdienst heb, ga ik tussen 22 en 23 uur naar bed, als ik late dienst heb moet ik werken tot 23 uur en ga ik meestal tussen 1 en 2 naar bed. Bij nachtdienst ga ik meestal 2 uur nadat ik ben thuisgekomen naar bed, rond een uur of 10. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik 14 was, lag ik echt ruim voor 10 uur in bed.
Ondertussen is mijn 'normale' ritme 12 uur naar bed, 8 uur op, maar omdat ik op het moment veel reistijd heb naar m'n studie, moet ik eerder naar bed en uiterlijk 7 uur op. En dat nekt me nogal, want het klopt niet met mijn standaardritme ![]() |
![]() |
|
Ik ben 13 en lig vaak om 22.15-22.30 in mijn bed en sta om 6.30 op. Ik vind het zelf wel oké, hoewel ik in het weekend zeker tot elf uur in bed lig.
||
Citaat:
ik geniet, ik lees veel, sport veel, slaap wanneer ik zin heb om te slapen, reis wanneer ik zin heb(geen planning), ik wandel ( genieten van het "zijn" ), moet me aan niemand verantwoorden ( iedereen moet zich aan iemand verantwoorden ik bedoel niet rechtstreeks ), heb geen plichten, dus ik hoef ook niet opstaan op een bepaald uur. Wakker zijn als iedereen slaapt geeft me ook een speciaal gevoel xD. Soms heb ik ook maanden waar ik me een strikt schema opleg, voorbereiden op bepaalde competities in het buitenland enz, wennen aan een bepaald uur waarop je op je top moet zijn en niet "moe" ![]() Dat begon bij mij al vroeg, maar extremer toen ik afstudeerde. ![]() Just living my zenlike life. Zal ik ook wel ooit willen veranderen indien ik de meest geschikte vrouw tegenkon waar ik een gezin mee wil, aan een ratio van één per week kom ik er hopelijk ooit wel xD have fun! PS: heb net een prachtig boek uit, nu eten en dan m'n nest in xD Good morning to you xD ![]()
|
De afgelopen maandag had ik weinig daginvulling en ging ik vaak ergens tussen half 1 en half 2 naar bed. Nu moet ik er elke dag weer vroeg uit en probeer daarom tussen half 11 en 11 uur naar bed te gaan. Helaas lukt dat nog niet altijd omdat ik voor mijn gevoel dan maar zo'n korte avond heb en weinig tijd voor mezelf. Maar als ik later dan dat naar bed ga ben ik de volgende dag helemaal gebroken.
|
23.00/24.00 naar bed en meestal 7.30 weer op. Eigenlijk wel iets te weinig slaap voor mij denk ik, maar ik krijg mezelf ook niet echt eerder naar bed. Ook ben ik 's avonds vaak weg (commissie, kroeg, uitgaan), dus het wordt nog wel eens later dan 24.00.
![]() |
![]() |
|
Een tijdje terug ging ik om verschillende tijden naar bed, meestal rond 2/3 uur of later. Maar ik merkte dat mijn 'dagritme' in de war raakte. Ik versliep me ook heel vaak daardoor. Nu ga ik rond half 12 naar bed, en kijk nog wat TV totdat ik me slaperig voel. Mijn dagritme is nu weer ok gelukkig.
|
Verwijderd
|
Doordeweeks probeer ik voor elf uur in bed te liggen, wat meestal we lukt, en dan lees ik nog een halfuurtje. In het weekend slaap ik zo rond twaalf uur, half een. Behalve als ik op een feestje ben dat tot later duurt natuurlijk.
Ik moet doordeweeks om kwart voor zeven opstaan. Toen ik 14 was had ik nog een bedtijd waar ik me aan moest houden, namelijk tien uur, en dat was ook echt het tijdstip waarop het licht uit moest. Ik stond toen ook om kwart voor zeven op denk ik. Ik vind tien uur à half elf dus ook geen rare tijd voor een veertienjarige. Zo lang je 's ochtends je bed nog uit kunt komen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik probeer voor 24.00 uur in bed te liggen door de week, maar dit lukt echter niet altijd, omdat ik me altijd nog dingetjes bedenk die ik moet doen als ik naar bed wil gaan. Meestal sta ik rond 7.30 op en heb ik dus te weinig slaap. In het weekend slaap ik dus bij...
Toen ik op de middelbare school zat had ik niet echt een vaste bedtijd. Ik had altijd weinig slaap nodig en lag als kind al iedere avond tot heel laat te lezen. Mijn ouders hadden wel als regel dat om 11 uur de muziek uit moest (en dat ik dan eigenlijk ook moest slapen, maar ik heb het raam boven mijn deur verduisterd, zodat ze dat niet konden zien van buitenaf).
|
Ik ga tegen kwart voor 10 op bed.. en dan slaap ik pas om 11 uur..vraag me niet hoe,maar ik lig dan gewoon bijna 1 uur wakker,terwijl ik wel moe ben..
Gister ging ik om 11 uur naar bed,ik dacht misschien helpt dat..maar nee. kwart over 12 sliep ik toen pas ![]() En ik moet er om 7:00 weer uit .. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Drugs & Alcohol |
Mijn 'bad trip'? door blowen. Trouble_maker | 4 | 25-01-2010 17:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |