Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Bekijk resultaten poll: Vinden jullie het vervelend dat er mensen lopen op de plaats waar jij fietst?
Maakt me niet uit 1 14.29%
Erg irritant 4 57.14%
Nee, dat doe ik zelf ook 2 28.57%
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2009, 14:15
Mariee-k
Mariee-k is offline
Jeeee.....
Ik moet mijn betoog houden
ik wil het over dat ik het vervelend vind dat mensen over het fietspad lopen (bij ons in de stad) terwijl er naast voetpaden zijn (2)
weten jullie misschien tegenargumenten
k heb volgens mij wel een moeilijk betoog qua tegenargumenten
HELP ME! THX
Oud 18-09-2009, 19:47
Verwijderd
Iedereen is vrij te lopen waar hij wil.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2009, 14:19
Mariee-k
Mariee-k is offline
srry allemaal ik heb een ander onderwerp gevonden maar daar mogen jullie wel op reageren:
Ik ben tegen de baarmoederhalskanker prik
Oud 19-09-2009, 18:50
Verwijderd
Ik niet, het beschermt je een groot deel van je leven. Heb het zelf ook gehad en ben er erg blij mee. Liever beschermd dan onbeschermd en doodgaan aan iets dat voorkomen had kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2009, 09:50
Mariee-k
Mariee-k is offline
maar je word toch als een experiment gebruikt ze weten niet of het werkt
en als je nou geen wisselende relatie's hebt (en als jou vriend je goed wast(hihi)) dan gebeurt er niks
ik zal het alleen doen als het in de familie voorkwam
Oud 20-09-2009, 13:36
Verwijderd
Dat is bij mij ook het geval. Ik ben al mijn hele leven happy single, vind het prima en dus heb ik die prik gewoon gehaald.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 11:28
Shalisa
Shalisa is offline
Citaat:
Jeeee.....
Ik moet mijn betoog houden
ik wil het over dat ik het vervelend vind dat mensen over het fietspad lopen (bij ons in de stad) terwijl er naast voetpaden zijn (2)
weten jullie misschien tegenargumenten
k heb volgens mij wel een moeilijk betoog qua tegenargumenten
HELP ME! THX
Als er in het verleden ongelukken door zijn gekomen is dat een heel sterk tegenargument. Als je een betoog geeft dan moet je inspelen op de emotie van de mensen die luisteren. Dit is een gouden tip die ik je kan geven.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2009, 21:33
Verwijderd
Het antwoord 'nee dat doe ik zelf ook' kan dubbelzijdig worden opgevat?

Wat doe je zelf ook? Het fietsen of het lopen?
Met citaat reageren
Oud 22-09-2009, 18:37
Mariee-k
Mariee-k is offline
hoe kan je dit topic stil zetten want iedereen gaat nu op de verkeerde vraag antwoorden
Oud 23-09-2009, 17:16
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
maar je word toch als een experiment gebruikt ze weten niet of het werkt
De tegenpartij zal je hierop afslachten, want de werking van het vaccin is aangetoond.
Citaat:
en als je nou geen wisselende relatie's hebt (en als jou vriend je goed wast(hihi)) dan gebeurt er niks
De tegenpartij zal je hierop afslachten, want baarmoederhalskanker ontstaat niet door seks. Het ontstaat door het papillomavirus, waarmee 80% van de mensen ooit besmet is geweest of is.

Je hebt eigenlijk een extreem lastige stelling, want de tegenstanders van die vaccinatie bestaan puur uit religieuze freaks en paranoïde figuren die overal een samenzwering in zien.

Echte argumenten zijn er niet. Hoogstens kun je betogen dat het aantal gevallen en doden door baarmoederhalskanker zo laag is dat je niet iedereen hoeft te vaccineren.

Ik zou je vanwege dat tevens waarschuwen dat je moet oppassen met bronnen zoeken. Geruchten zoals dat het vaccin gevaarlijk zou zijn, zijn gewoon pure leugens. Je verliest het zwaar als je je daarop gaat beroepen.
Oud 27-09-2009, 10:14
Mariee-k
Mariee-k is offline
Citaat:
De tegenpartij zal je hierop afslachten, want de werking van het vaccin is aangetoond.
De tegenpartij zal je hierop afslachten, want baarmoederhalskanker ontstaat niet door seks. Het ontstaat door het papillomavirus, waarmee 80% van de mensen ooit besmet is geweest of is.

Je hebt eigenlijk een extreem lastige stelling, want de tegenstanders van die vaccinatie bestaan puur uit religieuze freaks en paranoïde figuren die overal een samenzwering in zien.

Echte argumenten zijn er niet. Hoogstens kun je betogen dat het aantal gevallen en doden door baarmoederhalskanker zo laag is dat je niet iedereen hoeft te vaccineren.

Ik zou je vanwege dat tevens waarschuwen dat je moet oppassen met bronnen zoeken. Geruchten zoals dat het vaccin gevaarlijk zou zijn, zijn gewoon pure leugens. Je verliest het zwaar als je je daarop gaat beroepen.
je hebt wel gelijk maar ik vind het toch moeilijk
ik ben echt tegen dit vaccin maar misschien ga ik voor het betoog gwn even voor zijn
dat is dan makkelijker misschien
maar ik twijfel heel erg
Reageren

Regels voor berichten