Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2002, 15:20
Dr_KlawChi
Dr_KlawChi is offline
door de Iraakse oppositiegroep DEMOCRACY FOR IRAQ DEUTSCHLAND ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2002, 15:21
Dr_KlawChi
Dr_KlawChi is offline
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/2205470.stm
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Dr_KlawChi schreef:
http://news.bbc.co.uk/2/hi/europe/2205470.stm
en...?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 15:31
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
wouszer schreef:
en...?
idd
Oud 20-08-2002, 15:42
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
autodropje schreef:

idd
Sorry, maar ik vind dit niet echt een forumbaas worthy reply....

Ik vind dit behoorlijk belangrijk nieuws, vooral als je het gaat vergelijken en in context gaat plaatsen met andere nieuwsitems die het onderwerp benaderen...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 15:45
Dr_KlawChi
Dr_KlawChi is offline
Ze zeggen dat het een vreedzame actie is, maar er zijn een paar gewonden gevallen, is dit dan nog wel een vreedzame actie?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:01
autodropje
autodropje is offline
Citaat:
nietzman schreef:
Sorry, maar ik vind dit niet echt een forumbaas worthy reply....

Ik vind dit behoorlijk belangrijk nieuws, vooral als je het gaat vergelijken en in context gaat plaatsen met andere nieuwsitems die het onderwerp benaderen...
Ik bedoel daarmee ook niet dat het geen belangrijk nieuws is, maar bedenk er een stelling bij of geef je eigen mening zodat andere er op in kunnen gaan. Zomaar een artikel neerplanten en dan maar zien wat ermee gebeurd kan iedereen. Ik wil er nog een stukje van de topicstarter zelf bijhebben.
Oud 20-08-2002, 16:04
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
Dr_KlawChi schreef:
Ze zeggen dat het een vreedzame actie is, maar er zijn een paar gewonden gevallen, is dit dan nog wel een vreedzame actie?
CNN :
Citaat:
CNN's Berlin Bureau Chief Stephanie Halasz says local residents reported hearing seven gunshots. Police said the injured were not the victims of gunfire.
Licht gewond kan trouwens heel veel zijn.... van een blauwe plek tot een gekneusde enkel... zegt niet zoveel

Verder vind ik dit wel interessant en positief om te horen:
Citaat:
Opinion polls in German have revealed that between 80 and 90 percent of the population would not back U.S. action.
We zijn niet de enige die een beetje moe van Bush worden...
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 16:18
tacidvs
tacidvs is offline
De enige? Hm, Nederlandocentrisch wereldbeeld toevallig?
Oud 20-08-2002, 20:04
BBEM
BBEM is offline
werd wel weer eens tijd voor een gijzelingsactie die hebben we de afgelopen tijd ook niet echt veel gehad.
Oud 20-08-2002, 20:18
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
BBEM schreef:
werd wel weer eens tijd voor een gijzelingsactie die hebben we de afgelopen tijd ook niet echt veel gehad.
How enlightened
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 20:42
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
ach ja, een kansloos groepje dat om aandacht schreeuwt. Oppakken en berechten lijkt me.
Oud 20-08-2002, 20:52
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
ach ja, een kansloos groepje dat om aandacht schreeuwt. Oppakken en berechten lijkt me.
Een groepje dat strijd voert tegen Saddam, wel te verstaan... lees volgende keer eerst het artikel eens door
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:22
UnknoWn EntiTy
Citaat:
nietzman schreef:
Een groepje dat strijd voert tegen Saddam, wel te verstaan... lees volgende keer eerst het artikel eens door
heb ik gedaan schat. Maakt me eigenlijk geen reet uit, is geen reden voor terrorisme in een land dat er niks mee te maken heeft.
Oud 20-08-2002, 21:52
Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
heb ik gedaan schat. Maakt me eigenlijk geen reet uit, is geen reden voor terrorisme in een land dat er niks mee te maken heeft.
Dan kunnen we Bush ook aanpakken dus....

Dan nog, het enige wat de groep doet is aandacht vragen voor de situatie in hun land... die mensen zouden we moeten steunen, zodat hun 'intern' (infiltrering, wotever) saddams regime onderuit zouden kunnen halen.... dat heb ik liever dan dat een olifant als bush eroverheen denderd....
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 22:08
UnknoWn EntiTy
Citaat:
nietzman schreef:
Dan kunnen we Bush ook aanpakken dus....

Dan nog, het enige wat de groep doet is aandacht vragen voor de situatie in hun land... die mensen zouden we moeten steunen, zodat hun 'intern' (infiltrering, wotever) saddams regime onderuit zouden kunnen halen.... dat heb ik liever dan dat een olifant als bush eroverheen denderd....
Ik steun dit net zo min als een eventuele aanval op Irak van de VS. Behalve dat deze actie zinloos is, aangezien de politie ze toch wel op zal pakken danwel doden, is het ook nog negatieve publiciteit: kijk, ze gebruiken geweld tegen onzschuldige burgers....

in alle opzichten dom dus.
Oud 20-08-2002, 23:23
Dr_KlawChi
Dr_KlawChi is offline
Citaat:
UnknoWn EntiTy schreef:
Ik steun dit net zo min als een eventuele aanval op Irak van de VS. Behalve dat deze actie zinloos is, aangezien de politie ze toch wel op zal pakken danwel doden, is het ook nog negatieve publiciteit: kijk, ze gebruiken geweld tegen onzschuldige burgers....

in alle opzichten dom dus.

negatieve publiciteit? integendeel, weet je hoeveel positieve reacties er uit de Arabische wereld is gekomen op deze actie? Niet dus.. Er zijn al 10 tallen petities opgezet voor de 5 IRAKESE HELDEN die de IRAKESE ambassade in Berlijn hebben bezet.
Ik persoonlijk vind het een schande dat er nog zoveel Irakese ambassades worden toegestaan in veel verschillende landen. Deze ambassades vertegenwoordigen SADDAM HOESSEIN, de actie was niet echt tegen Duitsland gericht maar tegen 't regime van saddam hoessein.....eindelijk word er wat tegen hem gedaan.
Dit is het begin van allerlei acties tegen 't regime van SADDAM Hoessein, moge er vele acties zoals deze volgen....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten