Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-09-2009, 21:53
Stereo
Stereo is offline
Hey mensen,
Ik ken al een tijdje een meisje, en we zijn gewoon vrienden. Ik ken haar ouders, zij de mijne. We zijn al een aantal keer naar de film geweest enzo (met anderen erbij weleenswaar) en ze toonde constant interesse (stelde vragen enz. en nee niet op de manier van iemand zomaar ondervragen ). Mijn punt: Ik vind haar heel leuk en heb haar in mijn laatste email duidelijk gemaakt dat ik graag ook eens een afpraakje met haar wilde voor alleen met zn twee"en. Hierop antwoorde zij dat ze me niet helemaal begreep en dat ze het gewoon met anderen samen ook wel best vond. Ze is een goede vriendin en ik ben bang de vriendschap (gemakkelijke omgang e.d.) kapot te maken door haar alles uit te leggen. Iemand die aleens eerder zoiets gelezen/meegemaakt heeft?
Alvast thankz
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-09-2009, 22:17
Verwijderd
Optie 1: ze begrijpt je niet. Je bent niet duidelijk genoeg geweest of ze is een beetje dom. Waarschijnlijk het eerste.
Optie 2: ze wil niet en doet alsof je het nooit hebt gevraagd.

Dus als je denkt dat het mogelijk is dat ze het niet begreep, vraag het dan nogmaals duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 22:20
Stereo
Stereo is offline
Bedankt voor de snelle reactie! Alleen, mijn probleem is: als ik het nu eens heel duidelijk vertel, kan het zijn dat ze het de eerste keer wel begreep maar het niet wilde begrijpen. Dan ben ik bang dat ze liever niet meer in mijn buurt komt (geen normale vrienden meer wil zijn). snappie?
Met citaat reageren
Oud 29-09-2009, 22:52
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Wat voor dingen zegt ze tegen je? Dat kan aantonen waar je staat. En hoe reageer jij op die dingen? Dus jullie algemene omgang. Dat is belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 07:04
Stereo
Stereo is offline
Nogal gewone vragen, maar wel persoonlijk gericht (het verschilt nogal). Alleen geen vragen als: heb je al een vriendin enzo. Zegmaar net iets uitgebreider dan je normaal aan vrienden zou vragen kan aan mij liggen Misschien iets om aan toe te voegen: Tijdens de laatste keer dat we naar de film gingen, merkte ik dat ze steeds even naar e keek, en dan weer naar de film. Kan gewoon zijn om te kijken of ik niet naar haar keek
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 21:14
Egoconstructie
Tsja gemixte indrukken dus. Maar vrouwen zijn strijkijzers, die worden langzaam warm... Je moet zorgen dat ze warm wordt van je. Maar dat betekent niet dat je nog beter naar haar moet luisteren, of nog aardiger voor haar moet zijn, of haar helemaal in de watten moet leggen. Je moet voorkomen dat ze je slechts als een aardige jongen ziet die haar probeert over te halen om hem leuk te vinden. Je moet "love" punten scoren, in plaats van "friend" punten, want ik heb het idee dat je nu meer friend punten hebt opgebouwd. Als je van jezelf een uitdaging maakt, zul je meer aantrekkingskracht creëren.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 22:20
Stereo
Stereo is offline
Ok, bedankt!
Ik zou bijna zeggen: teach me, aangezien ik dit nog niet eerder heb gedaan.
Maar bedankt, ik zal het proberen
Met citaat reageren
Oud 30-09-2009, 22:41
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Wat was je tekst in dat mailtje?
Oud 01-10-2009, 07:01
Stereo
Stereo is offline
hee

ja kunnen we doen, maar ik vond het ook wel leuk om met (naam) en jou samen te gaan,
Dus dat gaan we weer een keer doen oke?

ik begrijp alleen niet helemaal wat je bedoelt..

gaat het verder goed?
doeg
(andere naam)
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 07:19
Sherlock
Sherlock is offline
ik denk dat ze die van jou bedoelde. maar ik heb in een soordgelijke situatie gezeten en ik heb het gewoon verteld. Alles goedgekomen etc toen ging het uit maar we zijn nog gewoon vrienden maar succes hea!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 09:34
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Of ze is bang om met jou alleen op stap te gaan. Vroegah, vroeg ik ook wel eens een jongen en iemand anders mee om iets leuks te doen, omdat het alleen met die jongen op stap gaan veel te spannend was. En als ik het dan niet leuk vond had ik altijd een makkelijke uitweg Tegenwoordig ben ik wel wat dapperder, maar ik kan begrijpen dat ze het spannend kan vinden
Maar ze kan je ook gewoon niet leuk vinden. Enige manier om het uit te vinden is om vaker met haar om te gaan, het eventueel te vragen (ben ik zelf niet zo'n voorstander van) of haar persoonlijk mee uitvragen, en dan dit keer wat duidelijker. Echt een plan maken met datum en tijd.
Oud 01-10-2009, 10:38
Stereo
Stereo is offline
OK, Bedankt voor alle info
Zal het in mn plan verwerken
Met citaat reageren
Oud 01-10-2009, 18:37
Egoconstructie
Ja.. laat maar weten wat er gebeurd... ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 22:01
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Ja, ik ben er ook wel benieuwd naar ja.. Succes ermee in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2009, 23:03
Stereo
Stereo is offline
Hey,
Ik meld alleen: Helaas, niet helemaal geslaagd, maar we blijven wel gewoon vrienden ^^
Nogmaals bedankt voor de info.
Mzzl
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten