Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een schoolboek van 5 kilo dat ik alleen vorig jaar net na ontvangst even heb doorgebladerd, een jurk, een paar boeken, een schildersezel, en aquarelpotloden van een duur merk die al minstens twee jaar ongebruikt in de kast liggen. Een rooie lippenstift die te onhandig bleek om op te doen met een lippiercing. En wat ansichtkaarten, want die koop ik wel eens voor de leuk en dan belanden ze tussen de zooi. Of zo.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruik mijn strijkplank momenteel echt nauwelijks. Voor die één of twee overhemden en een paar broeken wil ik dat ding niet steeds opzetten. Dus blijft ie stof verzamelen voor later.
En mijn blender. Ik wilde eerst wel eens lekker smoothies maken, maar het schoonmaken is zo kut, dus nu gebruik ik m wat minder. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: een dvd met windows 7 rc. ik heb het nog steeds niet geinstalleerd..
|
250 GB SATA harde schijf van Western Digital (Caviar Blue). Hij moet mijn nieuwe hoofd-schijf worden en mijn huidige 150 GB PATA-schijf vervangen, maar ik ben tot nu toe nog te lui geweest om al mijn belangrijke gegevens op CD en/of USB-stick te zetten, de schijven te vervangen en vervolgens alle software opnieuw te installeren.
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
dump hier u religieuze teksten beaming eye | 116 | 05-02-2005 10:19 | |
Wat vinden christenen en joden van de profeet Mohammed? En wat vinden joden van jezus Donny must die | 117 | 24-01-2005 21:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 |