Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarbij is het principe niet helemaal hetzelfde. Ik heb nog niet één RPG gespeeld waarbij ik verplicht kilometers af moest leggen om bij een quest locatie te komen en dan weer terug. Daarbij missen er, in mijn ogen in ieder geval, een deel van de RPG dingen die in andere RPG games wel zitten. Onder andere een mogelijkheid om sommige quests op meer dan één manier op te lossen, beïnvloeding van NPC's door stats en skills, enz.
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Wat je als laatst noemt mag dan waar zijn, maar het blijft subjectief. Je kan net zo goed zeggen dat een 'reguliere' rpg aspecten mist die mmo's weer wel hebben. Bovendien heeft de nieuwe star wars (kotor) mmo beloofd juist die missende ingredienten erin te verwerken. Ik begrijp je punten wel hoor, maar een statement als "mmo's zijn een verschrikkelijk slecht principe" is natuurlijk waardeloos in een topic waarin iemand juist op zoek is naar een mmo. Dat er bepaalde verschillen tussen de twee zijn verandert trouwens niets aan het principe. Daarom noem je het een principe. |
![]() |
||||||
Citaat:
Dat het een klein bedrag per maand is is natuurlijk eveneens onzin, 12 euro per maand is op jaarbasis 144 euro. Plus nog de kosten van het spel zelf, en eventuele expansions. Maakt het spel toch wel aanzienlijk duurder dan vrijwel elk ander spel. Misschien dat het het waard is, maar dan nog, het is wel duur vind ik. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Nu lijkt het net alsof ik een WoW fetish heb ookal ben ik alweer een tijdje gestopt. Het was weer eens tijd voor wat nieuws na weet ik hoeveel jaar pvp'en. |
![]() |
|
Knight online heet tegen woordig dacht ik knight empire dit is een pvp game, als je echt wil pvpen vanaf het begin wil ik je Warhammer online aanraden, je kunt daar pvpen vanaf lvl 1 en ook puur lvlen op pvp.
Helaas doen ze niet veel aan cheaters, bugs verhelpen ze niet, en sinds Aion er is zullen er niet veel spelers over zijn etc etc. Warhammer is wel een betaalde game. Probeer anders op http://www.mmorpg.com/index.cfm?bhcp=1 dan gamelijst, en kies wat spelletjes uit. Er staat welke spellen gratis zijn en welke je moet betalen. Op de speellijst staan echt bijna alle games die online zijn uitgebracht of zelfs nog gemaakt moeten worden en open/closed beta zijn. Zoek op de lijst en er staat vast wel een game tussen die je leuk zal vinden.
Laatst gewijzigd op 21-10-2009 om 19:15. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
MMORPG's AceSpade | 0 | 13-08-2011 13:16 | |
De Kantine |
Ctrl + v topic! #65 TommY_ | 500 | 04-01-2007 15:08 |