Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Thuisss. Ik heb het kookboek "Skinny bitch in da kitch" gekocht. Het is bedoeld voor Victoria Beckhams. En hardcore veganistisch en gezond. Zelfs olijfolie is verboden. Er staan dingen in als "Niet alle glazuur opeten voor je het op de taart smeert, varken." Interessant. Nu eet ik een sandwich van geroosterd bruinbrood met avocado, tomaat, vega kipfilet met tuinkruiden en mayo. Geinspireerd op een recept uit het boek.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Klinkt ook erg lekker trouwens!
|
barabas en miekje! jullie zijn allebei nog best wel jong toch? Wat doen jullie leeftijdsgenoten allemaal op internet? Jullie zijn een beetje uitzonderingen dat jullie nog forummen toch, dat doen niet heel veel mensen meer? Wat doen ze wel naast youtuben, msn-en en hyven?
Ik weet van mijn leeftijdscategorie (oudere jongeren) dat er veel mensen facebooken en twitteren en NU.nllen en uitzending gemist kijken. Maar van de jonge jongeren weet ik het niet meer echt, en jullie zitter er een beetje tussenin dus moeten dat nog weten. Verlicht me. Is chatten nog hip? (tmfchat bijv.) (ik heb themaweek jeugdcultuur)
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|