![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat jij iets niet gaaf vindt betekent niet dat het niet bestaat, dat het niet mag, dat het verkeerd is en/of dat iedereen het vervelend vindt. Daarom zijn uitspraken als 'HET IS EEN UITGANG GEEN INGANG IEDEREEN DIE DAT NIET VINDT IS HOMO!!111 OOK DE MEISJES!!11!1' pure bollocks. (Ik doel met 'jij' niet op jou overigens, maar gewoon in 't algemeen.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mij zal je niet horen zeggen: het is een uitgang bladiebla, want iedereen moet lekker doen waar ie zelf zin in heeft. ![]() |
![]() |
|
Verschilt per persoon (en sommigen hebben inderdaad geen vagina
![]() Persoonlijk ben ik meer van de vaginale seks. Anaal heb ik wel gedaan en het is niet echt mijn ding. Vergt te veel voorbereiding en ik kan me niet genoeg ontspannen om er van te kunnen genieten.
||
Citaat:
En de urinebuis is wel degelijk iets anders dan de vagina. ![]() ![]() Ot: Ik ben het zeer eens met de stelling. Vaginale seks vind ik veel intiemer en liefdevoller. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Onder levensbehoeften worden dingen verstaan die je nodig hebt om in leven te blijven, geen dingen die nodig zijn om de soort in stand te houden.
Maar goed, we dwalen af.
|
|