![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik denk da ik zelfs 15 was toen de eerste begon te komen |
![]() |
|
Mijn eerste verstandskies komt net door....
![]() ![]() ![]() Ripper
|
![]() |
Volgens mij is het voor iedereen verschillend. Ik ben pas 16 en ik heb nog maar één maar die zit er al volledig door, doet echt geen deugd eigenlijk, dacht eventjes dat ik met een kanjer van een gat in m'n achterste tand zat, was het eigenlijk gewoon m'n tandvlees die aan het scheuren was voor m'n wijsheidstand
![]() ![]() slukus |
![]() |
|
Ze hebben bij ons geen nut meer. Het is gewoon een teken van evolutie. Want wat bij ons verstandskiezen zijn, zijn bij olifanten bijvoorbeeld gewone normale kiezen en omdat deze dieren zo groot zijn, hebben ze bij hen wel nut. Bij hen is het van belang zoveel mogelijk tanden en kiezen te hebben.
Het is dus voor ons, mensen, nergens goed voor. Het bezorgd ons eerder last. Maar vroeger, toen we nog geen mensen waren maar andere wezens, toen kwamen ze wel degelijk van pas. Gewoon een teken van evolutie dus.
|
![]() |
Bij mij komen ze nu half door maar kweet niet of ze verder willen.. eentje is al drie jaar bezig met doorkomen
![]() Ik wil niet naar de kaakchirurg.. ik hoop dat die kutkrengen gewoon doorkomen (of helemaal wegblijven).. ik poets ze wel goed.. geen tandartsboor in mijn mond graag.. behalve mn piercer blijft iedereen van mijn mond af.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-je-hart-topic 169 darkfairy | 500 | 07-12-2012 15:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen trekken Little Phoebe | 32 | 23-08-2010 09:16 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheisme vs agnosticisme: welke is een betere houding om aan te nemen in het leven? Gatara | 106 | 21-06-2008 12:37 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Enkele vragen over religie no pain n death | 29 | 30-12-2005 19:08 | |
Psychologie |
Het leven is net als een hond met 3 poten.. Verwijderd | 22 | 22-04-2003 09:54 |