Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-10-2009, 21:27
Verwijderd
Hoi ik ben Chris

Ik heb een ruzie met vrienden gehad en waarom zal ik even vertellen:

We gingen gezellig bij mij film kijken maar er zat eentje bij die altijd negatief over mijn was (dat ik niks goed kan en al) nou maar toen het volgende mijn kat kan dodelijk ziek raken als hij het voer van zijn broertje (andere kat) eet maar nou is juist het punt dat viel allemaal over de grond heen en ik moest dat in me eentje opruimen omdat hun te lui waren om te helpen. Toen vertelde ik dat tegen hun en zat die jongen me uit te lachen (die altijd negatief is) en ik pikte het niet en gaf hem zon harde klap voor z'n gezicht dat die moest huilen en die andere gingen ook weg

Maar kan ik dit nog met ze goedmaken of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2009, 21:47
Sherlock
Sherlock is offline
Kutvrienden als ze je niet eens helpen. Klap geven ging net iets te ver ik zou zeggen kijken wie je echt mag en ga buiten dat groepje nieuwe vrienden zoeken je zal zien dat die dan een stuk aardiger zullen zijn.(als zij niet zulke mongels als die gasten zijn)

Succes!
Oud 20-10-2009, 21:51
Verwijderd
Bedankt derest zijn wel goede vrienden van me maar het is vooral die ik een klap heb verkocht die kan nooit echt serieus zijn
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 22:58
Verwijderd
Uit je profiel maak ik op dat je 14 bent. Erg jong nog. Ik snap dat je baalt dat je vrienden je niet willen helpen, maar ik vraag mijn vrienden ook niet om te helpen de kat eten te geven. Je kan een smsje sturen dat het je spijt, dat je weet dat je verkeerd bent geweest en dat je het niet meer zult doen naar die vriend die je geslagen hebt.
En dan maar hopen dat hij je wil vergeven. Als iemand mij een klap zou verkopen zou het lang duren voordat hij/zij uberhaupt tegen me mocht praten.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 08:38
Nijn*
Nijn* is offline
Dit hoort meer op Liefde&Relatie
Oud 21-10-2009, 09:09
groovy
groovy is offline
Ik zou er wel bij zeggen dat de verklaring voor je gedrag is, dat dit de druppel was. Die 'vriend' doet al tijdenlang lullig tegen jou en op het moment dat jij hem dan thuis uitnodigt, gaat hij ook nog gewoon door.

De volgende keer gewoon je huis uitzetten, hij kan ook gewoon normaal doen tegen jou. Ik zou wel je vrienden zeggen, dat hij al heel lang raar tegen je doet en dat dat niet goedpraat dat jij hem geslagen hebt, maar dat je toch dacht dat vrienden elkaar ook niet zo zitten af te kraken.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 09:21
Verwijderd
interpunctie.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 09:49
Verwijderd
Als die vriend altijd zo raar negatief tegen je doet, dan zou ik 'm eens uitleggen dat dat met dat kattenvoer echt de druppel was en dat je hem daarom sloeg. Als hij daar geen boodschap aan heeft, dan zou ik het niet langer een vriend noemen, want vrienden doen niet zo lullig.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 15:20
cenerentola
cenerentola is offline
Die vriend die zich altijd negatief uitlaat en zich in jouw huis heeft misdragen, ben je geen uitleg verschuldigd. Slaan is niet goed, maar laat dit een les zijn voor in de toekomst. De volgende keer als iemand vervelend tegen je doet, moet je diegene direct aanspreken op zijn gedrag. Je woede opkroppen en je ergernissen inslikken, heeft geen zin. Praten voorkomt dat je ergernissen leiden tot de zogenoemde laatste druppel en je de situatie laat escaleren tot geweld.

Laat die zogenaamde vriend maar diep in de stront zakken, maar daarmee heb je niet de problemen met de rest van je vrienden opgelost. Leg je vrienden uit waarom je zo gereageerd hebt. Waarschijnlijk zullen ze het wel begrijpen en als ze dat niet doen, dan zullen ze op den duur wel weer bijdraaien.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 15:36
Verwijderd
Bedankt voor jullie tips ik heb het gebruikt om het goed te maken en ze hebben die .... "vriend" ook gewaarschuwd maar bedankt voor jullie begrip!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 22:35
Verwijderd
Haha
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 22:09
Malossi
Malossi is offline
Hmm, laat die jongen lekker doodvallen en ga voortaan met de rest van het groepje, zonder die jongen, film kijken zou ik zeggen. En gooi gewoon het kattenvreten niet weer all over the place, hoef je het ook niet op te ruimen.
Oud 27-10-2009, 14:13
Verwijderd
Slaan was niet echt tactisch, maar persoonlijk had ik die jongen gewoon het huis uitgezet. Ik zou zeggen laat hem links liggen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten