Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2009, 19:37
Klein-Prinsesje
Klein-Prinsesje is offline
Oke het zit zo,

Vorig jaar had ik een goeie vriend, en die vond mij leuk, maar het was niet wederzijds. We bleven goeie vrienden. Toen ik daarna een vriend kreeg kreeg ik ruzie met hem en toen ineens ook met een ander vriend die me ook leuk vond, dus ik verbrak de contact met m.

Paar maanden later belt een vriend van mij en zegt dat hij in de kroeg heeft lopen roddelen over me en dat hij aan die vriend van mij (die me belde) vroeg of hij wat met me deed en allemaal dingen. Ik heb er maar niks van gezegd en op een feest negeerde ik hem gewoon.

Maar nu na een jaar miste ik hem best wel want we hadden ook heel veel goede momenten, hij was heel erg lief voor me en ik behandelde m vaak als een ehm ja, slaaf.

Ik zag bij zo'n site dat ik nog in z'n lijst sta, dus toen vond ik z'n msn en heb m toegevoegt.

Vandaag hebben we gepraat en hij ontkende dat ie over mij geroddelt had (hoe kan die vriend die dingen weten dan?).

En we maakten t weer zo'n beetje goed, en daarna ben ik offline gegaan en hij zou nog gaan bellen als ie in de buurt is.

Maar wat moet ik met deze situatie? Want volgens mij heeft hij wel over me geroddelt, en ik weet niet wat ik nou precies meot doen.

Moet ik vrienden met m blijven?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2009, 19:50
Verwijderd
Nou als je 'm aardig vindt, dan wel. Anders niet.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 22:05
Ykkey
Ykkey is offline
Vertrouwen is de basis van vriendschap, ja toch? Ik zou er eens goed over nadenken.
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 22:25
:DELICIOUS
:DELICIOUS is offline
Soms verdienen mensen een tweede kans. Het is alleen aan jou om te beslissen of hij die verdient, dat kunnen wij niet voor je doen
Met citaat reageren
Oud 29-08-2009, 23:27
Verwijderd
Ik hoop heel hard dat je vijftien bent
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 00:23
Klein-Prinsesje
Ik ben 17.

Ja ik weet wel dat ie over me gelult heeft, maar aan de andere kant vergeef ik het m ook wel want hij was superlief en deed veel voor me, terwijl ik gewoon vaak bitchy tegen hem deed.

Ik ga er niet zoveel moeite in steken, ik zie wel wat er komt, hij belt dan wel.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2009, 16:54
metallica
metallica is offline
Citaat:
....hij was heel erg lief voor me en ik behandelde m vaak als een ehm ja, slaaf.
Zo te zien ben jij ook niet op een prettige manier met hem omgegaan, dus waarom maak je je druk over zijn geroddel?
Oud 31-08-2009, 10:14
Verwijderd
Jeetje, vriendschap gaat toch vanzelf? Ik heb echt nog nooit gedacht "moet ik vrienden blijven met X of Y?"
Met citaat reageren
Oud 31-08-2009, 20:47
Klein-Prinsesje
Nee ik ben ook niet bepaald aardig tegen hem geweest.

ach fuck it, zie wel wat er komt.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2009, 09:01
I C U
I C U is offline
^ Dat lijkt me de beste oplossing Je merkt het vanzelf wel.
Oud 02-09-2009, 23:53
Klein-Prinsesje
Hij heeft me vandaag gebeld, en we hadden het erover dat roddelgedoe, en ik merkte dat hij keihard begon te liegen en te ontkennen.

kortom, hij heeft samen met 2 andere gozers (die mij ook leuk vonden) in de fucking kroeg lopen lullen over mij, en hij gooit het nu op die andere gozer af.

Ik vroeg aan hem of het wel zo'n goed idee is om opnieuw te beginnen, en hij zei dat er geen probleem was en dat ik niet zo moest piekeren.

Ik weet niet hoor, ik denk dat ik maar geen contact met hem wil.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 09:34
Verwijderd
Waarom zit je eigenlijk zo door te zeiken over iets kleins wat iemand een jaar geleden waarschijnlijk met de nodige biertjes op in de kroeg heeft gezegd? Ik zou geen vrienden zijn met iemand die iedere uitspraak die ik in een dronken bui doe me jarenlang blijft nadragen.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 09:39
Lente
Lente is offline
dat hij nog contact met jou wil zeg
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 13:27
Verwijderd
Citaat:
hij zei dat er geen probleem was
En daar heeft 'ie helemaal gelijk in.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 14:28
Klein-Prinsesje
Citaat:
Waarom zit je eigenlijk zo door te zeiken over iets kleins wat iemand een jaar geleden waarschijnlijk met de nodige biertjes op in de kroeg heeft gezegd? Ik zou geen vrienden zijn met iemand die iedere uitspraak die ik in een dronken bui doe me jarenlang blijft nadragen.
Omdat jij niet weet wat hij allemaal heeft lopen lullen.

Toen ik een vriend kreeg kregen we ruzie en begon hij op te stoken, en een ander vriend tegen me op te zetten.

Ik verbrak toen de contact met m, en ineens laat een vriend van mij de smsjes zien die hij over mij naar hem gestuurd heeft.

Ik zeg niks, zand erover, geen contact. Een maand of 2 later word ik gebeld, en hoor ik wat hij allemaal keihard over me heeft lopen lullen. En dan blijkt het met 2 andere gozers te zijn die me ook leuk vonden.

Raar verhaal ja, maar het gaat mij erom dat hij het ontkent en liegt.

Maar het zal wel, ik ga er gewoon niet achteraan, hij zei dat ie me gaat bellen. Dan doet ie dat maar.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 19:55
Verwijderd
Hij mag blij zijn dattie van je af is zeg, doe niet zo moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 20:21
I C U
I C U is offline
Mwah, ik geloof dat ik toen ik 17 was ook wel es moeilijk deed over dingen waar ik nu veul makkelijker over zou doen, dus...

Maarrem, weetje, je schiet er niets mee op om er over door te gaan, laat lekker schieten. Als het zo moeilijk gaat, waarom zou je dan nog?
Oud 04-09-2009, 00:16
Klein-Prinsesje
Citaat:
Mwah, ik geloof dat ik toen ik 17 was ook wel es moeilijk deed over dingen waar ik nu veul makkelijker over zou doen, dus...

Maarrem, weetje, je schiet er niets mee op om er over door te gaan, laat lekker schieten. Als het zo moeilijk gaat, waarom zou je dan nog?
Ik geef je gelijk, ik doe er ook niet moeilijk over, en ben der klaar mee.

Ik zie wel wat er komt.

Ps die gozer is 21
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 07:48
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik snap het niet helemaal. Je hebt een platonische vriend gehad die jou leuk vond die heeft zitten roddelen met twee andere oude vrienden van je over jou? Alsof dat andersom niet gebeurt? Jij roddelt toch ook lekker met je vriendinnen over je eigen vriendjes? Tot nu toe niets raars aan. Zeker niet als het kroegpraat is met de nodige biertjes op. Wat heeft hij dan precies gezegd waar je het zo moeilijk mee hebt?

En tsja, wel of geen vrienden blijven? Ik weet niet hoe jij vriendschappen ziet. Bij mij werken ze op basis van vertrouwen. En heb ik vriendinnen waar ik alles tegen kan zeggen en vriendinnen waar ik maar sporadisch mee om ga, die ook niet mijn hele levensverhaal weten. Vraag jezelf dus af of je wel vrienden met hem wilt zijn
Oud 04-09-2009, 15:20
Klein-Prinsesje
Citaat:
Ik snap het niet helemaal. Je hebt een platonische vriend gehad die jou leuk vond die heeft zitten roddelen met twee andere oude vrienden van je over jou? Alsof dat andersom niet gebeurt? Jij roddelt toch ook lekker met je vriendinnen over je eigen vriendjes? Tot nu toe niets raars aan. Zeker niet als het kroegpraat is met de nodige biertjes op. Wat heeft hij dan precies gezegd waar je het zo moeilijk mee hebt?

En tsja, wel of geen vrienden blijven? Ik weet niet hoe jij vriendschappen ziet. Bij mij werken ze op basis van vertrouwen. En heb ik vriendinnen waar ik alles tegen kan zeggen en vriendinnen waar ik maar sporadisch mee om ga, die ook niet mijn hele levensverhaal weten. Vraag jezelf dus af of je wel vrienden met hem wilt zijn
Hij heeft met 2 andere gozers, die me ook leuk vonden lopen lullen. Omdat ik ze alledrie 'afgewezen' heb. Maar ik was wel goede vrienden met m, na die ruzie contact verbroken.

Toen werd ik gebeld door een vriend en die was in die kroeg, nja cafe, weet ik het,en die had alles gehoord enzo. Ze waren met z'n drieeen dus lopen lullen. Terwijl die goede vriend eerst keiharde ruzie had met een van die gozers omdat die ander me ook leuk vond, en ze ruzie hadden.

Hij heeft allemaal onzin dingen lopen lullen dat ik satanist ben, blabla, en hij vroeg aan n vriend of ik met m naar bed ging en blabla.

Maar boeiend, ben er al klaar mee.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 20:45
Verwijderd
Heb je allstars?
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 20:57
Klein-Prinsesje
All stars? Heb je 10 gram weed opgerookt ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 22:48
Verwijderd
^ Want je hebt 10 gram wiet nodig om zo'n opmerking te maken, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2009, 23:00
Klein-Prinsesje
Citaat:
^ Want je hebt 10 gram wiet nodig om zo'n opmerking te maken, natuurlijk.
Als het niks met dit topic te maken heeft, wel ja.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2009, 02:28
Verwijderd
Aw, you're really dense.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2009, 06:50
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Lief doen Kazet
De leeftijd van de doelgroep van dit forum ligt minstens tien jaar onder die van jou
Oud 05-09-2009, 18:18
Klein-Prinsesje
Het grappige nog wel is, dat de meeste 20+ plussers zelf ook jong geweest zijn, en nu doen alsof ze de wereld aan kunnen.

Fucking hypocrieten.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2009, 11:27
igfy
igfy is offline
als jullie zo met elkaar omgaan dan lijkt het niet echt op een vriendschap. Als jij er slechte gevoelens bij blijft hebben zul je ook nooit meer echt bevriend raken met zo iemand...
Oud 08-09-2009, 01:01
Klein-Prinsesje
Ja ik heb het allang al voor gezien gehouden, ik hoef eigelijk ook geen contact meer met hem.

Genoeg mensen die wél eerlijk zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten