Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij heeft me vandaag gebeld, en we hadden het erover dat roddelgedoe, en ik merkte dat hij keihard begon te liegen en te ontkennen.
kortom, hij heeft samen met 2 andere gozers (die mij ook leuk vonden) in de fucking kroeg lopen lullen over mij, en hij gooit het nu op die andere gozer af. Ik vroeg aan hem of het wel zo'n goed idee is om opnieuw te beginnen, en hij zei dat er geen probleem was en dat ik niet zo moest piekeren. Ik weet niet hoor, ik denk dat ik maar geen contact met hem wil. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarom zit je eigenlijk zo door te zeiken over iets kleins wat iemand een jaar geleden waarschijnlijk met de nodige biertjes op in de kroeg heeft gezegd? Ik zou geen vrienden zijn met iemand die iedere uitspraak die ik in een dronken bui doe me jarenlang blijft nadragen.
|
![]() |
||
Citaat:
Toen ik een vriend kreeg kregen we ruzie en begon hij op te stoken, en een ander vriend tegen me op te zetten. Ik verbrak toen de contact met m, en ineens laat een vriend van mij de smsjes zien die hij over mij naar hem gestuurd heeft. ![]() Ik zeg niks, zand erover, geen contact. Een maand of 2 later word ik gebeld, en hoor ik wat hij allemaal keihard over me heeft lopen lullen. ![]() Raar verhaal ja, maar het gaat mij erom dat hij het ontkent en liegt. Maar het zal wel, ik ga er gewoon niet achteraan, hij zei dat ie me gaat bellen. Dan doet ie dat maar. |
![]() |
|
Mwah, ik geloof dat ik toen ik 17 was ook wel es moeilijk deed over dingen waar ik nu veul makkelijker over zou doen, dus...
Maarrem, weetje, je schiet er niets mee op om er over door te gaan, laat lekker schieten. Als het zo moeilijk gaat, waarom zou je dan nog?
||
Citaat:
Ik zie wel wat er komt. Ps die gozer is 21 |
![]() |
|
Ik snap het niet helemaal. Je hebt een platonische vriend gehad die jou leuk vond die heeft zitten roddelen met twee andere oude vrienden van je over jou? Alsof dat andersom niet gebeurt? Jij roddelt toch ook lekker met je vriendinnen over je eigen vriendjes? Tot nu toe niets raars aan. Zeker niet als het kroegpraat is met de nodige biertjes op. Wat heeft hij dan precies gezegd waar je het zo moeilijk mee hebt?
En tsja, wel of geen vrienden blijven? Ik weet niet hoe jij vriendschappen ziet. Bij mij werken ze op basis van vertrouwen. En heb ik vriendinnen waar ik alles tegen kan zeggen en vriendinnen waar ik maar sporadisch mee om ga, die ook niet mijn hele levensverhaal weten. Vraag jezelf dus af of je wel vrienden met hem wilt zijn ![]()
||
Citaat:
Toen werd ik gebeld door een vriend en die was in die kroeg, nja cafe, weet ik het,en die had alles gehoord enzo. Ze waren met z'n drieeen dus lopen lullen. Terwijl die goede vriend eerst keiharde ruzie had met een van die gozers omdat die ander me ook leuk vond, en ze ruzie hadden. Hij heeft allemaal onzin dingen lopen lullen dat ik satanist ben, blabla, en hij vroeg aan n vriend of ik met m naar bed ging en blabla. Maar boeiend, ben er al klaar mee. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
ARTistiek |
Wat wil je kwijt #1 Verwijderd | 478 | 15-03-2014 16:31 | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-topic #160 JustADreamer | 480 | 18-01-2011 12:21 | |
Liefde & Relatie |
Eerste liefde nog steeds niet kunnen vergeten Diary of Dreams | 23 | 20-04-2008 14:44 | |
Liefde & Relatie |
Hoe is jouw relatie met je ouders? Verwijderd | 67 | 14-10-2007 12:36 | |
Liefde & Relatie |
Hoe krijg je je ex echt uit je hoofd? Bisonkit | 70 | 30-05-2007 10:16 |