Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je baanvooruitzichting belangrijk vindt heb je met theater meer kans dan met dans. Maar dat terzijde. Verder moet je voor de toneelacademie gewoon talent, artistieke aanleg, creativiteit e.d. hebben. Wat betreft toelating moet je zelf maar gewoon even rondkijken op de website van de theaterschool waar je heen wilt. Hier is dat van amsterdam iig: http://www.theaterschool.nl/nl/oplei...g-en-selectie/
Mocht je het echt graag willen maar niet toegelaten worden kun je altijd nog een vooropleidingsjaar doen, Nadat je eerst je MBO hebt afgerond, of havo aan het volwassenenonderwijs. Dat is misschien sowieso wel verstandig.. het lijkt me met alle respect sterk dat je zeker kunt weten dat dit je ding is terwijl je nog nooit een dramales gevolgd hebt. Laatst gewijzigd op 22-10-2009 om 16:13. |
![]() |
|
![]() |
Een goede vriend van me heeft vorig jaar meegedaan aan de selectie voor toneelschool Amsterdam. Hij heeft praktisch zijn hele jeugd op Rabarber gezeten en is echt steengoed (onbevooroordeeld als ik ben
![]() Elk jaar zijn er duizenden aanmeldingen, en elk jaar worden er maar zo'n 20 mensen toegelaten. Als je nog nooit iets met drama hebt gedaan, lijkt mij de kans dus zeer klein dat je wordt aangenomen. Maar succes ![]() zzzzzoek en vind! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe ziet jouw vriendengroep eruit? Missy | 39 | 01-07-2010 20:51 | |
Studeren |
Theater-opleiding babbelientje | 1 | 08-09-2008 17:51 | |
De Kantine |
Ga jij iets met je verjaardag doen? dyfelena | 48 | 07-09-2003 14:06 | |