Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2009, 15:38
OnbekendeGebrui
OnbekendeGebrui is offline
Velen willen als ze 15 zijn direct een het werk. Vaak genoeg lees je hier de vraag: Hoeveel verdien je als een 15-jarige bij (...)

Ik bedacht dat het misschien wat makkelijker was om hier een overzichtje van te maken. Echter kan ik dit natuurlijk niet zonder jullie hulp. Als jij weet wat je in 2009/10 verdiend als 15-jarige bij (...) reageer dan even op dit topic zodat ik alles in een tabel kan stoppen.

Overzicht loon 15 jarige

Let op! Vertel wel even of het exclusief of inclusief vakantiegeld is, en ik zou uiteraard graag beiden willen weten.

Laatst gewijzigd op 04-10-2009 om 16:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2009, 16:05
Verwijderd
Bij de AH is het geloof ik 4,87 incl. vakantiegelden e.d. Excl. weet ik eigenlijk niet, bij de AH is alles al bij het loon inbegrepen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2009, 19:47
martijn1985
martijn1985 is offline
het loon inclusief vakantiegeld is meestal 108% van het loon zonder.
Oud 04-10-2009, 20:21
rens..
rens.. is offline
5 euro als 15 jarige bij de appie? lijkt me sterk?
Oud 05-10-2009, 08:04
Verwijderd
Als 17 jarige verdien je 5.15, dus het kan best. Maar de Appie verdient best goed, al is het wel allemaal inclusief vakantiegelden e.d.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 09:39
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Bij de AH is het geloof ik 4,87 incl. vakantiegelden e.d. Excl. weet ik eigenlijk niet, bij de AH is alles al bij het loon inbegrepen.
AH is een francies organisatie, hegeen betekend dan lonen per filiaal kunnen wisselen, aangezien het ook een andere eigenaar heeft. Kan zijn dat ik me vergis in de frenchise, maargoed.

Citaat:
het loon inclusief vakantiegeld is meestal 108% van het loon zonder.
Was dat maar waar XD. Voor ongeveer elke 10 uur dat je werkt krijg je 1 vakantieuur. Dat ene uur heeft een waarde van 8% van je normale salaris.

Voor salaris ed is ook functieschaal afhankelijk. Vleeswaar verdient meer dan kassa, wat meer verdient dan vakkenvullen. Zoek gewoon de CAO op en copy past dat hier. Dat is iig het minimum, en ongeacht van hoe ze het opfleuren, je zit daar altijd in de buurt.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 18:26
Balance
Balance is offline
Citaat:
Was dat maar waar XD. Voor ongeveer elke 10 uur dat je werkt krijg je 1 vakantieuur. Dat ene uur heeft een waarde van 8% van je normale salaris.
Dat is toch precies wat hij ook zegt?
Oud 13-10-2009, 20:50
martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Je haalt volgens mij de vakantie-uren en het vakantiegeld door elkaar.

Van wikipedia:
Citaat:
In Nederland is vakantiegeld over het algemeen vastgesteld op 8% van het bruto loon, meestal uitgekeerd eind mei, en opgebouwd over de periode 1 juni tot 1 juni.
Oud 14-10-2009, 08:06
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Dat is toch precies wat hij ook zegt?
Nee. Hij zegt 100% + 8%. Ik zeg 100% + 1/10 v 8%.

Citaat:
Je haalt volgens mij de vakantie-uren en het vakantiegeld door elkaar.
Dat zou wel eens zo kunnen zijn ja
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 13:37
Missy
Missy is offline
Bij de hema rond de 2,80 als ik het goed heb.
Oud 15-10-2009, 19:13
naam ingebruik
naam ingebruik is offline
bij de ah verdienen ze gewoon het minimum hoor, alleen omdat alles er bij inzit lijtk het meer
Oud 15-10-2009, 19:13
naam ingebruik
wie ben jij ??
Oud 16-10-2009, 15:48
Verwijderd
Citaat:
AH is een francies organisatie, hegeen betekend dan lonen per filiaal kunnen wisselen, aangezien het ook een andere eigenaar heeft. Kan zijn dat ik me vergis in de frenchise, maargoed.

Voor salaris ed is ook functieschaal afhankelijk. Vleeswaar verdient meer dan kassa, wat meer verdient dan vakkenvullen. Zoek gewoon de CAO op en copy past dat hier. Dat is iig het minimum, en ongeacht van hoe ze het opfleuren, je zit daar altijd in de buurt.
Wat de AH betreft, ik hoorde daar dat het in ieder filiaal hetzelfde is.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2009, 15:57
fcdbboy
fcdbboy is offline
Citaat:
bij de ah verdienen ze gewoon het minimum hoor, alleen omdat alles er bij inzit lijtk het meer
Dan lijkt het toch niet alleen meer, dat is dan toch ook zo.
Ok als je vrij neemt krijg je niet doorbetaald, maar je gaat toch werken om iets bij te verdienen en niet om vakantie te houden.
Ik werk ook bij de AH en krijg ongeveer € 4,30 of €4, 50
Met citaat reageren
Oud 22-10-2009, 18:21
naam ingebruik
neeh dan is het niet meer

met vakntiegeld word bedoelt geld dat je krijgt aan het begin van de zomer vakntie en met kerst.

alles wat er bij in zit krijg ik uiteindleijk ook alleen niet meteen
Oud 24-10-2009, 22:51
Verwijderd
Kun je op je 15e eigenlijk bij de ZARA werken?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 15:20
ook hallo
ook hallo is offline
Wat the hell Ik verdiende op m'n 18de geloof ik iets van 4, 20 ofzo, dat was dan wel excl. vakantiegeld, maar toch. Toen ik op m'n 15de in een C1000 begon verdiende ik geloof ik zelfs 2,60. Ik snap dat het loon ieder jaar wat meer wordt maar dit is wel een heel groot verschil
Met citaat reageren
Oud 26-10-2009, 19:35
Verwijderd
Bij Deen verdien je ongeveer 4,65 incl. vakantiegelden, zonder zo'n 4 euro.
Dat stond in mijn contract, zonder vermelding van leeftijd. Dus zal het ook wel voor een 15-jarige zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten