|
|
Bekijk resultaten poll: welke cod is beter | |||
modern warfare 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
6 | 31.58% |
modern warfare 2 |
6 | 31.58% |
black ops |
2 | 10.53% |
geen, cod is slecht |
5 | 26.32% |
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
De maps zijn veel te klein voor een echt goed spel CTF, DOM of HQ. Toch blijft het een kwestie van smaak en BF en CoD zijn niet te vergelijken eigenlijk. Wat ik bedoel: http://bf3blog.com/2011/01/what-batt...eeds-to-avoid/ Citaat:
|
Nah ja, Call of Duty-spellen zijn gameplay-technisch gezien niet HEEL slecht, natuurlijk. Maar veel plezier beleef ik er ook niet aan. Het is me allemaal veel te lineair, formule-geil en overdreven gericht op immersie. En eigenlijk ziet het er door de idiote belichting en fletse kleurtjes ook totaal niet uit.
Ik snap de appeal wel, maar BF is toch echt een stukje beter. Hoewel ik daar inmiddels ook wel op uitgekeken ben.
|
Druk me een geweer in de virtuele klauwen, wijs aan welke kleur helmpjes dood moeten en ik vermaak me er wel een uurtje of 2 mee.
MW2 heb ik van alle shooters volgens mij toch het meest gespeeld de afgelopen jaren, al zegt dat niet bijster veel want voornamelijk speel ik single player. MW2 heeft extra uren gedraaid doordat ik een goede vriend heb met wie ik elke dag wel samen speelde. Als hij toevallig black ops of BF2 of fucking unreal tournament had gespeeld, had ik daar meer uren mee gelogd.
||
Citaat:
MODERN WARFARE 2 is beste game !! Ik heb black ops gokocht en nu speel ik nooit meer black ops !! black ops is echt saai. Bij mw2 kan je Qscopen maar bij black ops !! ![]() black ops zeeeeeeeeeeeeer saaaaaii speel , spel voor NOOOOOOOOBS !! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saai.fm #1729 Verwijderd | 500 | 14-10-2012 00:27 | |
De Kantine |
Saaiwit #1550 Uice | 501 | 11-11-2011 10:44 | |
Games |
Jajaja Kartfreak99 | 11 | 19-06-2011 20:33 | |
Games |
Call of Duty - Modern warfare 3 BonkendHart | 28 | 29-05-2011 21:34 | |
Games |
Wat is jouw top 5 van beste spellen die je ooit hebt gespeeld? Ghidorah | 122 | 15-09-2009 22:27 | |
Software & Hardware |
PC Samenstellen Kasprowski | 8 | 10-09-2009 20:10 |