Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Bekijk resultaten poll: welke cod is beter
modern warfare 1 6 31.58%
modern warfare 2 6 31.58%
black ops 2 10.53%
geen, cod is slecht 5 26.32%
Aantal stemmers: 19. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2011, 17:26
cenarulez
cenarulez is offline
ik zie sinds gisteren heel veel berichten en sites over modern warfare 3, en dat vandaag bekend zou worden gemaakt hoe het spel is enz. als iemand iets erover hoort, zou ik dat graag willen weten. maar wat vinden jullie nou eigenlijk van modern warfare 2 en black ops. welk spel is het beste?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2011, 20:29
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
CoD begint me steeds meer te irriteren. Misschien was het aan het begin nog wel te doen maar het concept wordt nu zo ontzettend veel uitgemolken. Al die mensen die het weer kopen worden aan het lijntje gehouden met betere graphics en andere wapens maar het is altijd hetzelfde.

Het is en blijft rondrennen in een kinderspeeltuin die veel te klein is waarin de kindertjes ruzie maken, schelden en schieten.

Daarmee is heel CoD samengevat. Spelen als team is er nooit bij, zeker omdat de spawnplekken telkens veranderen. Geef mij maar Battlefield 3. Dat vind ik veel meer de moeite waard dan deze uitgemolken meuk.
Oud 03-03-2011, 12:06
cenarulez
cenarulez is offline
Citaat:
Spelen als team is er nooit bij, zeker omdat de spawnplekken telkens veranderen.
Als je niet weet hoe cod werkt moet je er ook niet over zeuren. spawnplekken blijven wel vast als je niet team deathmatch of FFA doet. verder moet je ook zelf voor teamspel zorgen. bijvoorbeeld door samen met vrienden te gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 14:40
Verwijderd
Bad company natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 15:56
DAH
DAH is offline
Ik vind de eerste CoD nog erg goed, maar het is erg uitgemolken.
Oud 03-03-2011, 16:06
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Als je niet weet hoe cod werkt moet je er ook niet over zeuren. spawnplekken blijven wel vast als je niet team deathmatch of FFA doet. verder moet je ook zelf voor teamspel zorgen. bijvoorbeeld door samen met vrienden te gaan.
Je zegt hetzelfde als ik dus dit is een beetje een loze opmerking. De spawnplekken veranderen.

De maps zijn veel te klein voor een echt goed spel CTF, DOM of HQ. Toch blijft het een kwestie van smaak en BF en CoD zijn niet te vergelijken eigenlijk. Wat ik bedoel:

http://bf3blog.com/2011/01/what-batt...eeds-to-avoid/

Citaat:
Battlefield is not Call of Duty, and the average BF player is a lot more intelligent, patient and skilled than the average COD player. Let Modern Warfare be the arcade shooter if it so desires.
Oud 03-03-2011, 17:11
Verwijderd
Dat is ook weer een beetje overdreven. Intelligenter en geduldiger zijn battlefield spelers sowieso, maar voor CoD heb je echt niet minder skill nodig. De klemtoon ligt alleen op andere zaken dan bij bf.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 18:28
Sherlock
Sherlock is offline
De enige overeenkomsten tussen CoD en Battlefield zijn dat je een geweer hebt en dat je dood kan gaan.
Oud 04-03-2011, 12:28
Dinalfos
Dinalfos is offline
Nah ja, Call of Duty-spellen zijn gameplay-technisch gezien niet HEEL slecht, natuurlijk. Maar veel plezier beleef ik er ook niet aan. Het is me allemaal veel te lineair, formule-geil en overdreven gericht op immersie. En eigenlijk ziet het er door de idiote belichting en fletse kleurtjes ook totaal niet uit.

Ik snap de appeal wel, maar BF is toch echt een stukje beter. Hoewel ik daar inmiddels ook wel op uitgekeken ben.
Oud 04-03-2011, 23:23
Ymir
Ymir is offline
Druk me een geweer in de virtuele klauwen, wijs aan welke kleur helmpjes dood moeten en ik vermaak me er wel een uurtje of 2 mee.
MW2 heb ik van alle shooters volgens mij toch het meest gespeeld de afgelopen jaren, al zegt dat niet bijster veel want voornamelijk speel ik single player. MW2 heeft extra uren gedraaid doordat ik een goede vriend heb met wie ik elke dag wel samen speelde. Als hij toevallig black ops of BF2 of fucking unreal tournament had gespeeld, had ik daar meer uren mee gelogd.
Oud 07-04-2011, 17:27
VegasHD
VegasHD is offline
Citaat:
ik zie sinds gisteren heel veel berichten en sites over modern warfare 3, en dat vandaag bekend zou worden gemaakt hoe het spel is enz. als iemand iets erover hoort, zou ik dat graag willen weten. maar wat vinden jullie nou eigenlijk van modern warfare 2 en black ops. welk spel is het beste?
Yuuuuuuuuuw...
MODERN WARFARE 2 is beste game !!
Ik heb black ops gokocht en nu speel ik nooit meer black ops !!
black ops is echt saai.
Bij mw2 kan je Qscopen maar bij black ops !!
black ops zeeeeeeeeeeeeer saaaaaii speel , spel voor NOOOOOOOOBS !!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten