Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eén keer gedurende vijf minuten. Terwijl ik tussenuur had. :') Toen had ik niet op tijd alle handtekeningen verzameld om aan te geven dat ik alle gemiste verslagen en proefwerken had ingehaald. Ik moest er nog één, die docent was ziek geweest en was net die ochtend weer op school. In dat tussenuur kwam ik de stafmedewerker tegen, die schorste me, ik zei 'dat is onzin, de docent was ziek en hij is er nu net weer dus ik kan pas sinds een uur terug die handtekening halen'. Dat maakte niet uit, vond 'ie. Toen ben ik naar beneden gelopen, handtekeningetje gehaald en toen was de schorsing opgeheven. Ging nergens over.
Overigens is een vriendin weleens twee of drie dagen extra geschorst geweest om dezelfde reden, de docent was ziek en daardoor miste ze een handtekening. Bezwaar aanmaken haalde niet zoveel uit, dan kreeg je 'niks mee te maken' als antwoord. Ik ben ook een keer zogenaamd definitief van school getrapt, niet vanwege slechte cijfers of kwalijk gedrag maar omdat mijn mentaliteit niet bij de school zou passen. Maar toen bleek na de zomervakantie opeens dat ik er toch alsnog stond ingeschreven, alleen had ik de laatste weken van het voorgaande jaar logischerwijs gemist (mij was immers verteld dat ik al van school was/moest) dus ik had allemaal vakken niet gehaald en moest het jaar opnieuw doen. De stafmedewerker is mijn resterende schooltijd heel bang geweest dat ik naar de onderwijsinspectie zou stappen met dit verhaal. Wat ik niet deed, want zo hoefde ik tenminste nooit meer na te blijven ![]() Maar goed, ik zat dan ook op een behoorlijke kutschool. Als ik zo verhalen van anderen hoor dan gaat het er meestal heel anders aan toe. Misschien zou ik me op een andere school minder misdragen hebben. Al bleef ik hier ook netjes, ik was er alleen vaak niet en ik kwam vaak te laat. Maar ik heb nooit expres lessen verstoord, afgezien van misschien een enkele keer in de brugklas. Al had ik gedurende twee jaar geen studieboeken, maar /care want ik haalde alsnog prima cijfers en zat niet anderen aan te sporen om weetikveel, hun boeken weg te gooien ofzo. Dus dat vind ik geen verstoren van de orde. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben ook in totaal zes keer geschorst hehe. Meestal vanwege sarcastische opmerkingen of lauren cooper-achtig gedrag (zie youtube voor de onwetende onder ons). Ik weigerde ook altijd twee uur na te blijven als ik uit de les werd gestuurd dus uiteindelijk werd er dan in overleg met mijn vader voor een dag externe schorsing gekozen, hetgeen een vrije dag betekent en daarmee ook de ergste straf voor een puber die je kan voorstellen. Mijn pa is een groot voorstander van het vrije woord en was ook niet te beroerd om overdreven autoritaire docenten tegen het zere been aan te schorsen en ik hield nogal van provoceren
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar goed: Rijke, arrogante en zelfverzekerde jongen. Nu al een beetje type student (weet niet of je dat al bent) die altijd een mening heeft. Iets wat overigens belangrijk is in je familie en wat gewaardeerd wordt daar. |
![]() |
|
Verwijderd
|
0x geschorst. Ik zal niet zeggen dat ik een lieverdje was. Ik spijbelde wel veel, maar dat kon ik maken omdat ik ziek was. Op het volwassenenonderwijs heb ik alle lessen gevolgd, zelfs die ik niet hoefde te volgen en was ik vriendjes met alle docenten. Ook wel eens grappig om de andere kant mee te maken. Ik ben zelfs een keer naar huis gestuurd door een lerares met de mededeling dat ik 3 dagen niet op school mocht komen en niks aan huiswerk mocht doen omdat ik er toch wel erg moe uitzag
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben nooit geschorst want ik was heel braaf. Ik kwam alleen heel vaak te laat. Dan moest ik een paar keer een halfuur vroeger komen en als ik dan weer te laat kwam tot vier uur op school huiswerk maken. Maar dat deed ik sowieso een paar keer per week, dus dat vond ik niet zo'n punt
![]() |
![]() |
|
geschorst; nooit. Weleens nablijven of uit de klas gestuurd. Vaak door een slappe lach
![]() En moest eens nablijven omdat ik opkwam voor een klasgenoot tegen een andere leerkracht. Veder was ik braaf en een standaardstudent. |
![]() |
|
Verwijderd
|
1x geschorst. vaak eruit gestuurd. tevaak straf en altijd te laat. Niet bepaald modelleerling.
En wat ben ik nu? Docent. Máár nog maar 1x in mijn 4jarige ''carriere'' als docent iemand eruit gestuurd omdat hij ''kanker op'' tegen mij zei. Ik heb namelijk een hekel om iemand eruit te gooien en los het liever zelf op. |
![]() |
|
Als je een half uur meot fietsen en je gaat eens vijf minuten later weg kan je dat nog inhalen. Als je drie minuten moet fietsen en je bent vijf minuten te laat ben je gelijk al te laat.
Ik ben één keer geschorst, sort of. Ik mocht niet meer terugkomen in de lessen voor ik m'n dossiers (letterkunde en duits) op orde had en als ik het die maandag niet af had zou ik van school gestuurd worden. Ik ben die paar dagen nog wel naar filosofie gegaan trouwens, omdat dat de enige echt boeiende lessen waren. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij leek ook echt serieus zijn ouders zijn probleempjes op te laten lossen. Jammer genoeg heb ik wel wat dingetjes geleerd van een half jaar thuis hebben gezeten na een verwijdering. En moet ik volgende week ook weer wat dingen meemaken *kots* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben nooit geschorst, ik ben er wel heel vaak uitgestuurd, moest dan nablijven wat ik niet deed en moest dan corvee doen wat ik ook niet deed en zo ging de middelbare schooltijd. als ik het anders kon doen, deed ik het, maar helaas. ik kreeg pas 10 jaar later hersenen.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||