Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2009, 20:43
Verwijderd
Voor de vakantie ben ik geschorst wegens kloten in de kantine en meer van zulke dingen
maandag word een hel ):
en ik ben dit jaar al 2 x geschorst

Hoevaak zijn jullie geschorst en waarom?
Ik in totaal 5x

Laatst gewijzigd op 30-10-2009 om 13:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2009, 20:45
Aapje*
Aapje* is offline
AS?
ik ben overigens nooit geschorst. Ik was niet van het 'kloten' eerder dat ik wegbleef wanneer ik dacht dat ik het ook wel haalde zonder die lessen.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 20:46
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Voor de vakantie ben ik geschorst wegens kloten in de kantine en meer van zulke dingen
maandag word een hel ):

Ik in totaal 6x
Meestal word je dan van school gestuurd

En ik 1X voor het uitschelden van de hoofdcongierce
Oud 23-10-2009, 20:47
Aapje*
Aapje* is offline
Citaat:
Meestal word je dan van school gestuurd

En ik 1X voor het uitschelden van de hoofdcongierce
dat is ook niet zo netjes van jou, Jasper
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 20:47
Verwijderd
nog nooit want zover ging ik niet. wel vaak nablijven.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 20:48
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
nog nooit want zover ging ik niet. wel vaak nablijven.
Ik heb nooit hoeven nablijven
Oud 23-10-2009, 20:48
Verwijderd
Een keer.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nooit hoeven nablijven
Bij mij was het vooral omdat ik bijna elke dag te laat kwam.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 20:56
Verwijderd
@ jasper het was niet officieel maar toch.
2x dit jaar. 1x vorig jaar
2x 2 jaar geleden toen van school getrapt

booh ben bang dat ik weer kan vertrekken
mag maandag twee weken alleen om de dag naar school
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 21:02
Verwijderd
Eén keer gedurende vijf minuten. Terwijl ik tussenuur had. :') Toen had ik niet op tijd alle handtekeningen verzameld om aan te geven dat ik alle gemiste verslagen en proefwerken had ingehaald. Ik moest er nog één, die docent was ziek geweest en was net die ochtend weer op school. In dat tussenuur kwam ik de stafmedewerker tegen, die schorste me, ik zei 'dat is onzin, de docent was ziek en hij is er nu net weer dus ik kan pas sinds een uur terug die handtekening halen'. Dat maakte niet uit, vond 'ie. Toen ben ik naar beneden gelopen, handtekeningetje gehaald en toen was de schorsing opgeheven. Ging nergens over.

Overigens is een vriendin weleens twee of drie dagen extra geschorst geweest om dezelfde reden, de docent was ziek en daardoor miste ze een handtekening. Bezwaar aanmaken haalde niet zoveel uit, dan kreeg je 'niks mee te maken' als antwoord.

Ik ben ook een keer zogenaamd definitief van school getrapt, niet vanwege slechte cijfers of kwalijk gedrag maar omdat mijn mentaliteit niet bij de school zou passen. Maar toen bleek na de zomervakantie opeens dat ik er toch alsnog stond ingeschreven, alleen had ik de laatste weken van het voorgaande jaar logischerwijs gemist (mij was immers verteld dat ik al van school was/moest) dus ik had allemaal vakken niet gehaald en moest het jaar opnieuw doen. De stafmedewerker is mijn resterende schooltijd heel bang geweest dat ik naar de onderwijsinspectie zou stappen met dit verhaal. Wat ik niet deed, want zo hoefde ik tenminste nooit meer na te blijven En dat scheelde wel, met m'n spijbelgedrag.

Maar goed, ik zat dan ook op een behoorlijke kutschool. Als ik zo verhalen van anderen hoor dan gaat het er meestal heel anders aan toe. Misschien zou ik me op een andere school minder misdragen hebben.

Al bleef ik hier ook netjes, ik was er alleen vaak niet en ik kwam vaak te laat. Maar ik heb nooit expres lessen verstoord, afgezien van misschien een enkele keer in de brugklas. Al had ik gedurende twee jaar geen studieboeken, maar /care want ik haalde alsnog prima cijfers en zat niet anderen aan te sporen om weetikveel, hun boeken weg te gooien ofzo. Dus dat vind ik geen verstoren van de orde.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 21:04
Verwijderd
Bij mij werden vandaag drie mensen de klas uit gestuurd omdat ze hun agenda niet bij zich hadden, dat is de andere kant.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 21:05
Verwijderd
Citaat:
maandag word een hel ):

Ik in totaal 6x
Lo-ser. Hoe krijg je het voor elkaar om 6 x geschorst te worden?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 21:14
Verwijderd
Dat is eeeen heel lang verhaal ;$$
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 21:21
Verwijderd
Ik ben ook in totaal zes keer geschorst hehe. Meestal vanwege sarcastische opmerkingen of lauren cooper-achtig gedrag (zie youtube voor de onwetende onder ons). Ik weigerde ook altijd twee uur na te blijven als ik uit de les werd gestuurd dus uiteindelijk werd er dan in overleg met mijn vader voor een dag externe schorsing gekozen, hetgeen een vrije dag betekent en daarmee ook de ergste straf voor een puber die je kan voorstellen. Mijn pa is een groot voorstander van het vrije woord en was ook niet te beroerd om overdreven autoritaire docenten tegen het zere been aan te schorsen en ik hield nogal van provoceren
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 21:22
Aapje*
Aapje* is offline
Citaat:
Ik ben ook in totaal zes keer geschorst hehe. Meestal vanwege sarcastische opmerkingen of lauren cooper-achtig gedrag (zie youtube voor de onwetende onder ons). Ik weigerde ook altijd twee uur na te blijven als ik uit de les werd gestuurd dus uiteindelijk werd er dan in overleg met mijn vader voor een dag externe schorsing gekozen, hetgeen een vrije dag betekent en daarmee ook de ergste straf voor een puber die je kan voorstellen. Mijn pa is een groot voorstander van het vrije woord en was ook niet te beroerd om overdreven autoritaire docenten tegen het zere been aan te schorsen en ik hield nogal van provoceren
ik heb ineens een bepaald beeld over jou...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 21:24
Verwijderd
Citaat:
ik heb ineens een bepaald beeld over jou...
En dat is..
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 21:40
Aapje*
Aapje* is offline
Citaat:
En dat is..
vooroordeel hoor, want ik ken je helemaal niet.

Maar goed: Rijke, arrogante en zelfverzekerde jongen. Nu al een beetje type student (weet niet of je dat al bent) die altijd een mening heeft. Iets wat overigens belangrijk is in je familie en wat gewaardeerd wordt daar.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 21:46
Verwijderd
Studeer al drie jaar en twee maanden Rest klopt wel een beetje maar echt rijk ben ik niet hoor, werk gewoon netjes voor mijn geld ik krijg iets meer van mijn ouders dan een gemiddeld persoon maar dat maakt mij per saldo niet bijzonder rijk
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 21:57
Verwijderd
0x geschorst. Ik zal niet zeggen dat ik een lieverdje was. Ik spijbelde wel veel, maar dat kon ik maken omdat ik ziek was. Op het volwassenenonderwijs heb ik alle lessen gevolgd, zelfs die ik niet hoefde te volgen en was ik vriendjes met alle docenten. Ook wel eens grappig om de andere kant mee te maken. Ik ben zelfs een keer naar huis gestuurd door een lerares met de mededeling dat ik 3 dagen niet op school mocht komen en niks aan huiswerk mocht doen omdat ik er toch wel erg moe uitzag
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 22:01
Verwijderd
Haha ik kan ook heel goed sarcastish doen werkt jammer genoeg nooit in 'voordeel'
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 22:03
Aapje*
Aapje* is offline
Citaat:
Studeer al drie jaar en twee maanden Rest klopt wel een beetje maar echt rijk ben ik niet hoor, werk gewoon netjes voor mijn geld ik krijg iets meer van mijn ouders dan een gemiddeld persoon maar dat maakt mij per saldo niet bijzonder rijk
valt me mee dat het enigzins klopt. je ouders ook niet rijk?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 22:03
Verwijderd
Ik ben nooit geschorst want ik was heel braaf. Ik kwam alleen heel vaak te laat. Dan moest ik een paar keer een halfuur vroeger komen en als ik dan weer te laat kwam tot vier uur op school huiswerk maken. Maar dat deed ik sowieso een paar keer per week, dus dat vond ik niet zo'n punt . Dat wist de conrector ook wel, maar die vond mij lief omdat ik bij de schoolkrant zat.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2009, 23:50
Dinalfos
Dinalfos is offline
Ik ben nooit geschorst want ik beheers de kunst van het stout zijn tot in de puntjes: Ik camoufleer alles met goede cijfers. Vooral de leraressen werden daar altijd kletsnat van.
Oud 24-10-2009, 00:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nooit. Ik moest alleen af en toe werken of om 8u komen omdat ik vaak te laat was.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 00:47
Sherlock
Sherlock is offline
ik heb overal wel een smoes voor dus ik hoefde nooit te melden
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2009, 00:50
Verwijderd
Ik was braaf net als bijna iedereen hier. Vaak huiswerk niet, af en toe te laat, een enkele keer uit de klas gestuurd.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 00:57
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
geschorst; nooit. Weleens nablijven of uit de klas gestuurd. Vaak door een slappe lach en dan werd leerkracht kwaad en keek ie me serieus aan en schoot ik gwn weer in de lach en dan denkt ie natuurlijk dat ik met zn kop lach terwijl dit niet het geval was (mss een heel klein beetje).
En moest eens nablijven omdat ik opkwam voor een klasgenoot tegen een andere leerkracht.
Veder was ik braaf en een standaardstudent.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 01:00
Verwijderd
Op één uitzondering na wist ik altijd wel wanneer ik echt mijn bek moest houden. Ik was wel standaard te laat.
Nog steeds een handje naar :')
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 01:37
Verwijderd
1x geschorst. vaak eruit gestuurd. tevaak straf en altijd te laat. Niet bepaald modelleerling.

En wat ben ik nu? Docent.

Máár nog maar 1x in mijn 4jarige ''carriere'' als docent iemand eruit gestuurd omdat hij ''kanker op'' tegen mij zei.

Ik heb namelijk een hekel om iemand eruit te gooien en los het liever zelf op.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 09:58
Verwijderd
Ik denk dat mensen die zich als leerling hebben misdragen de beste docenten zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 10:02
Lorelei
Lorelei is offline
Ik ben nooit geschorst. Wel een paar keer om 8.00 op school moeten komen omdat ik te laat was. Maar dat is natuurlijk niet zo cool als geschorst worden. Ik was braaf.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 10:16
Verwijderd
Nooit geschorst, ik ben er zelfs nooit uitgestuurd of te laat geweest. Hoewel ik ook op 3 minuten van de school woonde, dus echt moeilijk was niet te laat komen niet.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 10:29
Aapje*
Aapje* is offline
Citaat:
Nooit geschorst, ik ben er zelfs nooit uitgestuurd of te laat geweest. Hoewel ik ook op 3 minuten van de school woonde, dus echt moeilijk was niet te laat komen niet.
nou, mijn ervaring is dat mensen die het dichtst bij de school woonden, het vaakst te laat waren
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 11:02
Verwijderd
Citaat:
nou, mijn ervaring is dat mensen die het dichtst bij de school woonden, het vaakst te laat waren
Oja inderdaad, dat viel mij ook altijd op. Maar ik snapte het nooit.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 11:15
Hanneke
Hanneke is offline
Als je een half uur meot fietsen en je gaat eens vijf minuten later weg kan je dat nog inhalen. Als je drie minuten moet fietsen en je bent vijf minuten te laat ben je gelijk al te laat.

Ik ben één keer geschorst, sort of. Ik mocht niet meer terugkomen in de lessen voor ik m'n dossiers (letterkunde en duits) op orde had en als ik het die maandag niet af had zou ik van school gestuurd worden. Ik ben die paar dagen nog wel naar filosofie gegaan trouwens, omdat dat de enige echt boeiende lessen waren. Verder vooral in de onderbouw heel vaak eruit gestuurd, in de bovenbouw nog maar één of twee keer denk ik, veel te laat en ik spijbelde met enige regelmaat (niet dat ik hele dagen wegbleef ofzo, maar elke week één of twee uur).
Oud 24-10-2009, 11:38
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat mensen die zich als leerling hebben misdragen de beste docenten zijn.
Misschien word ik later ook maar docent
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 12:40
Verwijderd
Citaat:
valt me mee dat het enigzins klopt. je ouders ook niet rijk?
Ja denk van wel
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 12:43
arPos
arPos is offline
vreemd genoeg nooit.
Oud 24-10-2009, 12:53
Verwijderd
Citaat:
Ja denk van wel
Hebben je pappie en mam school soms omgekocht?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 12:56
Daboman
Daboman is offline
Nooit geschorst. Nooit te laat geweest zonder reden. Alleen 1 keer moeten nablijven in de 2e klas. Volgens de leraar had ik te weinig gedaan in dat lesuur.
Oud 24-10-2009, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Hebben je pappie en mam school soms omgekocht?
Nee dat had het allemaal ongetwijfeld gemakkelijker gemaakt.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 13:17
Lorelei
Lorelei is offline
Hoe krijg je het dan ook voor elkaar om 6x geschorst te worden?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 13:20
Verwijderd
Citaat:
Nee dat had het allemaal ongetwijfeld gemakkelijker gemaakt.
Haha sukkel jij doet me opeens denken aan iemand die vorig jaar bij mij in de klas heeft gezeten. Type poloshirt, polo pet, en gewoon een al kakker.
Hij leek ook echt serieus zijn ouders zijn probleempjes op te laten lossen.

Jammer genoeg heb ik wel wat dingetjes geleerd van een half jaar thuis hebben gezeten na een verwijdering.
En moet ik volgende week ook weer wat dingen meemaken *kots*
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 13:27
Verwijderd
Citaat:
Haha sukkel jij doet me opeens denken aan iemand die vorig jaar bij mij in de klas heeft gezeten. Type poloshirt, polo pet, en gewoon een al kakker.
Hij leek ook echt serieus zijn ouders zijn probleempjes op te laten lossen.

Jammer genoeg heb ik wel wat dingetjes geleerd van een half jaar thuis hebben gezeten na een verwijdering.
En moet ik volgende week ook weer wat dingen meemaken *kots*
Nou, ik heb dus even met Oprah gebeld en het lijkt haar dus ontzettend interessant om de tragiek van jouw leven onder de loep te nemen dus aarzel niet om even jouw NAW-gegevens te PM-en.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 13:32
Verwijderd
At least you know you can always go on Ricki Lake (8)
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 14:14
Verwijderd
Ik ben nooit geschorst en ik ben er nooit uitgestuurd. Ik moest wel een paar keer nablijven omdat ik spijbelde tijdens studiehuisuren en regelmatig te laat was.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 14:17
Aapje*
Aapje* is offline
Citaat:
Ja denk van wel
ha! *is er trots op dat vooroordeel klopt*
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 14:26
Verwijderd
ik ben nooit geschorst, ik ben er wel heel vaak uitgestuurd, moest dan nablijven wat ik niet deed en moest dan corvee doen wat ik ook niet deed en zo ging de middelbare schooltijd. als ik het anders kon doen, deed ik het, maar helaas. ik kreeg pas 10 jaar later hersenen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 14:27
Verwijderd
Citaat:
ik ben nooit geschorst, ik ben er wel heel vaak uitgestuurd, moest dan nablijven wat ik niet deed en moest dan corvee doen wat ik ook niet deed en zo ging de middelbare schooltijd. als ik het anders kon doen, deed ik het, maar helaas. ik kreeg pas 10 jaar later hersenen.
Precies dit.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2009, 14:28
Verwijderd
en ik zou nog een dag langs willen gaan om alle leraren waar ik groene kikkertjes tegenaan heb geschoten, sorry te zeggen van mijn kinderlijke gedrag.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten