Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zou wel leuk zijn als Volendam in de HCE komt, combivrij zuipen op de dijk.
||
Citaat:
in volendam hebben ze mogelijke sponsors genoeg (bijna meer bedrijven dan inwoners) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
En dat is wel nodig voor een stabiele eredivisie club.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Even dan maar een heldere post van een wekelijkse volger van de Gouden Gids Divisie
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Wat ik hoop... Natuurlijk hoop ik hoogst persoonlijk dat MVV kampioen wordt maar dat zit niet meer erin dit seizoen. ![]() Titelkandidaat nr. 1 Van ploegen die ik gezien heb vond ik Sparta (ook al voor het begin van het seizoen) wel een titelkandidaat. Hebben twee veel scorende spitsen, paar goede ouwe rotten die de ploeg op sleeptouw kunnen nemen en verder een jonge, talentvolle selectie. Overige titelkandidaten - VVV is een heel leuke ploeg, vooral aan het begin van het seizoen. Het is alleen dus dat stadion he... en je zag ook al in de tweede periode dat ze die supervorm niet vast konden houden. - Helmond Sport vind ik ook heel leuk voetballen. Na een zwakke competitiestart zijn ze eindelijk terug. Echter, ik denk nog iets een maatje te klein voor het hoogste niveau. - Volendam heeft ook wel een leuke ploeg, weer veel jonge spelers (Kwakman etc.) - Heracles heeft ook een heel goed team, ook al vrij hecht want veel spelers spelen er al een aantal jaren. - Dordrecht heeft ook een goede serie neergezet, maar het heeft dan ook een heel sterke as in het team (de Nooijer; Van der Laan; de Nooijer) maar stel dat die routine (vooral achterin en op het middenveld) eens wegvalt door een blessure of schorsing... dan kunnen ze dat moeilijk opvullen. - Tenslotte Zwolle: ook wel een outsider, maar hebben toch wel wat kwaliteit moeten inleveren toen ze degradeerden. Meevallers na 1 competitiehelft: - Go Ahead Eagles: ondanks financiële problemen doen ze het goed, heb ze te laag ingeschat aan het begin van het seizoen. - Dordrecht: mede dus door de goede routine en een aantal leuke technische voetballers daar om heen. - Haarlem: hebben een tijdje 2e gestaan, wie had dat gedacht. Tegenvallers na 1 competitiehelft: - Excelsior: nieuw team, hebben toch een aantal goede spelers verloren, El Hamdaoui is ook een tijdje geblesseerd geweest - Cambuur Leewarden: op papier wel een redelijke selectie, maar het feit dat de trainer o.a. door druk van de supporters al vertrokken is, zegt genoeg. - MVV: had er zelf veel meer van deze vernieuwde selectie verwacht, er zit tot nu toe nog geen vuur, geen passie, te weinig "bloed, zweet en tranen" in dit team. Zo, nu heb ik wel genoeg gezegd. ![]()
Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 22:57. |
![]() |
||
Citaat:
Ik moet zeggen dat ik er al een tijd niet meer geweest ben, maar prachtig is het stadion inderdaad niet te noemen.
||
Citaat:
En in het verleden spelers als Stam en van Nistelrooy. Maar de kampioen, Sparta heeft de beste selectie maar het blijft daar rommelen waardoor ze volgens mij al wat punten weggegeven hebben in het het begin van het seizoen. Outsiders zijn VVV en Heracles(maarja met Peter Bosz wordt het lastig) en Volendam en misschien komt Helmond Sport nog terug.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Ajax flikt het weer! Hoe komt dat toch? mumumumumugen | 54 | 05-12-2005 12:23 |