Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2005, 17:48
Spsup19
Spsup19 is offline
Wie wordt er kampioen van de eerste divisie ook wel de Gouden gids divisie genoemd?

Ik zel gok nou ja beter gezegd hoop Sparta Rotterdam

Maar ik zie die gasten uit almelo, dordrecht ook nog wel een goede periode krijgen zal nog moeilijk worden voor mijn rood witte helden.
Oud 04-01-2005, 19:02
Verwijderd
naar mijn idee is de grootste kanshebber sparta, en anders vvv venlo of volendam.
heracles en dordrecht zijn nog wisselvalliger dan de 3 eerder genoemde teams, die zie ik geen kampioen worden.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 19:43
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Sparta of Heracles denk ik, die clubs zelf hebben het meeste potentie en zijn het stabielste neem ik aan.
Oud 04-01-2005, 20:22
Inferno88
Inferno88 is offline
ik denk Volendam, aangezien ik in Edam woon.

Als ze kampioen worden denk ik dat ze het niet lang in de Eredivisie volhouden (hooguit 2 jaar), net als dat altijd zo is...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:58
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Inferno88 schreef op 04-01-2005 @ 21:22 :
ik denk Volendam, aangezien ik in Edam woon.

Als ze kampioen worden denk ik dat ze het niet lang in de Eredivisie volhouden (hooguit 2 jaar), net als dat altijd zo is...
Tja, dat krijg je als je uit een klein plaatsje als Volendam komt, het is gewoon niet interessant genoeg voor grote sponsers.

Zou wel leuk zijn als Volendam in de HCE komt, combivrij zuipen op de dijk.
Oud 04-01-2005, 22:01
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Persoonlijk hoop ik VVV.

Mijn oom heeft daar ooit in het bestuur gezeten en ik ging dus nog wel eens met hem mee (nu trouwens ook nog wel eens) en VVV heeft me ergens toch wel gegrepen
Oud 05-01-2005, 12:16
Inferno88
Inferno88 is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 04-01-2005 @ 22:58 :
Tja, dat krijg je als je uit een klein plaatsje als Volendam komt, het is gewoon niet interessant genoeg voor grote sponsers.
ik kom niet uit volendam...

in volendam hebben ze mogelijke sponsors genoeg (bijna meer bedrijven dan inwoners)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:51
Gimme more beer
Citaat:
Inferno88 schreef op 05-01-2005 @ 13:16 :

in volendam hebben ze mogelijke sponsors genoeg (bijna meer bedrijven dan inwoners)
Dat is wel zo, maar het blijft in volendam, met zo weinig bezoekers, moeilijk een grote sponsor naar je club toe te trekken.
Oud 05-01-2005, 15:19
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Inferno88 schreef op 05-01-2005 @ 13:16 :

Nou ik beweerde niet dat je uit Volendam komt..en zoals gimme more beer al beweerde echt grote sponsors zullen niet in Volendam geinteresseerd zijn.
En dat is wel nodig voor een stabiele eredivisie club.
Oud 05-01-2005, 22:05
Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Vortum Haarlem
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 22:12
Green Day
Green Day is offline
TOP Oss...vanaf nu winnen ze al hun wedstrijden
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 22:24
Verwijderd
Citaat:
Green D@y schreef op 05-01-2005 @ 23:12 :
met Henk Vos in de gelederen moet dat kunnen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 22:54
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Even dan maar een heldere post van een wekelijkse volger van de Gouden Gids Divisie

Citaat:
Green D@y schreef op 05-01-2005 @ 23:12 :
Ja! Met Henk Vos! AGOVV mag het ook worden, met Wasio Taiwo!

Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-01-2005 @ 23:01 :
Persoonlijk hoop ik VVV.

Mijn oom heeft daar ooit in het bestuur gezeten en ik ging dus nog wel eens met hem mee (nu trouwens ook nog wel eens) en VVV heeft me ergens toch wel gegrepen
Maar VVV heeft, ondanks de verbouwing van een tijdje geleden, niet echt een eredivisiewaardig stadion. Bah, wat lelijk. Misschien nog wel lelijker dan het Fortuna-stadion. Fortuna staat trouwens weer na een flitsende start wel bijna weer waar ze moeten staan trouwens.

Wat ik hoop...
Natuurlijk hoop ik hoogst persoonlijk dat MVV kampioen wordt maar dat zit niet meer erin dit seizoen. Dan maar volgend seizoen of het seizoen erna, we moeten weer omhoog!

Titelkandidaat nr. 1
Van ploegen die ik gezien heb vond ik Sparta (ook al voor het begin van het seizoen) wel een titelkandidaat. Hebben twee veel scorende spitsen, paar goede ouwe rotten die de ploeg op sleeptouw kunnen nemen en verder een jonge, talentvolle selectie.

Overige titelkandidaten
- VVV is een heel leuke ploeg, vooral aan het begin van het seizoen. Het is alleen dus dat stadion he... en je zag ook al in de tweede periode dat ze die supervorm niet vast konden houden.
- Helmond Sport vind ik ook heel leuk voetballen. Na een zwakke competitiestart zijn ze eindelijk terug. Echter, ik denk nog iets een maatje te klein voor het hoogste niveau.
- Volendam heeft ook wel een leuke ploeg, weer veel jonge spelers (Kwakman etc.)
- Heracles heeft ook een heel goed team, ook al vrij hecht want veel spelers spelen er al een aantal jaren.
- Dordrecht heeft ook een goede serie neergezet, maar het heeft dan ook een heel sterke as in het team (de Nooijer; Van der Laan; de Nooijer) maar stel dat die routine (vooral achterin en op het middenveld) eens wegvalt door een blessure of schorsing... dan kunnen ze dat moeilijk opvullen.
- Tenslotte Zwolle: ook wel een outsider, maar hebben toch wel wat kwaliteit moeten inleveren toen ze degradeerden.

Meevallers na 1 competitiehelft:
- Go Ahead Eagles: ondanks financiële problemen doen ze het goed, heb ze te laag ingeschat aan het begin van het seizoen.
- Dordrecht: mede dus door de goede routine en een aantal leuke technische voetballers daar om heen.
- Haarlem: hebben een tijdje 2e gestaan, wie had dat gedacht.

Tegenvallers na 1 competitiehelft:
- Excelsior: nieuw team, hebben toch een aantal goede spelers verloren, El Hamdaoui is ook een tijdje geblesseerd geweest
- Cambuur Leewarden: op papier wel een redelijke selectie, maar het feit dat de trainer o.a. door druk van de supporters al vertrokken is, zegt genoeg.
- MVV: had er zelf veel meer van deze vernieuwde selectie verwacht, er zit tot nu toe nog geen vuur, geen passie, te weinig "bloed, zweet en tranen" in dit team.

Zo, nu heb ik wel genoeg gezegd.

Laatst gewijzigd op 05-01-2005 om 22:57.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2005, 07:06
Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
SPARTA!!!
Gewoon omdat ik dan naar Sparta - Feyenoord kan met de tramcombi
hahaha
Oud 06-01-2005, 11:08
Gimme more beer
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 05-01-2005 @ 23:54 :
Maar VVV heeft, ondanks de verbouwing van een tijdje geleden, niet echt een eredivisiewaardig stadion. Bah, wat lelijk. Misschien nog wel lelijker dan het Fortuna-stadion. Fortuna staat trouwens weer na een flitsende start wel bijna weer waar ze moeten staan trouwens.
De eerste keer dat ik het zag vond ik het wel aardig, maar volgens mij waren ze toen nog niet klaar. Met die tribunes die een beetje verspreid over het terrein stonden, dat was prachtig mooi, vooral die speciale golfplaten (hoofd-?)tribune waar wij altijd op zaten, helemaal tegen de zijlijn aangeplakt.

Ik moet zeggen dat ik er al een tijd niet meer geweest ben, maar prachtig is het stadion inderdaad niet te noemen.
Oud 07-01-2005, 17:35
AGH
AGH is offline
Die strijd zal wel gaan tussen Heracles en Sparta en dan hoop ik dat de traditie het wint van de nieuwbouw. Al ben ik er bang voor dat Heracles het toch gaat worden.
Helmond Sport heeft een te grote achterstand opgelopen, maar gaat zeker weten nog hoog eindigen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik van Helmond, Dordrecht en Cambuur sowieso veel had verwacht; Cambuur valt dus heel erg tegen.
VVV heeft een leuke ploeg, maar mist dat kleine beetje wat een club moet hebben om kampioen te worden. Daarom zal FC Volendam het ook niet worden.
FC Zwolle is ook nog eventueel kandidaat, maar die komen toch echt klasse te kort.

Qua wedstrijd mag VVV het wel worden; dat is toch een uitwedstrijd van niks!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2005, 19:03
FrankLampard
FrankLampard is offline
Sparta of Heracles hebben allebei wel een paar redelijke spelers... maar het niveau eerste divisie is natuurlijk bedroevend bij de amateurs lopen nog veel betere spelers rond
Oud 12-01-2005, 19:48
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
FrankLampard schreef op 11-01-2005 @ 20:03 :
Sparta of Heracles hebben allebei wel een paar redelijke spelers... maar het niveau eerste divisie is natuurlijk bedroevend bij de amateurs lopen nog veel betere spelers rond
Tja en er lopen ook altijd wel wat talenten bij die de eredivisie makkelijk aankunnen. Zoals Yildirim, Huntelaar en Kalou, die spelers liepen daar vorig jaar nog rond.

En in het verleden spelers als Stam en van Nistelrooy.

Maar de kampioen, Sparta heeft de beste selectie maar het blijft daar rommelen waardoor ze volgens mij al wat punten weggegeven hebben in het het begin van het seizoen. Outsiders zijn VVV en Heracles(maarja met Peter Bosz wordt het lastig) en Volendam en misschien komt Helmond Sport nog terug.
Reageren

Regels voor berichten