ohooohooo!!! pippeloen!! je had helemaal niet gepost de laatste berichten maar zat gewoon te wachten tot ie vol was zodat je snel een nieuwe kon openen!
Tomatensoep! Daar houdt moeder zo van. Floddertje deed de soep in de pan. 't Is een beetje klonterig, zei ze. Ik neem even de mixer.
Ik vond het lief dat je die smilie deed, en ik vond het ook grappig dat Pip je kutbarabas noemde
30-10-2009, 17:41
Verwijderd
stefanie, ga je even sigaretten voor me halen en kom je die hierheen brengen? plies? iemand anders mag ook hoor. Maakt me niet uit welke het zijn, als het maar menthol is. Tot zo.
30-10-2009, 17:41
Verwijderd
het is hier WARM niet te harden.
30-10-2009, 17:42
Verwijderd
Staubbirne
30-10-2009, 17:43
Verwijderd
wat is dat katja? ik krijg maar 1 hit op google en dat is van een een of ander duits luchtreinigingsbedrijf oid.
stefanie, ga je even sigaretten voor me halen en kom je die hierheen brengen? plies? iemand anders mag ook hoor. Maakt me niet uit welke het zijn, als het maar menthol is. Tot zo.
Als ik nou in Den Haag had gewoond had ik het gedaan! Mits ik een jointje van je mocht.
30-10-2009, 17:44
Verwijderd
oh stoofperen, vet lekker. al eeuwen niet gegeten!!!!!!
oh stoofperen, vet lekker. al eeuwen niet gegeten!!!!!!
nee ik ook niet, had ze ook nog nooit gemaakt. Maar Man had een zak stoofperen uit de tuin van een collega gekregen, dus jaaa. lekker ja, en heel simpel te maken
Als ik ECHT te lui ben om iets te halen dan denk ik: nou, dat scheelt toch weer een aantal calorieën in beweging, en dan heb ik daarna wat ik wil, en hoef ik fijn de deur niet meer uit.
Als ik ECHT te lui ben om iets te halen dan denk ik: nou, dat scheelt toch weer een aantal calorieën in beweging, en dan heb ik daarna wat ik wil, en hoef ik fijn de deur niet meer uit.
ik ook, maar dan zonder de calorieen (die ga ik onthouden), en dan ga ik al chagrijnig mompelende.
30-10-2009, 18:00
Verwijderd
Als ik echt te lui ben om iets te halen haal ik het niet. Want daar ben ik dan echt te lui voor.
30-10-2009, 18:01
Verwijderd
ja ik moet sowieso maar dan alleen omdat ik dan morgenochtend niks te roken heb en dan m'n pauze moet verpieteren aan het halen van peuken.
30-10-2009, 18:01
Verwijderd
alles schoon alles keurig meneer kaktus is tevree HE DAT KAN HARDER alles fris alles fleurig meneer kaktus zegt OKEE!!!