Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2002, 16:33
Sterre Nina
Sterre Nina is offline
Ik heb heel vaak dat ik een jongen ontzettend knap vind en echt van hem wakker lig bij wijze van spreken, maar dat anderen hem totaal niet knap of sexy vinden.
Wie heeft dit nog meer, bij jongens of meisjes? Die gewoon voor jou een ongelooflijk sex appeal hebben.
Oud 03-08-2002, 16:39
Verwijderd
Hmm, ik heb wat met de iets onzekere meisjes. Misschien dat het een combinatie is van de gedachte dat ik bij hun meer kans sta en van het oerinstinct van de man iemand onder zijn hoede te nemen. I dunno..

Populaire meiden die iedereen leuk schijnt te vinden, doen me iig meestal helemaal niks
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 16:41
Dminor
Dminor is offline
Meisjes worden voor mij vanzelf knapper en aantrekkelijker naarmate ik ze beter leer kennen.
Oud 03-08-2002, 17:50
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
******** schreef:
Hmm, ik heb wat met de iets onzekere meisjes. Misschien dat het een combinatie is van de gedachte dat ik bij hun meer kans sta en van het oerinstinct van de man iemand onder zijn hoede te nemen. I dunno..

Populaire meiden die iedereen leuk schijnt te vinden, doen me iig meestal helemaal niks
Oud 03-08-2002, 17:51
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
heb ik bijna standaard... slechts een enkele keer vinden mijn vriendinnen hem ook wel knap maar das praktisch nooit...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:14
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Hmm ik val bijna àltijd op mannen die anderen totààl niet mooi vinden ...Ik vind het ook helemaal niet belangrijk of anderen hem mooi vinden; de meest lelijke vent kan in mijn ogen echt een waw-uitstraling hebben. Zolang hij maar iets 'speciaals' heeft, zeker?
Ik kan natuurlijk wel es omkijken naar een zogenaamd 'perfecte' jongen, maar echt aangetrokken worden: meestal niet...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:17
Faery
Faery is offline
Citaat:
******** schreef:
Populaire meiden die iedereen leuk schijnt te vinden, doen me meestal helemaal niks
Oud 03-08-2002, 18:48
a new noise
a new noise is offline
waarom moet het nou weer over MANNEN gaan...

maar ik ken dit ook wel bij meiden/vrouwen ja

daarnaast vind ik ook nog eens "extra'tjes" erg tof
die mijn vrienden niet mooi vinden (bijv. een pony)
Oud 03-08-2002, 20:06
lamer82
lamer82 is offline
och,.. sommige mensen vinden mijn vriendin wel leuk en anderen weer helemaal niet.
tis verschillend,.. ik vind mijn vriendin de mooiste vrouw op aarde maar jah,.. das mijn smaak ikw ee wel dat ik nog nooit een mooiere lievere vriendin heb gehad. so I dont care. uit eindelijk gaat het er om of ik me tot er aangetrokken voel. dus
Oud 03-08-2002, 23:08
2young2live
2young2live is offline
oja zo vaak...als ik een lijstje zou geven van mannen die ik aantrekkelijk vind terwijl ze niet eens zo knap zijn, zou je nog versteld staan (er zitten zelfs leraren bij )
Oud 03-08-2002, 23:13
Roozie
Roozie is offline
ja hoor ik heb een vriendje gehad die mijn vriendinnen echt niet aantrekkelijk vonden en ik wel!
Oud 03-08-2002, 23:13
Verwijderd
waarom klinken jullie meiden hier zo makkelijk van ik vind sommige niet aantrekkelijke mannen mooi terwijl in het echt geen meid te krijgen is of bezet of vind mij lelijk tja.... ik zal het wel weer fout hebben
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 08:10
Verwijderd
Citaat:
Pollore schreef:
waarom klinken jullie meiden hier zo makkelijk van ik vind sommige niet aantrekkelijke mannen mooi terwijl in het echt geen meid te krijgen is of bezet of vind mij lelijk tja.... ik zal het wel weer fout hebben
Uitstraling.

Het gaat er helemaal om hoe jij je gedraagt in realiteit. Er zijn jongens die vaak nog lelijker zijn dan wij en toch het ene meisje na het andere hebben. Gewoon omdat ze altijd heel relaxt omgaan met meisjes en zich anders presenteren (leuke kleding, doen iets geks met hun haar, etc).
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 13:09
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Meisjes worden voor mij vanzelf knapper en aantrekkelijker naarmate ik ze beter leer kennen.
Dat herken ik ja. Mijn ex was niet bepaald knap maar doordat hij wel erg charmant was en zijn karakter me keer op keer verraste werd hij in mijn ogen steeds mooier en werd ik stapelgek op hem. De vriend die ik nu heb vond ik in het begin ook minder knap als nu. Toen ik hem voor het eerst zag vond ik zijn neus te groot en zijn ogen te dicht bij elkaar staan. Nu kan ik mijn ogen niet van zijn lijf afhouden en ben ik apetrots als ik naast hem loop!
Ik heb dus ook vaak dat er hele knappe mannen voorbij lopen 'type iedereen geilt erop', en dat ik denk 'laat maar'. Dat heeft vaak te maken met de arrogantie die ze uitstralen of leeghoofdigheid. Er moet bij mij inhoud inzitten anders kunnen ze allemaal doorlopen!
Oud 04-08-2002, 15:47
Verwijderd
Bij sommige jongens wel Ik ken een jongen die helemaal niet bijzonder knap is, maar wel ontzettend aantrekkelijk. Het is gewoon de manier waarop hij je aanraakt, zijn geur, weet ik veel...

En ja, als je verliefd wordt, wordt hij sowieso mooier. Dan is hij opeens de allerleukste jongen ter wereld, terwijl hij dat eerst helemaal niet was...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 15:57
Bor
Bor is offline
ik val op vrouwen die iedereen leuk vindt..
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 16:04
Verwijderd
vaak heeft dat te maken met z'n uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 17:52
Verwijderd
Citaat:
~Sjeherazade~ schreef:
Hmm ik val bijna àltijd op mannen die anderen totààl niet mooi vinden ...Ik vind het ook helemaal niet belangrijk of anderen hem mooi vinden; de meest lelijke vent kan in mijn ogen echt een waw-uitstraling hebben. Zolang hij maar iets 'speciaals' heeft, zeker?
Ik kan natuurlijk wel es omkijken naar een zogenaamd 'perfecte' jongen, maar echt aangetrokken worden: meestal niet...
*eens*
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:24
Li
Li is offline
Citaat:
Bor schreef:
dat heb ik nou bij mannen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:42
Aaaaaart..
Aaaaaart.. is offline
Citaat:
Bor schreef:

Citaat:
Li schreef:

dat heb ik nou bij mannen

Stelletje kuddedieren
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 22:09
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Sterre Nina schreef:
Ik heb heel vaak dat ik een jongen ontzettend knap vind en echt van hem wakker lig bij wijze van spreken, maar dat anderen hem totaal niet knap of sexy vinden.
Wie heeft dit nog meer, bij jongens of meisjes? Die gewoon voor jou een ongelooflijk sex appeal hebben.
Zeker weten!! "Echt' knappe kerels zijn saai, daar vind ik geen hol aan en zo'n vent zal ik ook nooit hoeven en heb ik nooit gehoeven.
Wat vrouwen betreft val ik wél op mooi; een knap gezicht en een mooi lichaam. En wat ik een mooi lichaam vind; dat verschilt keer op keer. Maar ook hier geldt: perfect is saai.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 22:10
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Bor schreef:
Dat heb ik dus niet. Nou ja, bij de mannen dan; de vrouwen die ik leuk vindt worden meestal in het algemeen ook als mooi bestempeld denk ik. Gewoon een mooie uitstraling.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 22:20
Roxy
Roxy is offline
jaah dat ken ik zeker wel, ik val vaak op jongens die door andere nie als super knap worden gezien maar in mijn ogen heel bijzonder zijn... die hebben op mij gewoon een aantrekkingskracht, net als 'foute' jongens die hebben dat ook vaak bij mij... tis wel zo dat ik een minder mooie jongen steeds mooier ga vinden als ik hem meer leer kennen
Oud 04-08-2002, 22:23
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Mystique schreef:
Er moet bij mij inhoud inzitten anders kunnen ze allemaal doorlopen!
*Denkt niet door.*
Oud 04-08-2002, 23:22
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Ik val niet zo op uiterlijk, dus boeit me niet echt op wat voor "soort" mensen ik val... Als ik nu toevallig op een "mooi" meisje met goed karakter val, dan is dat zo, maar ja, doorgaans hebben de minder "stereotiep mooie" mensen een beter karakter dan de fotomodellen (zowel M als V) .
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:44
cerys
cerys is offline
tsja, vorig jaar op weg naar school kwam ik telkens een best lelijke jongen tegen die altijd heel lief lachte, ik vond m echt aantrekkelijk terwijl ik m zelf niet eens mooi vond, ach

Regels voor berichten