![]() |
|
Hmm ik val bijna àltijd op mannen die anderen totààl niet mooi vinden
![]() Ik kan natuurlijk wel es omkijken naar een zogenaamd 'perfecte' jongen, maar echt aangetrokken worden: meestal niet... |
![]() |
|
![]() |
och,.. sommige mensen vinden mijn vriendin wel leuk en anderen weer helemaal niet.
tis verschillend,.. ik vind mijn vriendin de mooiste vrouw op aarde maar jah,.. das mijn smaak ikw ee wel dat ik nog nooit een mooiere lievere vriendin heb gehad. so I dont care. uit eindelijk gaat het er om of ik me tot er aangetrokken voel. dus
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het gaat er helemaal om hoe jij je gedraagt in realiteit. Er zijn jongens die vaak nog lelijker zijn dan wij en toch het ene meisje na het andere hebben. Gewoon omdat ze altijd heel relaxt omgaan met meisjes en zich anders presenteren (leuke kleding, doen iets geks met hun haar, etc). |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb dus ook vaak dat er hele knappe mannen voorbij lopen 'type iedereen geilt erop', en dat ik denk 'laat maar'. Dat heeft vaak te maken met de arrogantie die ze uitstralen of leeghoofdigheid. Er moet bij mij inhoud inzitten anders kunnen ze allemaal doorlopen!
|
Verwijderd
|
Bij sommige jongens wel
![]() En ja, als je verliefd wordt, wordt hij sowieso mooier. Dan is hij opeens de allerleukste jongen ter wereld, terwijl hij dat eerst helemaal niet was... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat vrouwen betreft val ik wél op mooi; een knap gezicht en een mooi lichaam. En wat ik een mooi lichaam vind; dat verschilt keer op keer. Maar ook hier geldt: perfect is saai. |
![]() |
|
jaah dat ken ik zeker wel, ik val vaak op jongens die door andere nie als super knap worden gezien maar in mijn ogen heel bijzonder zijn... die hebben op mij gewoon een aantrekkingskracht, net als 'foute' jongens die hebben dat ook vaak bij mij... tis wel zo dat ik een minder mooie jongen steeds mooier ga vinden als ik hem meer leer kennen
|
Ik val niet zo op uiterlijk, dus boeit me niet echt op wat voor "soort" mensen ik val... Als ik nu toevallig op een "mooi" meisje met goed karakter val, dan is dat zo, maar ja, doorgaans hebben de minder "stereotiep mooie" mensen een beter karakter dan de fotomodellen (zowel M als V) .
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Aantrekkingskracht: de wanhopige man en de onbereikbare vrouw. Egoconstructie | 99 | 15-01-2020 13:47 | |
Liefde & Relatie |
Waarom kom ik altijd in de ''friendzone'' R-R | 65 | 24-07-2013 15:55 | |
Liefde & Relatie |
En nu? Verwijderd | 96 | 26-06-2010 16:57 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
biologie:feromonenparfums. Isa | 10 | 09-05-2002 15:27 |