Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2010, 18:37
RupertTM
RupertTM is offline
De laatste tijd heb ik een beetje gekeken op de site van River Island en ik moet zeggen dat ik de kleding best in orde vond. Ook de prijzen vielen bij mijn uitgehongerde studentenbeurs erg in de smaak. Nu is mijn vraag; heeft iemand ervaringen met dit merk?

http://xml.riverisland.com/flash/content.php

Kwam ze op het spoor toen ik de Libelle van mijn moeder doorbladerde op een verveelde zondagmiddag.. Bij de fotoshoot stonden...Hmm, volgens mij kan ik dit verhaal beter niet afmaken, valt toch niet meer goed te praten dat ik als jongen in de Libelle kijk.. ''Maar het was maar een keertje!''
Oud 13-01-2010, 15:46
Daantjer
Daantjer is offline
1e keer dat ik ervan hoor, maar valt me in de smaak
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 15:51
MisSunshine
MisSunshine is offline
De naam ken ik zeker wel, heb er alleen geen kleding of zo van in de kast liggen.
Ik keen net op de site, ziet er leuk uit! Niet alles valt in de smaak, maar dat is meestal zo

Dat van die Libelle vind ik wel ernstig hoor ..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 20:27
RupertTM
RupertTM is offline
Nu ook nog 50% extra korting op de Sale, zal morgen maar eens wat leuke dingen gaan uitzoeken! Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van spullen, hou het eerst maar op een paar shirtjes (sommige zien er echt goed uit), een trui/vest en wat accesoires. Broeken durf ik toch niet aan..

Citaat:

Dat van die Libelle vind ik wel ernstig hoor ..
Ik denk dat als je gaat kijken welke heren bladen lezen die geschreven zijn voor het andere geslacht dat het nog best wat leuke resultaten zal geven! Ik denk niet dat ik de enige ben die zich ook heeft vergrepen aan een damesblad..Hoogstens de enige die het met zijn domme kop op internet zet!
Oud 13-01-2010, 20:45
MisSunshine
MisSunshine is offline
Citaat:
Nu ook nog 50% extra korting op de Sale, zal morgen maar eens wat leuke dingen gaan uitzoeken! Ben wel benieuwd naar de kwaliteit van spullen, hou het eerst maar op een paar shirtjes (sommige zien er echt goed uit), een trui/vest en wat accesoires. Broeken durf ik toch niet aan..

Ik denk dat als je gaat kijken welke heren bladen lezen die geschreven zijn voor het andere geslacht dat het nog best wat leuke resultaten zal geven! Ik denk niet dat ik de enige ben die zich ook heeft vergrepen aan een damesblad..Hoogstens de enige die het met zijn domme kop op internet zet!

Vooral dat laatste jah! Verder is het wel lollig om te lezen hoor Echt stoer of zo is het niet..
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 20:55
RupertTM
RupertTM is offline
Citaat:
Vooral dat laatste jah! Verder is het wel lollig om te lezen hoor Echt stoer of zo is het niet..
En ik maar denken dat je dan ''metro-seksueel'' bent en dat dat is waar vrouwen tegenwoordig op vallen.. Jammer hoor!
Het lijkt mij goed dit te laten rusten!
Oud 16-01-2010, 14:40
foefighter
foefighter is offline
er zit een winkel in amsterdam en rotterdam
Oud 16-01-2010, 19:22
RupertTM
RupertTM is offline
Citaat:
er zit een winkel in amsterdam en rotterdam
Daar zal ik wel naar toe moeten want ze bezorgen alleen in de UK..Balen, zit volgens mij wel goede handel in..
Oud 16-01-2010, 23:06
kuik
kuik is offline
op zich best een leuk merk, maar de kwaliteit is kut, vergelijkbaar met h&m. ook vind ik het vaak net niet leuk genoeg om er zoveel geld aan uit te geven.
Reageren

Regels voor berichten