Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Mayonaise 1 jaar over datum: goed te eten Spinazie in pot uit 1998: Smaak was minder, verder goed te eten En zo nog tig producten, allemaal nog prima te eten, alleen was de smaak hier en daar wat minder geworden.
||
Citaat:
|
Binnenkort ga ik voor het eerst naar China, en ik vroeg me af of je daar in gemiddelde restaurants ook vegetarisch kunt eten zonder vlees en vis. Als het niet te doen is zal ik er gewoon vlees eten, maar het zou mooi zijn als het mogelijk is.
Ik heb het er al over gehad met iemand uit China, die verzekerde me dat er veel vegetarische recepten zijn in de Chinese keuken. Maar ik krijg het idee dat het er toch niet zo gebruikelijk is. Al zal het misschien per regio verschillen ik ga naar Hangzhou, Zhejiang province. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu is mijn moeder ook in Hangzhou geweest, maar daar was ik niet bij. Maar ik heb haar niet horen klagen over dat het daar niet mogelijk was om zonder vlees te eten. De keuken is daar wel anders dan in Shanghai dus het zou kunnen dat ze minder enthousiast zijn met de oestersaus. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|