Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou het wel in gedachten houden en jezelf eraan aanpassen. Bedenken wat misschien beter bij je zou staan en misschien een alternatief vinden. Ik wil het je niet opdringen ofzo hoor, maar zelf hecht ik redelijk veel waarde aan uiterlijk en hoe je overkomt op anderen (omdat dat voor een groot deel ook de eerste reactie van iemand bepaalt)
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er zijn een paar rijmpjes:
- Schelden doet niet zeer, slaan veel meer. - Je kan me niet stangen, jouw dreigementen maken van me geen bange. Dreigementen doen me niks. Als ze me wat willen doen, dan pakken ze me maar. Laat staan over het uiterlijk en kleding; alsof hun moeders mooiste zijn. Ze zeggen het tegen jou omdat het jou deert, omdat jij je geraakt voelt. Als zij weten dat jij je er niet door gekrenkt voelt, dan zeggen ze dat ook niet meer. Mijn mentale schild? Die is van pantser. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap het wel maar het is alleen maar tijdverspilling. Wat jij doet dat doe je omdat jij het wilt en leuk vindt. Niet om een ander tevreden te houden. Het is eigenlijk nooit goed, wat je ook doet of zegt, er is altijd wel iemand die er commentaar op heeft.
Pas je dus niet aan aan het oordeel van een ander, zij hoeven tenslotte jouw kleren niet te dragen als ze dat niet willen! |
![]() |
|
Jouw mening is toch veel meer waard dan hun mening? Accepteer maar dat diegene niet dezelfde smaak heeft, en dat is heus geen wereldramp. Het heeft eerder met hun eigen identiteitscrisis te maken dan met jouw kledingssmaak.
Wees je er bewust van dat jij de mooiste persoon op aarde bent! (aan iedereen hier) Laatst gewijzigd op 29-11-2009 om 18:39. Reden: fout in de zin |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Mooie taalfouten #11 TopDrop | 500 | 08-01-2010 17:33 | |
Liefde & Relatie |
Voorkeur Orpheo | 51 | 22-03-2006 10:11 | |