![]() |
||
Citaat:
![]() of moeten de wenkbrauwen er ook nog af?
||
Citaat:
Btw... Kaal maakt het echt niet hygienischer hoor. Weet niet waar je die onzin vandaan hebt. Ik weet niet of ik hier al eerder heb gereageerd maar ik vind verzorgd mooi. En niet kaal. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja half kaal, of kort, ach, nutteloos. t Beft kut want t haar zit nogsteeds in je neus. Of gewoon vol of kaal, niet iets ertussen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Persoonlijk haal ik daarom altijd alles rond mijn vagina/clit/schaamlippen weg, en laat ik het haar (netjes bijgehouden natuurlijk) zitten op mijn schaambeen zegmaar. Ik kan het niet goed uitleggen. Van voren moet je wel haar kunnen zien, van onderen zegmaar niet.. Ik vind het zo creepy als het helemaal kaal is daar. Dan voel ik me net zo'n 8jarig kind.. Snap ook niet dat mannen dat mooi vinden, maar dat is weer een hele andere discussie. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap je, en dat is ook nice en als dat haar kort en zacht is dan ![]() Sorry maar een kut van een 8jarige ziet er heus anders uit dan die van een 18jarige (biologie boeken!!). xD |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: Pfft. ![]() Ik hap teveel.. |
![]() |
|
dat lijkt me niet waarschijnlijk. Buiten het feit dat ik gelukkig getrouwd ben knap jij af op schaamhaar, ik ben nogal gehecht aan mijn haar. Denk niet dat wij elkaar tussen de lakens tegen zullen komen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat vind jij mooi/word de mode? ikheetrobin | 20 | 02-01-2013 16:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat vind jij mooi aan jezelf? DaichiDechu | 118 | 27-09-2012 19:48 | |
De Kantine |
[Fototopic] Welke bekende man/vrouw vind je heet/sexy/mooi? Missy | 500 | 29-06-2010 12:42 | |
De Kantine |
Vind je jezelf aantrekkelijk? Missy | 56 | 03-05-2010 12:31 | |
Lifestyle |
Mooi rodina | 123 | 05-12-2003 13:51 | |
Lichaam & Gezondheid |
het niet bijster grote wat vind ik mooi aan mezelf tropic the_conquer | 34 | 26-02-2002 16:32 |