Opletten! Notion! Warning! Augen Aufenmachen und lesen!
Dit is het "embarrassing moments, leuke anekdotes, hoogtepunten, dieptepunten of weet-ik-veel-wat, van de dag, vermaak uw medeforummer" topic, nummer 772!
Maar onze leraar leerde ons sowieso alleen maar 'Je t'embrasse dans le petit jardin' en 'Je t'aime tellement' en 'un bisou' en meer dingen die je niet tegen je baas of je schoonvader moet zeggen.
Fizzle, je t'embrasse klinkt een beetje raar. Ik zou gewoon een kerstwens schrijven en dan er onder kusjes/groeten en dat is meer 'bisous'.
En Archont, ik werk al twee avonden achter elkaar van 5 tot 9 en ik vergeet iedere keer iets in huis te halen. De AH is wel tot 10 uur open maar daar loop ik dan gewoon voorbij omdat ik op dat moment geen honger heb. Zodra ik de kou thuis heb verwerkt komt het pas
@ Minke: tijdens mijn eerste relatie duurde het wel anderhalf jaar voordat we seks hadden en ik durfde hoor. :')
Ja, zo lang had het bij mij (of eigenlijk; bij ons, want hij was minstens zo erg als ik) ook wel geduurd denk ik. Was veel te bang. Gelukkig is alles goed gekomen met me.
Ja, zo lang had het bij mij (of eigenlijk; bij ons, want hij was minstens zo erg als ik) ook wel geduurd denk ik. Was veel te bang. Gelukkig is alles goed gekomen met me.
heb je nu wel seks gehad dan? Zo ja, pm me even met alle gruesome details
Nou ja, even serieus; ik denk dat het wel een teken was dat er íets niet klopte aan onze relatie dat we geen seks hadden... is toch wel een fijn onderdeel van, zeg maar.
Nou ja, even serieus; ik denk dat het wel een teken was dat er íets niet klopte aan onze relatie dat we geen seks hadden... is toch wel een fijn onderdeel van, zeg maar.
Nogal ja. En wie zegt dat het overrated is, heeft gewoon slechte seks.