Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bijna 8 jaar alweer ![]() We hebben eerst 1 jaar op 1 kamer gewoond, dat ging prima, dus zijn we groter gaan wonen (2 kamers ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() *hoedje af* respect ![]() ![]() dat lijkt allemaal zo perfect ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik woon in kamer waar ik niet weg zou willen, want het is praktisch naast het Vondelpark. Hiervoor heb ik in drie verschillende appartementen gewoond, nu woon ik met 'n stel huisgenoten en dat is wel gezellig. Maar echt gehecht zou ik het niet willen noemen. Van alle huizen waarin ik gewoond heb ben ik misschien nog wel het meest gehecht geraakt aan mijn eerste huis in Amsterdam, die plek mis ik nog wel eens.
|
Verwijderd
|
Ik ben 3x verhuisd: een keer toen ik 4 maanden was dus daar weet ik vrij weinig van :') en een keer toen ik eh 18 was geloof ik. Dit was allemaal binnen dezelfde stad, met mijn ouders. Het laatste huis waar ik ruim 3 jaar gewoond heb vond ik echt geweldig, dat voelde gewoon goed. Een oud cafe, groot, mooi ingericht (ik hou wel van de stijl van mijn moeder), fijn. <3 Toen ben ik verhuisd naar Hilversum, het appartement is heerlijk (wel een beetje klein) en samen met mn vriend dus dat is sowieso goed. Stiekem mis ik het huis van mijn ouders wel een beetje, maar misschien komt dat ook door de omgeving: ik ga duidelijk niet langer dan een jaar of twee in Hilversum wonen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Die avondwinkel daar was wel <3 |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Ik was overigens ook heel erg gehecht aan het appartement waar we hiervoor woonden, 5 jaar gewoond en 't was echt uniek en super mooi. Maar ik was er vrij snel overheen eigenlijk, toen we verhuisd waren ![]() Het huis waar ik de eerste 17 jaar van mijn leven gewoond heb, mis ik wel nog echt. Mijn ouders zijn verhuisd toen ik 19 was en ik heb het huis eigenlijk nooit leeg gezien. In hun nieuwe huis heb ik ook nooit gewoond, dus ik heb daar niet het gevoel dat ik thuis kom, dat had ik in het oude huis wel (ook omdat ik daar nog een kamer had, in hun nieuwe huis is het gewoon een onpersoonlijke logeerkamer). Dat was ook echt een fijn en mooi huis, ook al was het oud en tochtig en koud, het was wel echt thuis. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit is mijn vijfde woning.
Van mijn 0e t/m 6e woonde ik in een hoekhuis met grote tuin. In de tuin was een klimboom en een enorm konijnenhok waar de konijnen holen konden graven. Mijn kamer was heel klein (echt 1.5 bij 2 ofzo). Van mijn 6e t/m 18e woonde ik in een bungalow met nog grotere tuin en een patio. Dat is een mooi en bijzonder huis, ik ben er graag ![]() Op mijn 18e woonde ik drie maanden bij hospes. De man was alcoholist, de vrouw depressief en terwijl ik er woonde gingen ze scheiden, waar ze allebei met mij over kwamen praten (de vrouw vaak om zes uur 's ochtends) waarbij ze me partij lieten kiezen. Daar ging ik dus zo gauw mogelijk weg, naar een kamer van 7 m2 in een want alles was beter dan dat. Maar het bleek daar heel prettig te zijn, met een algemene ruimte van 25 m2 die ik maar met 1 persoon deelde, dus ik heb daar tot mijn 23e gewoond. Nu woon ik sinds september vorig jaar met mijn vriend in een appartement. We hebben 3 kamers, totaal 50 m2. Het huis is nogal scheef en krakkemikkig met een slecht verwarmingssysteem, maar ik vind het wel een fijn appartement omdat het van ons is en omdat we een mooie houten vloer in de woonkamer hebben. Ik ben er nu wel aan gehecht, maar ben niet van plan hier altijd te blijven wonen. Laatst gewijzigd op 16-12-2009 om 12:49. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
muur bouwen brunettespy | 12 | 23-06-2013 08:31 | |
Lifestyle |
Past jouw huis/kamer bij jouw lifestyle? Verwijderd | 23 | 28-07-2010 10:02 | |
Verhalen & Gedichten |
De Ronde Kamer [Vervolgverhaal] Eztherz | 0 | 21-03-2006 16:01 | |
Liefde & Relatie |
vrienden Charlottetje | 26 | 13-01-2006 19:50 | |
Lifestyle |
een MUST voordat je je huis verlaat en je je gemakkelijk voelt #JumpDaFuckUp!# | 55 | 09-09-2002 12:00 | |
Psychologie |
ik kan me niet hechten en dat is knap omhandig! nikky3x3 | 1 | 06-06-2002 10:02 |