Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is wel waar dat de meeste meisjes die van metal houden lelijk zijn, maar dat komt vooral omdat sowieso de meeste mensen lelijk zijn. Bovendien moet je meisjes die van metal houden niet verwarren met meisjes die zich uitdossen als de zangeres van Within Temptation of de zanger van Cradle of Filth. Het valt lang niet altijd samen. Mijn vriendin bijvoorbeeld is een schitterend meisje, dat ook van metal houdt.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Vind het vaak zonde hoe een aantal metal-'chicks' hun uiterlijk weten te vergallen terwijl ze er als niet-metalchick misschien best leuk uit hadden kunnen zien.
Mja, volgens mij bestaat de grootste groep nog altijd uit lelijke mensen die daarom maar metalgraftak worden ![]()
|
Ik ben al een tijdje op zoek naar een mooie metalchick... maar als je er dan EINDELIJK 1 hebt gevonde, is ze bezet..
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Ben zelf een 'metal-chick' maar anderen vinden mijn punk of rock.... ligt er net aan wat ik aan heb ![]() ![]() Muziek gaat van black-metal tot punk en underground industrial tot pop ![]() Maar idd bezet door gast met prachtig lang haar ^^ Laatst gewijzigd op 16-12-2009 om 23:36. |
![]() |
||
![]() |
MiBe: tjah, als ik gezegd had stoer had je hetzelfde gedaan
![]() ![]() Citaat:
Er zijn genoeg mannen die het maar al te geil vinden (nooit gesnapt waarom maar oke....). en Reverend, EWWWWW! Alhoewel die meid in het korte zwarte broekje met de zwarte bh er wel oke uit ziet ^^ |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Een vraag over seks johnnyruk | 72 | 09-03-2010 07:17 | |
De Kantine |
Een legendarisch saai topic #300 Dark Phoenix | 500 | 03-08-2008 23:41 |