Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nu denkt balkenende dat hij heel belangrijk is omdat een hele delegatie hem ontving. NU loopt ie nog meer achter bush aan.
En bush is niet dom om nu akkoord te gaan met een vn vredesmacht omdat hij weet dat het de amerikaanse soldaten niet lukt om de vrede te handhaven in de vs.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het zegt wel wat uit over de relatie van onze regering met die van de VS. Ze doen altijd zo alsof het een gigantische eer is dat je met de VS mag omgaan, terwijl de VS gewoon misbruik maakt van ons leger en de domheid en kinderlijkheid van Balkenende. |
![]() |
|
Ik zag het daarstraks op
![]() Vrienden dit, vrienden dat. Wat een hielenlikkerij zeg. Ik werd er zowat onpasselijk van.
Laatst gewijzigd op 03-09-2003 om 18:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ook ik vond het een genante vertoning..En dan ook nog de discussie ''of Balkenende samen met Bush nog ff naar buiten voor het Witte Huis zouden poseren om vervolgens daar de pers nog te woord te staan''
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
HEt was echt niet om aan te zien
||
Citaat:
Ik vind dit oowk eg NIET interresant ![]()
|
![]() |
Het is interessant om te zien dat Balkenende toch door een flinke Amerikaanse delegatie ontvangen werd. Dat is toch een mooi diplomatiek succes waarvan we in Nederland maar weinig zien. Nederland is over het algemeen toch de olifant in de internationale porseleins kast.
Dat de minister van buitenlandse zaken "his excellencies" tegen president Bush zegt is normaal in diplomatieke kringen. We zijn niet allemaal zo Nederlands/lomp om direct te beginnen met je/jouw. |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Bovendien lijkt het erop dat de VS Nederland als belangrijke Europese partner ziet. Dat verhoogt ons aanzien ook binnen Europa; en dat is weer gunstig in tal van onderhandelingen met de andere EU lidstaten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Premier Balkenende kijkt met een tevreden gevoel terug naar het werkontbijt, dat hij vanochtend op het Witte Huis had met president Bush en veiligheidsadviseur Rice. Op het laatste moment werd de Amerikaanse delegatie aangevuld met vice-president Cheney en minister Powell. Zij namen ook aan het gesprek deel.
De ontmoeting, waarbij Balkenende werd vergezeld door minister De Hoop Scheffer, duurde vijf kwartier. De zware delegatie geeft volgens de premier het belang aan, hoe belangrijk voor de Verenigde Staten een goed contact met Nederland is. De gesprekken gingen over Irak, Noord-Korea, het terrorisme en de bemiddelende rol die Den Haag kan spelen in de relatie van de VS met Frankrijk en Duitsland. Dat hebben ze snel gedaan dan ![]() Komt op mij toch een beetje over dat Amerika heeft verteld hoe zij het wilden hebben en Balkenende alleen maar ja heeft geknikt.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
eeej...je kan zeggen wat je wil...maar meteen na het bezoek van balkenende heeft bush gezegd dat ie meer VN betrokkenheid bij irak wil, precies waar balkenende op aangedrongen heeft...ik denk dat ie bush met zn stokje gewoon betoverd heeft ofzo
||
Citaat:
|
![]() |
wat een vertoning zeg, we zouden ons moeten schamen (niet voor balkenende maar voor onszelf) wij hebben er immers voor gezorgt dat zo'n lulletje mp is enzo.
Ik vond het echt heel erg, zo'n jongetje die vroege gepest is en nu met de 'stoere' jongens mag meedoen (en ondertussen natuurlijk zwaar genaaid word)
|
Ik was net wakker toen ik het nieuws keek (nog even nadommelend in mijn bed) en ik zag als achtergrondplaatje de Hoop Scheffer Colin Powell een hand geven, maar omdat ik nog niet helemaal wakker was en doorhad wat er werd gezegd, dacht ik: heh? is dit een foto van Hitler zonder snor? (serieus
![]() ![]() Echt, op die foto was ie (qua uiterlijk!) net Hitler zonder snor. Maar ik was duidelijk niet wakker genoeg ![]() ![]() ![]() En wat ik van dit bezoek vind? Grappig hoe de Nederlandse leiders de schijn hoog proberen te houden dat ze tijdens dit bezoekje zo belangrijk gevonden werden (lees: serieus genomen werden). Kom nou, denk je nu echt dat wereldmacht VS wakker ligt van een landje als Nederland? ![]() een goed idee,.. school samen met lesgeven in tennis. Right, alsof men in Nederland nog in grotten leeft en niet aan dergelijke projecten gedacht of gewerkt heeft.
||
Citaat:
![]() Zo is Beatrix voor Bush ook "Queen Beatrix" en niet mevrouw Bea ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat me meer zorgen baart is de toenemende invloed van de VS op het Nederlandse (drugs)beleid en het Nederlandse rechtssysteem... En wat dat betreft hoeven we niet op tegengas te rekenen van Balkenende en Jaap ''hoe diep is de anus van Bush'' de Hoop Scheffer. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vraag me wel af hoe de europese landen nu tegen nederland zijn gaan aankijken. Ik heb echt het idee dat ze ons nu als loopjongen van Bush gaan zien. Lijkt mij niet zo gek na deze vertoning in ieder geval.
|
Ik heb nu ook de krantenfoto's gezien met Bush en Balkenende erop. Vergeleken met die zoutzak van een Balkenende zag Bush eruit als een groots staatsman.
Kun je nagaan.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Pechtold wil Europees leger als tegenwicht tegen VS Love & Peace | 21 | 04-11-2006 16:04 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Haal die verdomde troepen terug! Thijs085 | 56 | 20-03-2004 21:06 |