Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dat is de meest chille manier om verslaafd te worden aan nicotine. (zover dat chill kan zijn tenminste).
|
![]() |
ik rook.... begon uit nieuwsgierigheid in periode da'k me kut voelde
werkte rustgevend, ben doorgegaan en nu is't plain lekker ook als je ergens binnekomt is't vaak moeilijk om jezelf 'n houding te geven, wat doe je? peukkie opsteken, probleem opgelost ![]() verders teegen de verveling die vaak toeslaat.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor mij is het nut van roken de ontspanning. Ik word er relaxed van, een beetje licht in m'n hoofd. Ik rook dan ook niet veel, hooguit één sigaret per dag, 's avonds in de tuin of tijdens een wandelingetje of na een borrel. Ook als ik in de trein zit rook ik wel 'ns een paar sigaretten. Dat is ook ontspannend, het monotone geluid van de trein, naar buiten kijken en lekker een peukie roken...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Waar kan je het beste mee beginnen? woolkie | 52 | 03-08-2008 12:00 | |
Verhalen & Gedichten |
-Verhaal- Redhair | 430 | 21-09-2005 13:54 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' Verwijderd | 488 | 20-08-2005 23:14 | |
Vrije tijd |
“Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?” USPalermo | 121 | 07-10-2004 13:05 | |
Drugs & Alcohol |
tips voor minderjarigen... :) Nocturnal | 48 | 26-10-2002 10:23 | |
Drugs & Alcohol |
Legalisering Drugs. Isa | 28 | 31-12-2001 11:13 |