Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2002, 10:12
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
Euh tips om wiet / hasj te halen als je nog geen 18 bent... Ook handig voor andere minderjarige gebruikertjes...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2002, 11:18
Rhinus
Rhinus is offline
Nee. Wacht maar gewoon een jaar.

Op je 17e moet drank nog wel genoeg zijn om de week mee door te komen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 11:33
Verwijderd
drank is slechter dan wiet idioot.

Gewoon shop inlopen, engels praten, mensen recht in ogen aan kijken en je krijgt altijd mee.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 12:17
Locke
Locke is offline
Iemand anders laten halen ?
__________________
I haven't lost my mind , I know exactly where I left it.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:05
poecilotheria
poecilotheria is offline
gewoon een makkelijke shop zoeken.....
__________________
onze vader die uit de hemel schijt, onze moeder die ons dagelijks brood snijdt. geef ons maar dagelijks friet, en vergeet vooral de mayonaise niet!
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:08
-=Kobuz=-
-=Kobuz=- is offline
Vraagje: wordt er eigenlijk wel naar ID's gevraagd in een coffeeshop? Van drankwinkels in de buurt weet ik het wel, <18 jaar is gewoon geen sterke drank mee naar huis, maar hoe zit het met de coffeeshops?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:19
Thunder Child
Avatar van Thunder Child
Thunder Child is offline
ligt er een beetje aan
de koffieshop in ons dorp moet een ander locatie zoeken omdat er een school naast gebouwd wordt
aangezien de gemeente geen zin heeft in gezeur met bewoners die geen koffieshop in de tuin willen hebben proberen ze de basement op alle mogelijke manieren weg te krijgen
voorheen kwam ik er altijd gewoon wiet halen, maar nu geven ze niets meer aan mij omdat ze weten dat ik nog geen 16 ben en er de laatste tijd zoveel politiemannetjes undercover zitten
in de stad hier vlakbij zitten er een stuk of 5 waarvan 2 ook dicht bij een school
die 2 vlakbij die scholen vragen ook vaak om je legitimatiebewijs
de andere 3 zitten op vrij afgelegen plekken en daar hebben ze nog nooit om mijn legitimatie gevraagd

wow dat was een heel verhaal
__________________
For Pony
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 15:48
MasterPITO
MasterPITO is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
Vraagje: wordt er eigenlijk wel naar ID's gevraagd in een coffeeshop? Van drankwinkels in de buurt weet ik het wel, <18 jaar is gewoon geen sterke drank mee naar huis, maar hoe zit het met de coffeeshops?
Bij mij wordt er bijna altijd om legitimatie gevraagd, daarom laat ik t altijd halen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 16:29
Verwijderd
bij mij vragen ze altijd om ID... xie er nog al jong uit en ben nog geen 18
krijg bij veel wel mee
op een of andere manier staat op me kopietje van me ID dak 18 ben...
maja... sommige wille een echte ID zien... en die hebk nie bij me...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:02
Verwijderd
ik hoop dat je maten hebt die je niet naaien, en anders maak je een kopietje van je paspoort en verandert een cijfertje, en dan hoop je dat die gasten zo stoned zijn dat ze er niet op letten.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:41
Zyndel
Zyndel is offline
niet altijd zo nodig moeten blowen?
gewoon normaal doen, blowen is helemaal niet zo stoer!

Ik bedoel, het jongetje dat boven mij postte is 14... VEERTIEN!
Om eerlijk te zijn vind ik dat toch wel een beetje sneu...
__________________
@)-}-}------- Zyndel -------{-{-(@
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 21:19
qghp
qghp is offline
Citaat:
Zyndel schreef:
niet altijd zo nodig moeten blowen?
gewoon normaal doen, blowen is helemaal niet zo stoer!

Ik bedoel, het jongetje dat boven mij postte is 14... VEERTIEN!
Om eerlijk te zijn vind ik dat toch wel een beetje sneu...
dat jongetje boven je heeft volgens mij helemaal niet beweert dat ie blowt om stoer te ze zijn , en volgens mij is 14 ongeveer gemiddelde leeftijd dat jongeren in nederland voor het eerst blowen dus dat is ook niet zo gek.
en rhinus moet niet praten of ie meer voorstelt dan minderjarigen want je bent zelf ook nog maar 18 en dan moet je niet van die onzin gaan zitten lullen dat je op je 17 maar even moet wachten omdat je dan aan drank nog wel genoeg hebt ( ik snap trouwens de vergelijking tussen drinken en blowen ook niet , het heeft niet echt vergelijkbare effecten ofzo)


maar ff ontopic> ik zou gewoon door anderen laten halen of cijfertjes veranderen bij kopie
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 22:28
Q3
Avatar van Q3
Q3 is offline
Citaat:
-=Kobuz=- schreef:
Vraagje: wordt er eigenlijk wel naar ID's gevraagd in een coffeeshop? Van drankwinkels in de buurt weet ik het wel, <18 jaar is gewoon geen sterke drank mee naar huis, maar hoe zit het met de coffeeshops?

Jup, meestal gewoon van "Ben je 18?"(als je er dan niet zo uitziet en minderjarig bent) kan je wel leuk "Ja" zeggen, maar dan willen ze bewijs zien wat je dan vervolgens per ongeluk in je "auto" laat liggen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 23:13
Buitengewoon
Buitengewoon is offline
Ik vind het echt grappig, maar als ik een pet op heb, vragen ze nooit om m'n legitimatie, en als ik geen pet op heb meestal wel (ik ben btw 18 dus dat maakt voor mij weinig uit).
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 00:21
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Zyndel schreef:
niet altijd zo nodig moeten blowen?
gewoon normaal doen, blowen is helemaal niet zo stoer!

Ik bedoel, het jongetje dat boven mij postte is 14... VEERTIEN!
Om eerlijk te zijn vind ik dat toch wel een beetje sneu...
offtopic gaan is ook sneu, 't is zijn leven! alsof jij altijd braaf bent geweest, op je 15e je 1st kiss, op je 19e ontmaagd, nog nooit gerookt/blowd/gedronken

als je op die vragen ALLEMAAL ja kan antwoorden hou ik me smoel weer

-ontiopic-
ik ga altijd zo laat mogelijk, rond uurtje of 12 - 1, als't goed donker is lijk je zowizo ouder, en als 't laat is spacen ze 'm achter de bar ook hard, dus krijg je zowizo makkelijker mee

ben laatste 3 maanden slechts ax gedissed... en da was nieteens bij de bulldog *is trost dat ie bulldog spul rookt*
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 00:24
Snaak
Snaak is offline
ff tussendoor, als ik naar shoppa ga pak ik de fox (geen scoot, ze weten, scoots zijn populair bij "stoere" gastjes die net 16 zijn, fox is wat "volwassenner" qua berijders, ik kom binne met me pothelm op *open helm* en daaronder 'n petje, motorjas + niet al te opvallende broek, en krijg altijd mee

als ik op me werkbrommer is't helemaal lachen, ik kom binne, zeg die gast/wijffie "niet tegen me baas zeggen wat je ziet" moeten ze lachen en heb je altijd mee

ik ben pizzabezorger bij 'n groote firma in amsterdam
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 10:21
Verwijderd
ik haal et bij n afhaal service

very easy
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 10:58
Anal Avenger
Avatar van Anal Avenger
Anal Avenger is offline
ik word zelden gevraagd om legitimatie
__________________
en wat dacht je van die mensen in meer
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-10-2002, 11:05
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
mat-ice schreef:
En Rhinus moet niet praten of ie meer voorstelt dan minderjarigen want je bent zelf ook nog maar 18 en dan moet je niet van die onzin gaan zitten lullen dat je op je 17 maar even moet wachten omdat je dan aan drank nog wel genoeg hebt.
Bij een rijbewijs is dat ook zo..

En nu niet gaan zeggen dat deze stap te ingewikkeld is..
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 14:30
KE-J
KE-J is offline
een pet en een zonnebril op doen zie je er ouder uit
(en als ik niet mee krijg dan gaat me pa mee en dan lukt het wel)
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 16:53
angel_girl
Avatar van angel_girl
angel_girl is offline
Toen ik 14 was kreeg ik mee in Utrecht en ik krijg ook mee in Amersfoort
__________________
En zo is het.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2002, 18:09
Zyndel
Zyndel is offline
Citaat:
Snaak schreef:
offtopic gaan is ook sneu, 't is zijn leven! alsof jij altijd braaf bent geweest, op je 15e je 1st kiss, op je 19e ontmaagd, nog nooit gerookt/blowd/gedronken

als je op die vragen ALLEMAAL ja kan antwoorden hou ik me smoel weer

Punt 1. Waarom is offtopic gaan sneu? Bovendien vind ik het niet offtopic. Ik geef mijn mening over het feit dat kinderen hier vragen hoe ze als ze nog niet meerderjarig zijn het beste drugs kunnen gaan halen bij een coffeeshop. Waarom kunnen ze niet wachten tot ze 18 zijn? Meeblowen met iemand van 18 vind ik tot daaraantoe, maar zelf wiet halen ben ik absoluut tegen. Daarom ben ik dan ook van mening dat coffeeshops nog veel strenger moeten zijn en erg goed moeten letten op de veranderde cijfertjes e.d. .

Punt 2. Het gaat in dit geval niet over mij, maar over kinderen van 14 die nodig moeten blowen. Toen ik met mijn vriend samen op Vlieland op de camping stond deze zomer, kwamen er jongetjes van 14 naar ons toe om te vragen of we ook wiet hadden die ze konden overkopen. Mijn vriend ziet er misschien een beetje alternatief uit, ik niet hoe dan ook, maar wij vonden het enigzins belachelijk dat ze kwamen vragen of we ook wiet voor ze hadden. Een van de jongetjes kwam bij ons zitten en vertelde trots hoe hij van school gestuurd was en hoe hij iedere dag blowde en eigenlijk hoe stoer hij wel niet was. Om die reden denk ik dat je kinderen met drugs niet moet stimuleren door tips te geven over hoe ze het beste aan wiet kunnen komen.
__________________
@)-}-}------- Zyndel -------{-{-(@
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 12:51
Razzle
Avatar van Razzle
Razzle is offline
Citaat:
Q3 schreef:
Jup, meestal gewoon van "Ben je 18?"(als je er dan niet zo uitziet en minderjarig bent) kan je wel leuk "Ja" zeggen, maar dan willen ze bewijs zien wat je dan vervolgens per ongeluk in je "auto" laat liggen
__________________
Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 17:31
Verwijderd
P R A A T
E N G E L S

D O E
A L S O F
J E
E E N
T O E R I S T
B E N T

D A N
H E B B E N
Z E
M E E S T A L
S C H I J T

damn denk na
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 21:10
never mind
Avatar van never mind
never mind is offline
kom gewoon een beeeetjuhhh selfverzkerd binne en zeg verontwaardigd dat je wel 21 bent als ze naar je leeftijd vragen
__________________
*engeltjuh* fliefd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-10-2002, 22:44
Black Sugar
Avatar van Black Sugar
Black Sugar is offline
Ik wil niet lullig doen ofzow, maar uhm eigenlijk mag dit dus niet op het forum he....

(en nou niet gaan vragen waarom niet, denk er maar even over na)
__________________
Everything in moderation. Including moderation.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 01:12
Zyndel
Zyndel is offline
Citaat:
Black Sugar schreef:
Ik wil niet lullig doen ofzow, maar uhm eigenlijk mag dit dus niet op het forum he....

(en nou niet gaan vragen waarom niet, denk er maar even over na)
Dat was eigenlijk dus ook al wat ik probeerde uit te lijnen, maar dan verpakt in mijn eigen mening...

Denk ik.
__________________
@)-}-}------- Zyndel -------{-{-(@
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 02:00
Quincy
Quincy is offline


duidelijk?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 15:38
KE-J
KE-J is offline
Citaat:
angel_girl schreef:
Toen ik 14 was kreeg ik mee in Utrecht en ik krijg ook mee in Amersfoort
in Utrecht vragen ze nu bij sommige shops gewoon standaard je id ,zeker bij koffie dik.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 19:44
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Zyndel schreef:
Punt 1. Waarom is offtopic gaan sneu? Bovendien vind ik het niet offtopic.
=========
als je 't derover wil hebben dat 18- smoken fout is maak je lekker je eigen topic
=========
Ik geef mijn mening over het feit dat kinderen hier vragen hoe ze als ze nog niet meerderjarig zijn het beste drugs kunnen gaan halen bij een coffeeshop. Waarom kunnen ze niet wachten tot ze 18 zijn? Meeblowen met iemand van 18 vind ik tot daaraantoe, maar zelf wiet halen ben ik absoluut tegen.
=========
legt der helemaal aan wie, welke situatie, en vooral op welke manier die persoon de drug gebruikt...... ik vind op je 14e af'n toe 'n jointje pakken niet fout (ook nie goed, moe'k bekennen) zolang je geestelijk oud genoeg dervoor bent vind ik 't moeten kunnen, en tjah, geestelijke leeftijf zie je niet aan je geboortedatum.......
=========

Daarom ben ik dan ook van mening dat coffeeshops nog veel strenger moeten zijn en erg goed moeten letten op de veranderde cijfertjes e.d. .
=========
maak wiet gelegaliseert voor iedereen..... als 't gewoon mag en toegelaten is is't minder stoer, is't minder kick van dat 't niet mag enzow, dat maakt 't stoer...... maar ga wel VEEEEL MEER informeren over wat der fout aan is, net als nu die k*ttesten op sigarettenpakkies
=========
Punt 2. Het gaat in dit geval niet over mij, maar over kinderen van 14 die nodig moeten blowen.
=========
begin pas te zeiken als je 't zelg op dat opzicht beter doet/heb gedaan
========
Toen ik met mijn vriend samen op Vlieland op de camping stond deze zomer, kwamen er jongetjes van 14 naar ons toe om te vragen of we ook wiet hadden die ze konden overkopen.
========
op zich okeej, vakantie moet kunnen, zie boven, stom dat ie zelf nie meegenomen heb
========
Mijn vriend ziet er misschien een beetje alternatief uit, ik niet hoe dan ook, maar wij vonden het enigzins belachelijk dat ze kwamen vragen of we ook wiet voor ze hadden. Een van de jongetjes kwam bij ons zitten en vertelde trots hoe hij van school gestuurd was en hoe hij iedere dag blowde en eigenlijk hoe stoer hij wel niet was.
========
kijk da's dus wel fout.... maak 't legaal en 't is iig. daarom al minder stoer als je smoked, als je gelijk GOED gaat vorlichten derover schrikt vanzelf wel af
========
Om die reden denk ik dat je kinderen met drugs niet moet stimuleren door tips te geven over hoe ze het beste aan wiet kunnen komen.
en om die reden vind ik dat je niet op de cijfertjes moet letten, maar op hoe oud iemand geestelijk is...... me passport zegt 17 en 'n maandje of 6, maar veel mensen die dat pas horen als ze me beter kennen schatte me in als 19-20..... zo kan je geestelijk ook jonger zijn als je passport..... gaat 't alsnog ook fout... mjah, dat ken je niet zomaar aan iemand zien....
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 19:53
Wuzzelez
Avatar van Wuzzelez
Wuzzelez is offline
w8ten tot je meerderjarig bent
__________________
Vreemdgaan is met het goede been uit het verkeerde bed stappen
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 11:49
Bikinie-meisje
Avatar van Bikinie-meisje
Bikinie-meisje is offline
Iemand die ik ken kreeg altijd mee door als het regende, ze jas achter te laten buiten bij iemand, zodat het net leek alsof die net uit de auto kwam lopen

het werkte standaard
__________________
ik stel naaktslapers boven pyjamamensen en ik geloof heilig dat alleen naaktslapers een evenwichtig leven kunnen leiden
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 17:14
Ringmaster
Ringmaster is offline
gewoon zelf gaan verbouwen, too easy.

Ringmastaaaah
__________________
Kottonmouth Kings: how would life be, if the world smoke weed? Guaranteed there would be peace not greed!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 12:36
desteny's
desteny's is offline
Citaat:
KE-J schreef:
in Utrecht vragen ze nu bij sommige shops gewoon standaard je id ,zeker bij koffie dik.
Klopt daar kom ik ook nooit binnen, maar bij Andersom wel 1 x
__________________
Only god can judge me!! Free youre mind and the rest will follow be collor blind dont be so shallow!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 15:38
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
tering jjullie doen allemaal standaart moeilijk....


ooit gehoord van een dealer??????

en anders laat ej tog voor je halen..

sjeeezzz
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 16:52
QuietNoise
Avatar van QuietNoise
QuietNoise is offline
Citaat:
Snaak schreef:
*is trost dat ie bulldog spul rookt*
bulldog? in amsterdam? is dat niet die toeristencofeeshopgigant die door t hele centrum toeristenwiet verkoopt? (of ben ik nu verkeerd ingelicht?)

verder, ik woon in amsterdam, een stad met over de 400 coffeshops, ze dissen je echt niet allemaal
__________________
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2002, 18:04
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
bulldog is to easy, daar kan een peuter van 3 t nog halen
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 14-10-2002, 21:50
Ringmaster
Ringmaster is offline
Citaat:
mood indigow schreef:
tering jjullie doen allemaal standaart moeilijk....


ooit gehoord van een dealer??????

en anders laat ej tog voor je halen..

sjeeezzz
bij de dealer haal ik nooit wiet, maar pillen, coke of andere shit. wiet haal je in de coffeeshop, of je kweekt het zelf....punt uit.
__________________
Kottonmouth Kings: how would life be, if the world smoke weed? Guaranteed there would be peace not greed!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 04:24
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
QuietNoise schreef:
bulldog? in amsterdam? is dat niet die toeristencofeeshopgigant die door t hele centrum toeristenwiet verkoopt? (of ben ik nu verkeerd ingelicht?)

verder, ik woon in amsterdam, een stad met over de 400 coffeshops, ze dissen je echt niet allemaal
bulldog = idd. vooral op toeristen gericht, maar wel gewoon goed spul

en op 1 na zijn ze beswel precies op legitimatie....

maar krijg nu zowat overal meej zonder smoes of wat, vanaaf ik (17) met mattie (16) nog anderhalf uur in shop zitten roken (nooit eerder daar geweest), en hij vroeg geeneens naar leeftijd
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 11:20
mood indigow
Avatar van mood indigow
mood indigow is offline
Citaat:
Ringmaster schreef:
bij de dealer haal ik nooit wiet, maar pillen, coke of andere shit. wiet haal je in de coffeeshop, of je kweekt het zelf....punt uit.
bij ons heb je genoeg wietdealers.. goede wiet en goedkoper oowk.. en makkelijker als je minderjarig bent..

ik hoef geen coke.. en dat jij dat daar haalt.. boejuh
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 20:10
Yamyam
Yamyam is offline
Ik heb een HEEL goede tip voor ALLE minderjarigen EN alle meerderjarigen:

PROBEER niet eens aan hasj en wiet te komen en aan die rotzooi want het is hartstikke stom, en slecht, en nooit aan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 10:50
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
Nou... dat hadden we nou net nodig... goed advies... weet je wat ik stop nu direct en ga meteen het klooster in...
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 11:22
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Edgecrusher schreef:
Nou... dat hadden we nou net nodig... goed advies... weet je wat ik stop nu direct en ga meteen het klooster in...
Goed zo.
En dat ik geen drugs neem betekent niet dat ik non ben of me gedraag als een non.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 16:13
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
ik wacht wel dat ik 18 ben, tot die tijd haalt goede kammaraad het duss no prob
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 12:29
Nocturnal
Avatar van Nocturnal
Nocturnal is offline
Dat bedoelde ik ook niet hoor
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 12:43
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Yamyam schreef:
Ik heb een HEEL goede tip voor ALLE minderjarigen EN alle meerderjarigen:

PROBEER niet eens aan hasj en wiet te komen en aan die rotzooi want het is hartstikke stom, en slecht, en nooit aan beginnen.
roflol

HEEL goede tip
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:24
Verwijderd
Bij die coffee shop hier (amsterdam) moet je 21. Voel ik me met m'n 19 opeens ook weer zo'm klein jongetje dat bij de grote moet vragen
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 03:07
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
bartxx schreef:
Bij die coffee shop hier (amsterdam) moet je 21. Voel ik me met m'n 19 opeens ook weer zo'm klein jongetje dat bij de grote moet vragen
tot 21 is legitimatie verlicht, je mag vanaf 18 halen
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 10:23
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
]{ing schreef:
roflol

HEEL goede tip
Dankjewel. Dat vond ik zelf nou ook.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Hoe duur is 1 joint?
irisiris
16 16-06-2015 00:17
Verhalen & Gedichten -Verhaal-
Redhair
430 21-09-2005 13:54
Beleidszaken Gewaagd fototopic beveiliging
Raven
153 04-05-2005 18:17
Vrije tijd forumbazen: fuck ya'll
br4m
27 19-08-2003 18:24
Drugs & Alcohol Dit kan toch niet...
Rabbi Daniel
42 28-01-2002 20:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:57.