Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben wel voor klassieke stijl qua kleding, zowel bij mezelf als bij mannen. Uiteraard niet meteen Ralph Lauren of alles van Tommy Hilfiger want dat kan ik niet betalen, hoewel ik graag 200 euro neertel voor mooie laarzen van Tommy Hilfiger (L). Trouwens, ik vind alle merken die je noemt eigenlijk meer voor ouderen? Behalve T.H. Denim ofzo dan. Overhemden en mooie laarzen/leren schoenen bij een man rrrr. Oh en ruitjes inderdaad ohhhh.
Met Mont Blanc pennen heb ik dan weer niet zoveel ![]()
|
Ik vind het trouwens ook een beetje onzin om het klassieke stijl te noemen, naast het feit dat het geen stijl is huhuhu, liepen ze er vroeger duidelijk anders bij.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het eigenlijk foeilelijk,Polo By Ralph Lauren en River Woods zijn zo'n lelijke Amerikaanse collegeklerenstijl.
Ralp Lauren heeft wel nog eens mooie dingen, maar veel te duur voor wat het is. Maar goed: Prada en Armani zijn eigenlijk heel klassiek, wel altijd met de trends mee maar goed. Je hebt in mijn ogen geen kennis van zaken als je Prada en Armani als casual kleren ziet, want dat is het verre van. ![]() Dit is Prada! |
![]() |
|
Meh, heb wel een heel mooie bloes voor net van Rauph Lauren met kleine bloemetjes, maar verder zou ik het nooit aandoen. Polo's en ruitjes vind ik een beetje te kak voor mezelf. Maar als anderen erop kicken, geen probleem
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
M'n vader heeft een McGregor overhemd een daar staat de merknaam heel groot in de binnenkant van de kraag. Ze willen dus opzettelijk dat je je kraagje omhoogzet en heel groot hun naam aan de wereld laat zien. Daartegen zeg ik volmondig NEEN! en mijn vader gelukkig ook, die vouwt z'n kraag altijd netjes naar beneden, zoals t hoort. Verder snap ik sowieso niet dat hij van dat kakspul draagt, want dat staat heel vreemd met van die gatatoeerde armen eronder.
|
Verwijderd
|
Ik heb er het geld niet voor, maar zitten vaak mooie dingen in die ik wel zou kopen als ik het wel had.
Ik heb iets met maatpakken en avondkleding. ![]() ![]() Het artistieke in zo'n kleding spreekt me ook wel aan. Zit een ziel in die kleding... Laatst gewijzigd op 06-01-2010 om 22:06. |
![]() |
||
Citaat:
|
"Redelijk wat aandelen en bedrijfjes" :')
En het is juist zonde om je pennen niet te gebruiken. Je gaat toch ook niet met een mooie vrouw trouwen en dan een lelijk wijf neuken omdat het anders zonde is.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Oosterse vechtsporten (again).. Lucipher | 22 | 21-10-2007 23:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Samenvatting: Forum, bijna hele boek numen | 1 | 25-09-2007 14:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Het "Aan de andere kant van de spiegel"-topic Verwijderd | 67 | 03-07-2006 13:27 | |
Lifestyle |
Altijd al dezelfde geweest? (Hoe reageren je ouders?) phensicske | 56 | 02-02-2004 10:37 | |
Verhalen & Gedichten |
Zo zonder jou Negrotiator | 14 | 01-12-2003 16:09 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie is je favoriete klassieke schrijver en waarom? Musliston | 27 | 20-11-2000 15:41 |