Advertentie | |
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
We hadden vroeger 2 honden, Joppie en Moloch. Moloch bleek zijn naam eer aan te doen, want hij hield van kindervlees en deed zomaar *hap* bij mij. ![]() Verder hebben we nog 3 parkieten gehad, alledrie genaamd Pukkie en nu hebben m'n ouders er één met de naam Shitty, want hij schijt alles onder.
|
De hamster van mijn bff op de basisschool heette Tommy Butterfly Rainbow Peace.
![]()
|
Verwijderd
|
Wij hadden thuis 2 katten, Goofy en Pim. En een hond Paddy die dood ging toen ik 7 was, was ik kapot van.
Eerste eigen huisdier was Snoopy, een doodsaaie stomme hamster. Die heeft mijn moeder geruild voor barbies zonder dat ik dat van te voren wist, beest was ineens weg. Ook al was ik er niet aan gehecht vond ik het toch een kutstreek van m'n moeder. Daarna kregen we meneer Harmsen de kanarie, later kregen we ook nog Pop de kanarie en die heeft eitjes gelegd maar die kwamen niet uit. toen 2 konijnen Linda en Jessica (I know ![]() Daarna nog 2 parkieten, weet niet eens meer hoe hun naam was maar ze scheten alles onder. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Wij hadden toen ik baby was 3 konijnen, maar een daarvan was per ongeluk een mannetje, dus toen ik vijf was hadden we 24 konijnen. Daarna groef een bunzing zich een weg naar het hok en toen hadden we weer drie konijnen
![]() Nadat we verhuisden kregen mijn zus en ik twee konijnen, Franse hangoor Pipi en wit dwergje Krabbel. Later kwamen daar twee cavia's bij, Kleintje en Strepy. Kleintje was ook per ongeluk een mannetje dus kwamen er nog vier cavia's: Streepje, Fievel, Orange en Dikzakje ![]() ![]() Daarna had ik een huisgenote met hamsters, ik weet niet meer hoe de eerste twee heetten, de derde heette Truitje. Oh even opgezocht, de eerste heette Bob, de tweede Truitje en de derde Harold. Toen ik met Theodoor ging samenwonen gaf hij mij twee konijnen. In het konijnenasiel waren we meteen verliefd op Sam, die heette al zo, en die koos als vriendinnetje (Sam was gecastreerd) een konijn genaamd Parel, maar dat vonden we een domme naam dus nu heet ze Daan. Sam is afgelopen zomer overleden. Omdat Daan daar toch wel erg sip van werd heeft ze na een paar weken al een nieuw gecastreerd vriendje mogen uitkiezen, Melvin. Maar dat vonden we zo'n paupernaam dus nu heet hij Marvin. Dat geeft ook veel ruimte voor pop culture references, Marvin the Martian, Starvin' Marvin etc ![]() Laatst gewijzigd op 06-12-2010 om 11:15. |
![]() |
|
|