Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-12-2010, 10:41
Verwijderd

En ik kan het filmpje niet vinden
Advertentie
Rationeel
Rationeel is offline
ik heb van de sint een vogelhuisje gekregen voor in mijn toekomstige riante tuin en... een hamstertje!
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
http://www.youtube.com/user/Jesusophile
Rationeel
Rationeel is offline
en een blikopener
Verwijderd
Citaat:
ik heb van de sint een vogelhuisje gekregen voor in mijn toekomstige riante tuin en... een hamstertje!
Ach, gossie
Oud 06-12-2010, 10:42
Verwijderd
Oh thanks! Ik zat te zoeken naar een filmpje, maar het was dus gewoon een link.
Verwijderd
Heb je een hamster? Was het gezellig?
Carn
Carn is offline
Ik krijg al de hele ochtend service-smsjes binnen van Hi dat mn toestel nog niet leverbaar is
Rationeel
Rationeel is offline
wel apart om cadeaupapier open te scheuren en dan aangekeken te worden door 2 kleine kraaloogjes
Oud 06-12-2010, 10:43
Rationeel
Rationeel is offline

ze heet hamster
Oud 06-12-2010, 10:43
Carn
Carn is offline
was de hamster ingepakt?
Oud 06-12-2010, 10:45
Verwijderd
Toffe beestjes zijn dat.
Oud 06-12-2010, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg al de hele ochtend service-smsjes binnen van Hi dat mn toestel nog niet leverbaar is
Welke krijg je?

Citaat:
wel apart om cadeaupapier open te scheuren en dan aangekeken te worden door 2 kleine kraaloogjes
ze was ingepakt?!?!?!?!?

Citaat:
[afbeelding]

ze heet hamster
Goeie naam
Oud 06-12-2010, 10:46
Verwijderd
Hamster!
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

ze heet hamster
<3
Rationeel
Rationeel is offline
ze was 5 minuten vantevoren in een minihokje gestopt en toen ingepakt
Oud 06-12-2010, 10:47
Verwijderd
Heeft ze al een huis?
Als je een hamsterhok koopt moet je wel opletten dat er niet van die gaten in de buitenmuren zitten om buizen in te doen en dat je daar dan zo'n stop in doet, want die beuken ze er gewoon uit. Hamsters denken for some reason altijd dat ze beter achter je koelkast kunnen wonen dan in hun hokje.
Oud 06-12-2010, 10:47
Verwijderd
Citaat:
ze was 5 minuten vantevoren in een minihokje gestopt en toen ingepakt

Ik zag het voor me als een klein spartelend zacht pakje met wat luchtgaatjes erin
Oud 06-12-2010, 10:49
Verwijderd
Heb je met het pakje geschud?
Oud 06-12-2010, 10:49
Verwijderd
Citaat:

Ik zag het voor me als een klein spartelend zacht pakje met wat luchtgaatjes erin
Ik ook
En dat je dan heel enthousiast dat papier erafscheurt en de hamster een zwieper geeft en hem zo per ongeluk door de kamer laat vliegen.
Oud 06-12-2010, 10:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Welke krijg je?
...en daar is sms #16

Dn Desire HD:

Oud 06-12-2010, 10:51
Verwijderd
Of er te hard in knijpt om te voelen wat het is en dat het dan zoiets wordt als die nare filmpjes met konijntjes doodknijpen uit China
Verwijderd
Ik vind het een goed filmpje Uice Alleen die lach aan het einde kan echt niet, natuurlijk.
Verwijderd
Citaat:
...en daar is sms #16

Dn Desire HD:

[afbeelding]

Nice
Oud 06-12-2010, 10:52
Carn
Carn is offline
ik was nooit zo van de huisdieren. Ik had een konijn genaamd Wim. Later een wandelende tak, 'Takkie'. En 2 schildpadden maar die waren echt intens stom.
Oud 06-12-2010, 10:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit is trending nieuws in de UK en HOEST related:

Jim NAUGHTIE (huhuh) probeert z'n spreekfout op te lossen met een kuchje.
Oud 06-12-2010, 10:54
Verwijderd
Ik had katten; Scheetje en Nippertje.
En twee wandelende takken: naamloos.
En een guppie: Potvis, maar die werd opgegeten door een hond die op mijn verjaardag kwam.
En een schildpad: Ieorg Idur.
Oud 06-12-2010, 10:56
Verwijderd
Jeetje, mijn huisdieren lijst is oneindig geloof ik.

Eerst een rode kater, naamloos geloof ik. Die ging dood toen ik 5 was.
Toen kwamen Dikke en Snoetje, toen ik 5 was.
Snoetje ging dood toen ik 10 was, was in de vijver gevallen en toen ging het vriezen en kreeg ze longontsteking
Toen kregen we garfield, en zwart kater en die was echt evil. Die kwam onder de auto.
Toen kwam Scoobs, en die kreeg 5 baby's, daarvan hielden we er 1, Spek.
Nu hebben we Scoobs en Dikkie nog. En dat waren de katten. Verder heb ik 3 cavia's, 4 hamsters en 7 goudvissen gehad. En we hebben nu nog een hond erbij.
Oud 06-12-2010, 10:57
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Heeft ze al een huis?
Als je een hamsterhok koopt moet je wel opletten dat er niet van die gaten in de buitenmuren zitten om buizen in te doen en dat je daar dan zo'n stop in doet, want die beuken ze er gewoon uit. Hamsters denken for some reason altijd dat ze beter achter je koelkast kunnen wonen dan in hun hokje.
ik kreeg er een kooi met toebehoren bij en ga die nog pimpen. ik heb vroeger een stuk of 20 van die beestjes gehad (tegelijk ), dus heb er wel wat ervaring mee. en gek genoeg vonden die van ons het ook altijd het leukst achter de koelkast en in de keukenkastjes
Oud 06-12-2010, 10:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik had katten; Scheetje en Nippertje.
En twee wandelende takken: naamloos.
En een guppie: Potvis, maar die werd opgegeten door een hond die op mijn verjaardag kwam.
<3

We hadden vroeger 2 honden, Joppie en Moloch. Moloch bleek zijn naam eer aan te doen, want hij hield van kindervlees en deed zomaar *hap* bij mij.
Verder hebben we nog 3 parkieten gehad, alledrie genaamd Pukkie en nu hebben m'n ouders er één met de naam Shitty, want hij schijt alles onder.
Oud 06-12-2010, 10:58
Rationeel
Rationeel is offline
hamster XXI heet ze dan ook voluit
Oud 06-12-2010, 10:59
Verwijderd
Citaat:
hamster XXI heet ze dan ook voluit
Oud 06-12-2010, 11:00
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hier moet een verhaal achter zitten!
Verwijderd
Goedemorgen, ik sliep wat lang.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
De hamster van mijn bff op de basisschool heette Tommy Butterfly Rainbow Peace.
Verwijderd
Wij hadden thuis 2 katten, Goofy en Pim. En een hond Paddy die dood ging toen ik 7 was, was ik kapot van.
Eerste eigen huisdier was Snoopy, een doodsaaie stomme hamster. Die heeft mijn moeder geruild voor barbies zonder dat ik dat van te voren wist, beest was ineens weg. Ook al was ik er niet aan gehecht vond ik het toch een kutstreek van m'n moeder.
Daarna kregen we meneer Harmsen de kanarie, later kregen we ook nog Pop de kanarie en die heeft eitjes gelegd maar die kwamen niet uit. toen 2 konijnen Linda en Jessica (I know ) maar die waren ook saai en die heeft mijn moeder wederom naar de kinderboerderij gebracht zonder ons in te lichten omdat we er niet genoeg naar omkeken.
Daarna nog 2 parkieten, weet niet eens meer hoe hun naam was maar ze scheten alles onder.
Carn
Carn is offline
Rudi Groei?
Oud 06-12-2010, 11:01
Verwijderd
Citaat:
OMG ken je dat boek niet?!
Oud 06-12-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Een heel boek zelfs:
Oud 06-12-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Rudi Groei?
nee van dat boek van roald dahl.
Oud 06-12-2010, 11:03
Verwijderd
Citaat:
ik kreeg er een kooi met toebehoren bij en ga die nog pimpen. ik heb vroeger een stuk of 20 van die beestjes gehad (tegelijk ), dus heb er wel wat ervaring mee. en gek genoeg vonden die van ons het ook altijd het leukst achter de koelkast en in de keukenkastjes
oh kijk, dan heb je meer hamster-ervaring dan ik
Verwijderd
Het komt wel van Rudi Groei natuurlijk, want dat ieorg idur was de geheime spreuk om 'm groter te krijgen!
Carn
Carn is offline
jongens, check de rating geniaal. This just made my day

http://www.imdb.com/title/tt0088258/
Verwijderd
Citaat:
Rudi Groei?
Ja, precies. De spreuk uit het gelijknamige boek van Roald Dahl <3
Oud 06-12-2010, 11:05
Carn
Carn is offline
Citaat:
OMG ken je dat boek niet?!
Hmm, nee. Ik heb best wat van Dahl gelezen maar die ken ik niet En ik heb sowieso heel weinig kinder/jeugddingen gelezen; ik zat al vrij snel aan Lord of the Rings enzo
Oud 06-12-2010, 11:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
jongens, check de rating geniaal. This just made my day

http://www.imdb.com/title/tt0088258/
Awesome! \m/
Oud 06-12-2010, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Hmm, nee. Ik heb best wat van Dahl gelezen maar die ken ik niet En ik heb sowieso heel weinig kinder/jeugddingen gelezen; ik zat al vrij snel aan Lord of the Rings enzo
Maar Roald Dahl blijft leuk
Oud 06-12-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Dit is ook wel écht een kinderboek, voor als je net zelf kunt lezen denk ik.
Oud 06-12-2010, 11:07
Verwijderd
Wij hadden toen ik baby was 3 konijnen, maar een daarvan was per ongeluk een mannetje, dus toen ik vijf was hadden we 24 konijnen. Daarna groef een bunzing zich een weg naar het hok en toen hadden we weer drie konijnen die hadden allemaal geen naam.
Nadat we verhuisden kregen mijn zus en ik twee konijnen, Franse hangoor Pipi en wit dwergje Krabbel. Later kwamen daar twee cavia's bij, Kleintje en Strepy. Kleintje was ook per ongeluk een mannetje dus kwamen er nog vier cavia's: Streepje, Fievel, Orange en Dikzakje . Maar die kregen hersenvliesontsteking en zijn alle vier na heftige epileptische aanvallen overleden, ondanks de antibiotica .
Daarna had ik een huisgenote met hamsters, ik weet niet meer hoe de eerste twee heetten, de derde heette Truitje. Oh even opgezocht, de eerste heette Bob, de tweede Truitje en de derde Harold.
Toen ik met Theodoor ging samenwonen gaf hij mij twee konijnen. In het konijnenasiel waren we meteen verliefd op Sam, die heette al zo, en die koos als vriendinnetje (Sam was gecastreerd) een konijn genaamd Parel, maar dat vonden we een domme naam dus nu heet ze Daan. Sam is afgelopen zomer overleden. Omdat Daan daar toch wel erg sip van werd heeft ze na een paar weken al een nieuw gecastreerd vriendje mogen uitkiezen, Melvin. Maar dat vonden we zo'n paupernaam dus nu heet hij Marvin. Dat geeft ook veel ruimte voor pop culture references, Marvin the Martian, Starvin' Marvin etc

Laatst gewijzigd op 06-12-2010 om 11:15.
Oud 06-12-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:
Dit is ook wel écht een kinderboek, voor als je net zelf kunt lezen denk ik.
Welnee!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten