Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dan is een propedeuse dus niet nodig ![]() En volgens alle websites van hogescholen die ik vind, heb je voor BML niet per se natuurkunde nodig, alleen een N&G of N&T profiel. |
![]() |
|
![]() |
Ik studeer aan het HLO, waar de propedeuse Chemie en Biologie & Medisch Labonderzoek voor driekwart gelijk is.
Natuurkunde is, hoewel al mijn klasgenoten het hebben gevolgd, geen verplichte eis voor toelating. Wel is het erg verstandig om het te hebben gevolgd. Er zit veel natuurkunde in beide opleidingen, vooral optica is erg belangrijk (voor de werking van de microscoop en spectrofotometer). Dit wordt wel gegeven in de studie, maar het is zeker in je voordeel als je al enigzins natuurkundig kunt beredeneren. Dat heeft helaas ook te maken met de slechte didactische kwaliteiten van de natuurkunde docenten. Kortom, neem contact op met de studie adviseur en probeer ook studenten om hun ervaringen te vragen. Het blijkt trouwens dat de studenten die hiervoor geen wiskunde B hebben gevolgd, veel moeite hebben met de studie. Als je dat niet hebt, zou ik natuurkunde zeker bijspijkeren. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nawijn begint nieuwe partij. Verwijderd | 90 | 28-01-2005 21:25 | |
De Kantine |
donald ducks 50er jaren sexylexy | 36 | 23-09-2004 21:06 | |