Advertentie | |
|
![]() |
|
www.ib-groep.nl , klik vervolgens op scholieren,studenten... en daar staat een stukje over de controle.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Bij mij is er iig weinig/niets veranderd.) Hoe ze controleren weet ik ook niet (zie site van de IBG idd), maar ze doen het wel en ze komen er toch wel achter als je niet echt uitwonend bent, je bent echt niet de eerste die dat probeert te doen. (Bovendien vind ik zo iets ook gewoon *kan het goede woord niet vinden*, maar goed.) |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor het inschrijven bij de gemeente moet je wel een huurcontract hebben. Als ze er achter komen dat dat vals was ben je denk ik schuldig aan valsheid in geschrifte en aan fraude, en daarbij vind ik het hetzelfde als Leonoor en kan ik het goede woord ook niet vinden. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
laat jij je echter inschrijven in een huurhuis, zonder daadwerkelijk een eigen woonruimte (kamer) te hebben, dan KAN dit ooit problemen gaan geven. de eigenaar (huurvereniging of particulier) of de gemeente kan gan onderzoeken of er niet meer mensen wonen, dan waarvoor het huis bestemd is (er is dan in zekere zin sprake van onderhuur, ook al zou je nix betalen) bepaalde post (van de gemeente/overheid: stembiljetten ed) krijg je dan wel op je "nieuwe" adres je vriend bij wie je de kamer "huurt" is natuurlijk ook strafbaar bezig, helemaal als jij hem geld geeft.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
University College #5 SchelefrieS | 500 | 18-02-2008 19:17 | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #2 Verwijderd | 500 | 11-01-2008 10:51 | |
Studeren |
University College #4 CoolJessy | 500 | 29-06-2007 14:17 | |
Studeren |
Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) ekki | 500 | 14-03-2007 21:34 | |
Werk, Geld & Recht |
Nu veranderen naar uitwonend Sawna | 22 | 24-07-2005 13:56 | |
Werk, Geld & Recht |
op kamers en inschrijven? poetic_tragedy | 15 | 24-02-2005 19:39 |