Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zeer fout.
Hoezo een verschuiving naar rechts? Ik haat die k*tvent, van mij mogen ze hem zo vermoorden, doodstraf, of ach wat, levenslang is ook goed; zo lang zal 'ie toch niet meer leven. Hierbij richt ik de 'Ik help alle Nazi's die aan de Holocaust mee hebben gewerkt naar de volgende wereld'-organisatie op. Aanmelden via e-mail: usn_commander@hotmail.com PS. Ik ben nu op vakantie, dus als je me mailt kan het een weekje duren voor ik antwoord geef. |
![]() |
||
Citaat:
Verder hadden ze ooit (2 jaar geleden?) bij een Nederlands ziekenhuis ooit voor de sier een grote stoomlocomotief in de tuin gezet. En toen begon de tweede generatie te klagen "dat het hen teveel aan de oorlog herinnerde", dus werd dat ding weggehaald. Zeikerds. REIE
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dingen als herdenkingen en 'ereschulden' zijn de reden dat de conflicten in landen als Ierland en op de Balkan voortduren: het verleden niet los kunnen laten. Eigenlijk doen wij precies hetzelfde met onze fijne dodenherdenking. |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik niet kan hebben is dat een 3de generatie jood recht heeft op goud van zijn opa. Noch vind ik dat de Zwitserse banken dit mogen bewaren in hun kluisjes... Oplossing? Stuur het geld maar naar de VN. Ik heb toch zeker ook geen recht (en ik hoef het ook niet) op treinkaartjes van de Deutsche Bahn omdat mijn opa daar een spoorlijn heeft moeten aanleggen? Best vreemd dat sommigen leed kunnen erven! Die familie van Papon zal wel het meest blij zijn met de schadevergoeding. REIE
|
![]() |
tweestrijdig gevoel, aan de ene kant jammer; goh waar waren de rechten van de joden in die tijd?
maar aan de andere kant zeer goed, het rechtssysteem dient voor iedereen gelijk te zijn, iedereen verdient gelijke kansen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat: