Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-01-2010, 17:54
Sienna M
Sienna M is offline
Ik vind Duits, Engels en Frans ontzettend leuk. Maar ik vind het moeilijk om tussen deze talen te kiezen, dus ik vroeg me af of er een studie bestaat die alle drie de talen behandeld?
En zo ja, is deze studie dan in deeltijd? Wilde het dan combineren met een studie psychologie of bio medische wetenschappen..

Alvast bedankt x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2010, 16:30
Loes*
Loes* is offline
Ik weet wel dat er in Antwerpen een studie is, Toegepaste Taalkunde, waarbij je 2 talen moet kiezen en dan ook over de cultuur enzo leert, maar daar zit dan geen psychologie ofzo bij, lijkt me moeilijk te combineren! En in deeltijd al helemaal.. Misschien moet je eens University College overwegen (kijk eens in de topics hier op het forum), daar is alles in het Engels en moet je (meestal) nog een tweede vreemde taal erbij kiezen. En dan kan je dus ook psychologie of iets dergelijks kiezen, en nog meer ook zelfs
Met citaat reageren
Oud 16-01-2010, 18:14
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik vind Duits, Engels en Frans ontzettend leuk. Maar ik vind het moeilijk om tussen deze talen te kiezen, dus ik vroeg me af of er een studie bestaat die alle drie de talen behandeld?
En zo ja, is deze studie dan in deeltijd? Wilde het dan combineren met een studie psychologie of bio medische wetenschappen..

Alvast bedankt x
Biomedische wetenschappen is lastig te combineren met studies die totaal geen overlap hebben.
Oud 18-01-2010, 20:14
annoniempje
annoniempje is offline
International business and languages misschien? Maar idd, lastig te combineren met biomedische wetenschappen. Met psycholgie is het wel te combineren vermoed ik.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 08:40
Sienna M
Sienna M is offline
Citaat:
International business and languages misschien? Maar idd, lastig te combineren met biomedische wetenschappen. Met psycholgie is het wel te combineren vermoed ik.
Ah dat lijkt me een super leuke opleiding!
Een probleem, ik heb alleen geen economie of management en organisatie ..
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 09:15
surimeid
surimeid is offline
Dan word het al lastig, misschien kun je gewoon een talen opleiding gaan volgen..
Oud 19-01-2010, 15:39
xxceline
xxceline is offline
In Belgie kun je aan de universiteit Gent 2 talen tegelijk doen (= 1 studie) Daarnaast zou je voor jezelf vakken van psychologie kunnen opnemen of biomedische wetenschappen.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 22:41
annoniempje
annoniempje is offline
Citaat:
Ah dat lijkt me een super leuke opleiding!
Een probleem, ik heb alleen geen economie of management en organisatie ..
Misschien kan je extra cursus volgen in de zomer na je eindexamen? Ik weet neit of het kan, maar ik weet nog dat ikzelf erover zat na te denken om natuurkunde bij te leren, en je kon dat doen in jaar school, of iets van 2-3 maanden in zomervakantie en dan 6 dagen in de week. Neem aan dat het dus wel zou kunnen als je het zou willen. Maar het is wel lastig. Economie bijspijkeren is nog wel ok, maar om m&o daar ook nog bij te doen is wel lastig ja... Maar je zou ook evt als je het heel erg graag zou willen in een schooljaar die vakken extra bijspijkeren, maar dan ben je dus wel jaar kwijt...
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 21:28
Koekje
Koekje is offline
Hoge hotelschool, European Studies/HEBO, International business and languages (maar deze zijn waarschijnlijk allemaal voltijd).
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten