![]() |
|
![]() |
Hippe haarspeldjes!
De stofjes koop ik in en dan maak ik de haarspeldjes zelf. Ze kosten allemaal 1,95 Er staan ook losse applicaties bij. Wil je er daar eentje van op een haarspeldje? Dat kan! De prijs blijft dan ook 1,95. Verzendkosten voor de koper. ------------------------------------------------------------------------------------------ Nieuw toegevoegd, diadeems! ![]() De diadeems zijn 3,95 per stuk. Qua kleur, motief en applicatie is er van alles mogelijk. Als je meer wilt weten of foto's wilt zien kun je me even pm'en! ------------------------------------------------------------------------------------------ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ster roze wit 21 Ster blauw wit 22 Ster rood wit 23 Hartje polkadot rood wit 24 Hartje roze wit geruit 25 Speldje appeltjes 26 Speldje appeltjes 27 Laatst gewijzigd op 18-01-2010 om 11:07. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Is goed! Je mag me even mailen op stippeltjestip@live.nl als je wilt, met je gegevens.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lief zijn ze he ![]() Ze zijn inderdaad verschillend van grootte. Er zijn drie maten: 3,5e cm / 4 cm / 4,5e cm. En alle losse applicaties, daarvan kun je gewoon zelf aangeven op welke maat speldje je ze wilt. Ik denk dat je op de foto's nu wel aardig kunt zien, welke afmeting welk speldje is, maar als je het specifiek van een speldje nog even wilt weten, hoor ik het wel! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
|
|