Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-01-2010, 17:13
wup
wup is offline
Ik heb al een behoorlijke poos ( denk maanden) dat ik last heb van de klieren in mijn hals. Vaak begonnen ze 's avonds pijn te doen. Ik gaf veel les en aangezien ik mijn stem niet goed gebruik, had ik maar bedacht dat het daar door kwam.
Nu ben ik al 2 weken vrij en doen ze meer pijn dan ooit, dus dat is het niet. Slikken en praten doet zeer. Verder doet mijn keel niet zeer, maar ben ik wel sinds een paar dagen wat verkouden.

Iemand enig idee waar dit op slaat? Ik denk dat ik morgen of overmorgen de dokter bel. Ik ga volgende week op reis en ben ineens heel bang dat ik niet weg kan
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 17:34
Verwijderd
Ben je overdreven moe? Dan zou het klierkoorts (kusziekte, Pfeiffer) kunnen zijn. On the other hand, ik heb ook Pfeiffer gehad, zonder moe te zijn geweest... Maar verder heb ik er niet zoveel verstand van, maar het lijkt me verstandig dat je even naar de dokter gaat.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 12:43
Verwijderd
Hoe is het nou, ben je naar de dokter geweest?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 14:09
wup
wup is offline
Ja, ben naar de dokter geweest. Uiteraard had ik er toen ineens helemaal geen last van, maar ze kon wel voelen dat ze dik waren.
Kan woensdag heen om bloed te prikken, maar eigenlijk heb ik daar niets meer aan. De uitslag zal dan vrijdag komen, maar dan zit ik al in het vliegtuig. . en ik durf natuurlijk helemaal niet bloed te prikken!

Moet nog maar even zien wat ik doe. Heb er gister wel weer veel last van gehad toen ik moe werd.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2010, 18:13
Verwijderd
Nou ja, je kunt natuurlijk altijd bellen voor de uitslag. Als je een ontsteking ofzo hebt, zul je daar ook wel pillen voor kunnen krijgen in Amerika. Waarschijnlijk wel een stuk duurder, maar het is toch beter dan dat je er nog maanden last van hebt?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 20:45
zoemzoem
zoemzoem is offline
Je hebt ook een soort lymfeklieren naast je slagader in je nek zitten, die dik worden en pijn gaan doen als je er (steeds) aan zit. Voel je bij jouw dikke lymfeklieren ook je hart kloppen? Als dit het misschien is, dan moet je er gewoon van af blijven (en de neiging onderdrukken om er toch aan te zitten ), dan gaat het vanzelf over.
Oud 02-02-2010, 22:20
wup
wup is offline
Ik zit er bijna niet aan.. alleen áls het al pijn doet, om te voelen of de klieren weer zo opzetten.
Morgen kan ik bloedprikken, maar denk niet dat ik ga. Ze zei ook dat als ik er dan geen last meer van had gehad, dat ik het dan maar zelf moest weten. Ik heb er nog 1x last van gehad, dus dat is niet veel.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten