Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
als je haar clips bekijkt denk je meteen dat dat de marketingstrategie is voor de verkoop van haar singles. Veel bloot, enzo (ze is absoluut niet lelijk, daar niet van). Maar als je daarnaast de nummers zet valt ze genadeloos door de mand.
Vroeger maakte ze nog kwaliteit momenteel is het meer kwalitiet. ![]()
|
en dit is een serieus topic? eeem tjsa het zal technisch allemaal wel heel knap zangwerk zijn maar het is geschreven met verkopen als hoofddoel en daar ben ik toch nogal vies van. nee niet mijn ding. ik vind het klote
|
![]() |
Ik ben vroeger zo'n grote fan van haar geweest(oeh cemslut goes bsb and mariah carey
![]() ![]() De laatste (paar?) cd's van haar heb ik niet meer gehoord,maar de nr's die ik op tv heb zien langsvliegen waren geen streling aan mn oor... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Kut met een grote K.
Mijn zus was er vroeger erg fan van, toen ze nog een verlegen meisje was en vooral soul-achtige muziek maakte (voor Without You dus). Toen vond ik het al vervelende muziek, maar kon ik het nog aanhoren. Daarna is ze helemaal los geslagen en is het écht een en al zooi geworden wat ze gemaakt heeft. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
HammaHouse Remix van Mariah Carey LilHamma | 1 | 10-09-2008 11:22 | |
Liefde & Relatie |
romantische liedjes druiveke | 79 | 06-10-2003 21:26 | |