Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou je eerlijk gezegd niet kunnen vertellen hoelang ik al speel, maar dit is m'n main bas
![]() Een MTD Kingston Heir 5, fretloos En ligt die tussen mijn andere bassen.. Hoewel links er niet meer zo uitziet maar deze kleur en zwarte hardware+nieuwe pickups. Oh, en mijn favoriete bassisten van het moment zijn Pete Iannacone, James Jamerson en Bootsy Collins ![]() |
![]() |
|
Ik speel nu bijna 4 jaar geloof ik, maar ik kan het niet garanderen
![]() Speel in 2 bandjes, een funk/rock/pop (alround zeg maar gewoon) coverbandje en een death-metal band. Nogal verschillend van elkaar maar ik hou dan ook van alle soorten muziek en zo kom ik volledig aan m'n trekken. Dit uit zich trouwens ook in m'n gitaren, ik speel momenteel een Marcus Miller signature Fender Jazz Bass, waar ik overigens wel de pick-up guard van af heb geschroefd omdat ie me alleen maar in de weg zat bij het slappen of met een plec spelen, en een Ibanez Soundgear SRX-500 maar in een andere (mooiere) kleur waarvan ik geen plaatje kan vinden. Mijn favoriete bassisten zijn Peter Iwers, Marcus Miller en ik moet zeggen dat ik Jason Newsted (en dan vooral zijn solowerk) ook helemaal te gek vind. |
![]() |
|
![]() |
Dag allen!
In verband met het opzetten van een promotietour van de nieuwe plaat, zoek ik een bassist, in omgeving Utrecht, van 18 tot 25 jaar, om tezamen de muziek een nieuwe vorm en geluid te geven. Mocht jij iemand zijn of iemand kennen die zich aangesproken voelt tot het soort muziek en denkt hier iets aan toe te kunnen voegen, laat het mij weten. Voor een impressie: www.myspace.com/thijsheij Gr. Thijs Heij Voor vragen stuur een PM of mail naar: info@thijsheij.nl |
![]() |
|
Deze man is echt geweldig: http://www.youtube.com/watch?v=iy3V2...eature=related
Laatst gewijzigd op 26-01-2010 om 13:13. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Grunge bandje zoekt bassist Afwezig | 0 | 13-02-2007 11:50 | |
Muziek |