Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2010, 21:53
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 14-09-2010 om 10:45.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 21:59
Jehebtmelief
Jehebtmelief is offline
Dat heb ik als meisje ook, grrrr.

Laat je harsen. :$
Met citaat reageren
Oud 25-01-2010, 22:13
Batave
Batave is offline
Er is niks mis met elke dag scheren lijkt me, je krijgt er wel sneller stoppels van, maar je kan natuurlijk ook gewoon een licht baardje laten staan .
Oud 25-01-2010, 22:57
mxshaun
mxshaun is offline
Ik laat tegenwoordig een hip stoppelbaardje staan, vind het zelf wel vet en best veel jongens van mijn leeftijd hebben het. Voor jou leeftijd is dat misschien niet zo leuk, omdat al je vrienden nog geen baardje hebben.

Ik had zelf op 15jarige leeftijd ook al een aardige baardgroei, maar scheren zou verder je huid niet erg moeten beschadigen. Probeer eens een keer een scheerapparaat te gebruiken in plaats van mesjes, of zoek een crème om op te doen na het scheren, dat kan nog wel eens een groot verschil maken.
Ik scheer zelf met een scheerapparaat, omdat ik een gevoellige huid heb. Dan onstaat er minder roodheid en bultjes na het scheren

Dus probeer wat uit, uiteindelijk moet je zelf bepalen wat het beste is voor jou huid

latertjes
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 10:11
martijn1985
martijn1985 is offline
ik scheer me ook dagelijks, volgens mij is dat niet raar. Ik geloof niet dat ik dat op mijn 15e al deed, dus je bent wat vroeg. Maar verder is het niet slecht volgens mij. Als je er last van hebt kun je ook overwegen om een aftershave crème te kopen, Nivea heeft een goede. Deze verzorgt je huid een beetje en dan is het achter lang niet zo gevoelig.
Oud 26-01-2010, 14:38
Martiño
Martiño is offline
Goede aftershave creme doet wonderen idd. En ik laat mijn stoppels ook wel eens een dag staan, scheer dan alleen de stoppels boven mn lip weg.
Oud 26-01-2010, 15:40
Verwijderd
Godsamme zeg, ik scheer me ééns per 4~5 dagen en dat vind ik al vervelend veel. Ik leef met je mee, dude.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 21:41
Verwijderd
Lol@ Dobermann

En een beetje prik vinden meisjes over het algemeen niet erg hoor Maar idd, insmeren, dat helpt ook wel.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 23:15
Martiño
Martiño is offline
Nu moet ik aan dit stripje denken (een beetje offtopic, maar het heeft wel met prik en baarden te maken ):

Oud 26-01-2010, 23:43
Verwijderd
Nah, strakke huid, scherpe messen en goed schuim is 't belangrijkste. Althans, dat is mijn ervaring.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 09:47
N00se
N00se is offline
Of een goede scheermachine kopen! Heb je geen last meer met scheerschuim of gel, en geen messen die bot worden na een tijdje, geen rode pikkende huid of bloedende plekjes van te ijverig te scheren...

Echt serieus, ik heb er 1 gekregen voor mn kerst 2 jaar geleden, en ik kan het makkelijk het beste cadeau ooit noemen (of in ieder geval het meest bruikbare!)
Met citaat reageren
Oud 27-01-2010, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Of een goede scheermachine kopen! Heb je geen last meer met scheerschuim of gel, en geen messen die bot worden na een tijdje, geen rode pikkende huid of bloedende plekjes van te ijverig te scheren...

Echt serieus, ik heb er 1 gekregen voor mn kerst 2 jaar geleden, en ik kan het makkelijk het beste cadeau ooit noemen (of in ieder geval het meest bruikbare!)
Ok bedankt voor de tip man .... Maar wat voor scheermachine bedoel je? die met die 3 rondjes of zo'n ene die op een tomdeuze lijkt? Want ik heb al zo'n eentje met die 3 rondjes en die scheert lang niet zo glad als een scheermesje.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2010, 14:03
remy476
remy476 is offline
Precies, mijn scheerapparaat was ook niet zo goed. vond ik dan. En daarom ben ik toen overgestapt op mesjes. Ik scheer me iedere dag. Behalve in t weekend want dan boeit het me niet dat ik een baardje/ stoppels heb.
Oud 29-01-2010, 20:39
silentbob
silentbob is offline
ik heb me ook een poosje elke dag gescheerd, maar hou het nu bij 1 keer in de 2 dagen, heb dan wel wat stoppels, maar aangezien ik vrij blond haar heb zie je die toch niet zo goed
ben ook 15, zou kunne dat dat poosje dat ik me elke dag scheerde was toen ik nog 14 was maar weet zo niet zeker meer
Met citaat reageren
Oud 29-01-2010, 21:50
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Lol@ Dobermann

En een beetje prik vinden meisjes over het algemeen niet erg hoor Maar idd, insmeren, dat helpt ook wel.
Ik vind dat eigenlijk wel irritant Wil m'n vriend het liefst glad geschoren en naar after shave ruikend
Oud 30-01-2010, 20:52
Verwijderd
ik moest me al scheren vanaf mn 12e,stel je niet zo aan (hoog testosteron niveau+extreem vroege pubertijd=je gedwongen leren scheren)

k,wat je doet duurt ff maar je huid blijft er langer glad door
je pakt een natte hete doek en die leg je op je gezicht voor ong 5 minuten zodat je huid warm is en je porieen lekker open staan
je koopt GOEDE scheermesjes (gilette met 3 mesjes,5als je t geld eraan uit wilt geven)
wel goed dat je gel gebruikt ipv schuim,da's 10x beter
dan scheer je 1x naar beneden(helemaal)
1x omhoog
en nog 1x naar beneden

naderhand was je het af met heet water en een hete doek en doe je er een balsem op

zorgt er voor dat je langer glad bent en geen hinderlijke huidirritatie

good luck

Laatst gewijzigd op 30-01-2010 om 21:45.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2010, 16:49
Verwijderd
Citaat:
ik moest me al scheren vanaf mn 12e,stel je niet zo aan (hoog testosteron niveau+extreem vroege pubertijd=je gedwongen leren scheren)

k,wat je doet duurt ff maar je huid blijft er langer glad door
je pakt een natte hete doek en die leg je op je gezicht voor ong 5 minuten zodat je huid warm is en je porieen lekker open staan
je koopt GOEDE scheermesjes (gilette met 3 mesjes,5als je t geld eraan uit wilt geven)
wel goed dat je gel gebruikt ipv schuim,da's 10x beter
dan scheer je 1x naar beneden(helemaal)
1x omhoog
en nog 1x naar beneden

naderhand was je het af met heet water en een hete doek en doe je er een balsem op

zorgt er voor dat je langer glad bent en geen hinderlijke huidirritatie

good luck
Thanks voor de tip
Maar bij mij blijft et altijd maximaal 1 dag glad xD maarja
Met citaat reageren
Oud 02-02-2010, 16:04
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Gel is wel een beetje metroseksueel. Zeep, kwast en een open scheermes is pas stoer.

(Ja, ik scheer momenteel met zo'n gilette kreng)
Oud 02-02-2010, 16:15
Batave
Batave is offline
Scheermes? Machete is de shit.

Regels voor berichten