Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Bekijk resultaten poll: Ben je meer dan 50% zeker dat je kunt, kruis dan aan:
Donderdagavond 14 januari 4 33.33%
Vrijdagavond 15 januari 5 41.67%
Donderdagavond 21 januari 4 33.33%
Zondag(-avond?) 24 januari 2 16.67%
Donderdag(-avond?) 28 januari 4 33.33%
Vrijdag(-avond?) 29 januari 8 66.67%
Zaterdag(-avond?) 30 januari 2 16.67%
Zondag(-avond?) 31 januari 2 16.67%
Donderdagavond 11 februari 3 25.00%
Vrijdag(-avond?) 12 februari 6 50.00%
Zaterdag(-avond?) 13 februari 4 33.33%
Zondag(-avond?) 14 februari 3 25.00%
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll

Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-12-2009, 18:17
Changshan
Changshan is offline
Sjeau, zoals beloofd, zij het iets te laat, hier de poll!

De stek staat al vast, da's mijn huis op 't IBB-complex te Utrecht. Makkelijk te bereiken; zo'n 5 minuten met bus 12 vanaf Utrecht CS. Verder kan deze stek als prima uitvalsbasis dienen voor verdere Utrechtse activiteiten (denk aan het aloude knorwerpen, de bierestafette etc.).

Beantwoordt allen de poll, dan zie ik wel wanneer ik me hier moet voorbereiden op een gazellig BYOB-avondje (uiteraard wil ik wel wat bier inslaan).

Laatst gewijzigd op 12-01-2010 om 01:29.
Advertentie
Oud 27-12-2009, 18:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik mis de poll
Oud 27-12-2009, 18:32
Changshan
Changshan is offline
Ja, die gekke poll kun je altijd pas later maken. En daar was ik nog best even mee bezig, met agenda en rooster ernaast.

Ik weet nog niet helemaal hoe ik in februari zit, dus nog veel opties in januari en enkele in februari.

De toevoeging '(-avond?)' betekent dat ik vóór de avond op zich ook al tijd heb om iets te organiseren. Het hoe en wat moeten we dan alleen wel nog gaan invullen. Zou iets met samen eten e.d. kunnen zijn.
Oud 27-12-2009, 18:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het is een L&R meet hè?

Dus ik zou zeggen: 's middags met uitloop naar 's avonds. Zodat mensen ook gewoon overdag kunnen komen en weer naar huis kunnen met het OV
Oud 27-12-2009, 18:58
Changshan
Changshan is offline
Hm, liefdes bloeien pas op in het verloop van de avond... Ik ben er zelf nog niet zo over uit, heb zelf het meest een beeld bij een borreltje, een gesprekje, een muziekje en de avond die over de stad valt. En vooral geen verplichtingen elders meer, die dag.

Ik mag dan wel niet zo'n fantastisch stulpje hebben als Qimm had, er zijn hier drie slaapplaatsen voor wie van ver komt.
Oud 27-12-2009, 22:21
Verwijderd
Ik kan alleen op vrijdagavonden... sowieso lijkt me dat de beste optie want dan kunnen alle ov-houders. In het weekend geen tijd/ov, en vrijdagochtend gewoon school dus kan ik het donderdagavond niet te laat maken en moet ik meestal dingen doen. (Evt nog wel mogelijk, maar ik zet het ff niet in de poll want da's echt liever niet.)
Oud 27-12-2009, 22:45
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Ach, zet Valentijnsdag er ook maar meteen bij. Smiecht
Oud 28-12-2009, 00:07
Verwijderd
Ik weet dan nog niet of ik überhaupt wel kom, maar ik heb toch aangegeven wanneer ik eventueel zou kunnen. Dit zijn, zoals Freyja al aangaf, voor mij ook de vrijdagen. Sowieso is het in Utrecht, niet te ver weg, dus ik kan zelfs nog spontaan binnenvallen.

We zien wel..

Edit: Ik vind Valentijnsdag ook wel een optie, want ik heb er een godsgruwelijke hekel aan (zoveel geldverspilling op een feestdag verzonnen door Hallmark. ) maar het is stiekem wel passend voor een Liefde&Relatie meeting...
Oud 28-12-2009, 02:21
Changshan
Changshan is offline
^ Ach, Kerstmis en Sinterklaas zijn ook ooit om commerciële redenen vormgegeven tot wat ze nu zijn, en toch geniet iig ik er wel van.

Citaat:
Ach, zet Valentijnsdag er ook maar meteen bij. Smiecht
, ik dacht dat dat misschien wel een boost zou geven...
Oud 28-12-2009, 02:38
Verwijderd
Hmmm. Ik kan alleen 29/30/31 januari niet. De rest van de avonden valt er wel iets te regelen, lijkt mij zo.

(30e vieren Mephisto en ik onze verjaardagen, dus als je zin hebt om te komen, Timo...)
Oud 28-12-2009, 09:15
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik heb niets aangevinkt, ik zie wel wat voor datum er uit komt en of ik dan kan
Oud 28-12-2009, 09:48
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Ik mag dan wel niet zo'n fantastisch stulpje hebben als Qimm had,
tenks
Oud 28-12-2009, 11:01
WolterB
WolterB is offline
Ik heb gestemd op de donderdag en vrijdagen (kan zijn dat ik door andere verplichtingen niet kan dan, maar dat i nog heel onzeker). Zondagen moet ik nog zien,dus daar heb ik niet op gestemd
Oud 29-12-2009, 16:10
Changshan
Changshan is offline
Up, ik mis nog wat mensen die hadden toegezegd.
Oud 29-12-2009, 16:33
wup
wup is offline
Ja, ik had al gestemd, maar niet gereageerd hihi. Heb alle op donderdagen in januari gestemd. Als het een vrijdag wordt kan ik misschien wel, maar dan moet ik vrij vragen...Dus dan moet het wel een hele vette forumparty worden. Februari kan ik dus niet ivm met niet in het land zijn.
Oud 02-01-2010, 01:24
metallica
metallica is offline
Ik kan alleen 15 januari niet, maar als het een van de andere dagen is kan ik het vrijhouden

Edit: owja, en 14 februari, want carnaval

Laatst gewijzigd op 02-01-2010 om 22:21.
Oud 02-01-2010, 19:31
metalheadje
metalheadje is offline
nouja naar fucking utrecht dan moe ik wel een treinkaartje hebben en als ik pech heb verblijf
Oud 02-01-2010, 19:56
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ik heb niets aangevinkt, ik zie wel wat voor datum er uit komt en of ik dan kan
dit dus.

Ik denk dat dat betekent dat ik wel ga komen.
Oud 03-01-2010, 15:50
Changshan
Changshan is offline
Vrijdag 29 januari en vrijdag 12 februari zijn in trek. Meui. Nog een weekje laten stemmen kan geen kwaad, me dunkt.
Oud 03-01-2010, 16:30
Verwijderd
Ik zou graag willen komen, maar ik denk dat jij nogal in het midden van het centrum woont Changsan? Maw, daar kan ik mijn auto dus nooit (betaalbaar) parkeren... En of ik met de trein kom, ik hou niet van treinen en ik heb geen OV en de NMBS wil geen routes naar het buitenland berekenen

Als er parking is, dan kan ik alle dagen ^^
Oud 03-01-2010, 16:31
Changshan
Changshan is offline
Parkeergelegenheid volop hoor, Mutant. Het IBB-complex is én redelijk dicht bij het centrum, en gratis qua parkeren, zoals de meeste parkeerplaatsen bij studentencomplexen.
Oud 03-01-2010, 16:33
Verwijderd
Ohh wat gaaf! En is er dan slaapgelegenheid (kan alle spullen meebrengen ) of wil je ons allemaal buiten na een bepaald uur? Dan weet ik wat voor drank ik moet/kan meenemen ^^
Oud 03-01-2010, 18:39
Changshan
Changshan is offline
Op zich moeten er wel drie mensen op mijn kamer kunnen slapen, en als je er geen probleem mee hebt in de woonkamer van een huis van 15 man te pitten, is het helemaal makkelijk...
Oud 03-01-2010, 19:18
Verwijderd
Dan claim ik toch liever een plaatsje op je kamer , als jij dat goed vindt, natuurlijk ^^
Oud 03-01-2010, 19:44
wup
wup is offline
Oeh, als het de 29e wordt, wil ik graag komen! Ik woon in Groningen en volgens mij gaat de laatste trein daarheen vrij vroeg en ik weet niet of ik wel bij Changshan durf (en mag) te slapen, maar dat zie ik nog wel dan
Advertentie
Oud 03-01-2010, 21:07
Changshan
Changshan is offline
Komen jullie dan gewoon samen slapen.
Oud 03-01-2010, 21:56
metallica
metallica is offline
Hehe, mochten er echt meer mensen zijn die een slaapplek nodig hebben, ik woon op hetzelfde complex, dus das eventueel ook mogelijk
Oud 03-01-2010, 23:19
Verwijderd
Ik ga denk ik 's avonds wel terug naar huis, maar daar mogen ook wel mensen blijven slapen als ze niet bij Changshan durven Of misschien naar 't vriendje, dan kan ik een trein of wat later nemen... maar daar kan ik denk ik niet zomaar mensen uitnodigen
Oud 04-01-2010, 07:47
stout!
stout! is offline
Citaat:
Ik ben nu al benieuwd naar de roddels .
Oud 04-01-2010, 11:09
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
Ik ben nu al benieuwd naar de roddels .
Oud 04-01-2010, 12:05
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik ga denk ik 's avonds wel terug naar huis, maar daar mogen ook wel mensen blijven slapen als ze niet bij Changshan durven Of misschien naar 't vriendje, dan kan ik een trein of wat later nemen... maar daar kan ik denk ik niet zomaar mensen uitnodigen
Bij jou is 'thuis' toch bij Enschede of zo? Dat zie ik niet zitten hoor..
Oud 04-01-2010, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Bij jou is 'thuis' toch bij Enschede of zo? Dat zie ik niet zitten hoor..
Haha niet overdrijven, Enschede is nog wel een uur verder naar het oosten
Oud 04-01-2010, 20:57
wup
wup is offline
Citaat:

Ik neem wel een tandenborstel mee, in geval van nood kan ik altijd nog de trein nemen
Oud 08-01-2010, 08:49
wup
wup is offline
Ik vind het tijd om knopen door te hakken!
Oud 08-01-2010, 19:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
oh ik vind dat leuk! Ik woon toch in Utrecht. Is het de bedoeling dat je je aanhang meeneemt?
Oud 11-01-2010, 08:48
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
oh ik vind dat leuk! Ik woon toch in Utrecht. Is het de bedoeling dat je je aanhang meeneemt?
geen idee maar het kan volgens mij vast wel.
Oud 11-01-2010, 09:45
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
alleen als het een forumer is
Oud 11-01-2010, 10:01
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
alleen als het een forumer is
dan resteert hem maar 1 keuze: een account aanmaken
Oud 11-01-2010, 11:13
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik vind het tijd om knopen door te hakken!
Ik ook! *leest stiekem mee*
Oud 11-01-2010, 16:15
metallica
metallica is offline
Nou 29 januari bij Changshan, toch?

Dan rest nog:
Hoe laat:
Wie neemt wat mee:
Oud 11-01-2010, 16:35
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik ook! *leest stiekem mee*
Jij komt ook gewoon hè?

Ik was even een weekend ver heen. De 29ste dus!

Mijn opinie: iedereen neemt in ieder geval drank mee tenzij hem/haar al een andere taak is toebedeeld. Ik zal zelf wel twee(?) kratjes bier inslaan omdat dat voor mij het minste sjouwwerk oplevert.

We kunnen uiteraard ook iets met gezamenlijk eten verzinnen, maar heeft iemand ideeën? Misschien eerst langs een eettent gaan, of willen mensen dingen gaan meenemen? Voordeel is iig dat we dan heel wat eerder met de meeting kunnen beginnen, zeg 18:00 op het station voor wie dat haalt.
Oud 11-01-2010, 16:44
metallica
metallica is offline
18.00 is wat mij betreft prima, eten bij de Stairway? Daar kun je eten voor ongeveer 10-15 euro, ligt eraan wat je wil.
Oud 11-01-2010, 17:30
Verwijderd
I'm in, zoals het er nu uit ziet tenminste! Even kijken; we hebben projectmaand en ik weet nog niet wat er die week gepland is, maar over het algemeen zijn we tegen 4 uur wel klaar en kan ik dus om 6 uur in Utrecht zijn. Wat eten betreft, ben een arme student die dat weekend nog meer geld uit moet geven, dus wat mij betreft ga ik net zo lief pizza eten of zelfs een bakje patat Of zelf koken bij Changshan, dus.

En misschien moet ik een fles goeie kruidenbitter meenemen om te laten zien waar mijn vader en ik me mee bezatten
Oud 11-01-2010, 17:42
Changshan
Changshan is offline
Doe jij dat eens!

Stairway kan nog goedkoper dan Metallica zegt met studentenmenu's, geloof ik. 8 euro of zo? Dat moet toch te doen zijn voor iedereen. Maar andere shiz is ook goed, zolang ik niet met te veel werk word opgezadeld.
Oud 11-01-2010, 17:54
Verwijderd
Het moet toch in hemelsnaam mogelijk zijn om een s.com meeting eens níet in de Stairway te houden
Oud 11-01-2010, 18:07
Verwijderd
Ik neem wel een fles van mijn befaamde giechel-wodka mee!
Oud 11-01-2010, 18:41
Mephisto
Mephisto is offline
ik sjef wel een fles tequila.

Als je goedkoop wilt nassen dan zijn er wel goedkopere mogelijkheden dan de stairway. Geloof dat de Florin studentemenus voor 5 à 6 euro heeft. Diepvriespizza is natuurlijk nog goedkoper; denk sowieso dat ik er daar een van ga halen voor de nachtelijke munchies.
Oud 11-01-2010, 18:44
Verwijderd
White Trash, Archont, IKBENBABSNIET en Disturbedangel komen ook!
Oud 11-01-2010, 19:02
Lisanne
Lisanne is offline
Pas maar op.. Je weet nooit wie er zomaar voor je neus staat.
Oud 11-01-2010, 19:18
wup
wup is offline
Vriendinnetje heeft haar afscheidsfeestje gepland op 29 januari. Hoe durft ze. Ik moet nog maar even zien dus. Maar anders neem ik wel een paar flessen wijn mee. Wit goed?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten