|
|
Bekijk resultaten poll: Ben je meer dan 50% zeker dat je kunt, kruis dan aan: | |||
Donderdagavond 14 januari |
![]() ![]() ![]() ![]() |
4 | 33.33% |
Vrijdagavond 15 januari |
5 | 41.67% |
Donderdagavond 21 januari |
4 | 33.33% |
Zondag(-avond?) 24 januari |
2 | 16.67% |
Donderdag(-avond?) 28 januari |
4 | 33.33% |
Vrijdag(-avond?) 29 januari |
8 | 66.67% |
Zaterdag(-avond?) 30 januari |
2 | 16.67% |
Zondag(-avond?) 31 januari |
2 | 16.67% |
Donderdagavond 11 februari |
3 | 25.00% |
Vrijdag(-avond?) 12 februari |
6 | 50.00% |
Zaterdag(-avond?) 13 februari |
4 | 33.33% |
Zondag(-avond?) 14 februari |
3 | 25.00% |
Meerdere antwoorden per stemmer mogelijk. Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb gestemd op de donderdag en vrijdagen (kan zijn dat ik door andere verplichtingen niet kan dan, maar dat i nog heel onzeker). Zondagen moet ik nog zien,dus daar heb ik niet op gestemd
![]()
|
![]() |
Ja, ik had al gestemd, maar niet gereageerd hihi. Heb alle op donderdagen in januari gestemd. Als het een vrijdag wordt kan ik misschien wel, maar dan moet ik vrij vragen...Dus dan moet het wel een hele vette forumparty worden. Februari kan ik dus niet ivm met niet in het land zijn.
|
![]() |
|
Ik kan alleen 15 januari niet, maar als het een van de andere dagen is kan ik het vrijhouden
![]() Edit: owja, en 14 februari, want carnaval ![]()
Laatst gewijzigd op 02-01-2010 om 22:21. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou graag willen komen, maar ik denk dat jij nogal in het midden van het centrum woont Changsan? Maw, daar kan ik mijn auto dus nooit (betaalbaar) parkeren... En of ik met de trein kom, ik hou niet van treinen en ik heb geen OV en de NMBS wil geen routes naar het buitenland berekenen
![]() Als er parking is, dan kan ik alle dagen ^^ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik was even een weekend ver heen. De 29ste dus! Mijn opinie: iedereen neemt in ieder geval drank mee tenzij hem/haar al een andere taak is toebedeeld. Ik zal zelf wel twee(?) kratjes bier inslaan omdat dat voor mij het minste sjouwwerk oplevert. We kunnen uiteraard ook iets met gezamenlijk eten verzinnen, maar heeft iemand ideeën? Misschien eerst langs een eettent gaan, of willen mensen dingen gaan meenemen? Voordeel is iig dat we dan heel wat eerder met de meeting kunnen beginnen, zeg 18:00 op het station voor wie dat haalt.
|
Verwijderd
|
I'm in, zoals het er nu uit ziet tenminste! Even kijken; we hebben projectmaand en ik weet nog niet wat er die week gepland is, maar over het algemeen zijn we tegen 4 uur wel klaar en kan ik dus om 6 uur in Utrecht zijn. Wat eten betreft, ben een arme student die dat weekend nog meer geld uit moet geven, dus wat mij betreft ga ik net zo lief pizza eten of zelfs een bakje patat
![]() En misschien moet ik een fles goeie kruidenbitter meenemen om te laten zien waar mijn vader en ik me mee bezatten ![]() |
![]() |
|
ik sjef wel een fles tequila.
Als je goedkoop wilt nassen dan zijn er wel goedkopere mogelijkheden dan de stairway. Geloof dat de Florin studentemenus voor 5 à 6 euro heeft. Diepvriespizza is natuurlijk nog goedkoper; denk sowieso dat ik er daar een van ga halen voor de nachtelijke munchies.
|
|