Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ik vind dat ook verschrikkelijk. Gesprekken over werk en studie enzo. Daarvoor ben ik niet in de kroeg. Begin dan gewoon één of ander verhaal over aliens ofzo, dan heb je mijn aandacht meteen. Maar ik moet hier wel bij zetten dat ik sowieso niet naar de kroeg ga om mannen te ontmoeten. Ik doe niet aan ONS en ik heb wel mening man pissig gemaakt door aan het eind van de nacht gewoon naar huis te gaan in m'n eentje. Dan heb ik een reusachtig interessant en leuk gesprek gehad en dan verwachten ze meteen meer.
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn laatste openingszin was 'Larp jij?' en helaas, 9 op de 10 niet, maar af en toe zit er een tussen en dan komen de verhalen vanzelf
![]() Maar wat standaard vragen kunnen in mijn ogen geen kwaad. Wel is het zo dat moed niet altijd evenveel succes heeft. Hier waar ik woon, zijn mensen bij het uitgaan behoorlijk asociaal. Een gesprekje proberen te beginnen, of iemand die alleen aan de bar zit uitnodigen aan de tafel met anderen of zelfs iemand trakteren heeft bijna altijd tot gevolg dat ze na twee zinnen weglopen. Dan ben ik het in Nederland en in de plaatsen waar ik vroeger woonde wel anders gewend ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oprechte interesse is een pluspunt, geveinsde niet. Wat niet wil zeggen dat je ook op een creatievere manier naar dingen kunt vragen. OT: Het gaat ook niet eens zozeer om wat je zegt of vraagt, maar meer om je lichaamstaal. Sta je erbij als een duffe zoutzak die de ander niet aankijkt of doe je enigszins enthousiast en luister je aandachtig. Uitzonderingen zijn dan weer beginnen over de kat van de buren die gisteren was doodgereden, dan kun je nog zo enthousiast vertellen over hoe de darmen over straat uitgesmeerd lagen, maar dat zal dan meestal niet bevorderlijk zijn voor een leuk gesprek. Of je moet net iemand treffen die dat wel kan waarderen. |
![]() |
|
Ik heb het niet vaak dat mannen/jongens op me afstappen, maar meestal was het met 'Hee, kom je hier vaker' zinnen.
De laatste keer was mijn reactie daarop 'Zo, daar heb je lang op geoefend'. Toen hij liet weten dat hij dit normaal niet deed en zenuwachtig was gaf ik hem nog een kans. Hij vroeg 'Heb je ook hobbies'. Mijn antwoord: "Nee, daar doe ik niet aan." Hij: "Eh...oh. ![]() ![]() Toen ik had verteld wat mijn hobbies waren kreeg ik als antwoord: "Oh, en heb je ook leuke hobbies?" Ja, flikker dan maar op. ![]() Aaaanyway, Ik ben er nooit op uit om met iemand aan te pappen, maar sta wel open voor leuke gesprekken. Meestal begin ik met een grapje of rare opmerking en veel dudes vinden me dan raar ofzo. Dus mss moet ik 't maar houden bij "Goh, studeer jij ook?"
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
De krant, objectief of subjectief Verwijderd | 17 | 06-11-2010 13:22 | |
"Roma bij overlast Nederland uitzetten" ganralph | 119 | 14-10-2010 09:55 | |
Verkeer & Vervoer |
Flitspalen Hulk | 40 | 30-11-2008 18:29 | |
Teveel bloot op TV Promillage | 120 | 16-12-2007 18:53 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Is het juist om mensen te hypnotiseren? Dotcom | 16 | 28-08-2004 04:14 | |
Liefde & Relatie |
misschien wel 'handig' als je wilt afspreken met iemand van het i-net moenbase | 52 | 07-09-2002 08:47 |