![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb 'm zelf een jaar gebruikt en ik vind het heel erg handig. Je hoeft hem niet per se op je arm te plakken, je mag 'm ook achter op je schouder plakken, of op je onderbuik, of boven op je bil. Je kan hem dus niet bijvoorbeeld onder op je voet plakken en ook op je borsten mag niet. Zelf plakte ik 'm eigenlijk altijd om m'n bil, want dan zit hij onder je broek en zie je hem dus nooit, ook niet als je bv. een bikini draagt. Je plakt iedere week een nieuwe pleister op, dat drie weken lang, 1 pleister blijft dus 1 week zitten. Vervolgens hou je een stopweek, net zoals met de gewone pil. Je kan ook doorplakken, als je dat wil (net zoals je met de gewone pil kan doorslikken). In het begin was ik bang dat die pleister heel makkelijk zou loslaten, maar dat is echt helemaal niet zo, hij blijft perfect zitten, ook met bv. douchen en zwemmen. Ik heb 2 keer een pleister moeten vervangen omdat hij los was gaan zitten, maar ik heb er dus zo'n 40 gebruikt, dan is 2 niet veel ![]() Voordeel is ook dat de pleister ook veilig is als je bv. hebt overgegeven of diarree hebt, de pil is dan niet meer veilig. Verder krijg je dus 3 weken lang continu hormonen ipv 3 weken lang iedere dag een piekje, 't schijnt dat je dat ook kan merken op je humeur etc (daarom ben ik overgestapt op die pleister, ik had het idee dat de pil veel invloed op mijn stemming had, pleister was lichter dan mijn pil en dus ook continu). Mja, ik kan het dus zeker aanraden ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik zat net even naar vergoedingen te kijken voor anticonceptie en zag dat de Evra niet volledig vergoed wordt ondanks dat 'anticonceptiemiddelen' wel in het basispakket vallen. Ongeveer 66% moet je zelf betalen. Dit geldt geloof ik niet voor minderjarigen.
Just some extra information..
||
Citaat:
|
|