![]() |
|
![]() |
ik zat gister zo laat op msn want kwam thuis, en ahd geen zin te slape
![]() en als je met een meid bezig bent, lekker scafa en dronke, en je mattiez zitt egewoon tv te checke, ja dan ga je ze vergete en ga je er gewoon voor ![]() en tuurlijk ahdde hun het wel in de gate, amarja boeide ze niet, blijkbaar is het niets raars. en het is fuckdup koud in "da hood" |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wtf moment, pfoe, daar heb ik er genoeg van, maar een die me nu gelijk te binnen schiet is een keer gewoon missionaris aan het neuken, denken "goh, misschien een keer leuk om over dr buik klaar te komen" en dan vanaf daar in d'r gezicht/haar spuiten ![]() ![]()
|
![]() |
meerdere OMG momenten
![]() - hevig aan het vrijen zijn en ineens bloed op je buik hebben (hij had een bloedneus nadat ik hem per ongeluk een kopstoot gegeven had ![]() - na het vrijen ineens zijn "oeps" gezicht zien (condoom was blijven zitten ![]() - tijdens het vrijen ineens de lattenbodem lat voor lat horen breken ![]() - buiten in het park vrijen en dan per ongeluk met iets te koude handen zijn lid vastpakken en hem vervolgens een iets te harde kreet van schrik horen schreeuwen. ![]()
||
Verwijderd
|
Offtopic:
Citaat:
![]() Het ergste omg-moment hier was denk ik om de volgende dag beneden te komen en dan je vader horen foeteren dat dat bed boven zijn hoofd toch wel erg kraakt. "En dan niet eventjes, nee..." ![]() ...en dan niet al te lang daarna, terwijl je bezig bent midden in de nacht, je moeder naar boven roept of het ALSJEBLIEFT stiller kan want ze wil slapen JA. Leuk man, als je vriendje bij je ouders op bezoek komt ![]() |
![]() |
|
met je meid in je auto liggen te spelen en dan "klop, klop klop", maclite in je gezicht en de vraag of je even de deur open wil doen. Daarna werd de vraag gesteld aan mijn vriendin of dit vrijwillig was.... we hadden vijf minuten ervoor het grote kietelspel gedaan, waarbij ze gegild had. en ohja, we stonden op een parkeerplaats bij een wandelgebied, waarschijnlijk een paar wandelaars gemeend dat er iets ergs an de hand was. nou "het moment" was wel weg toen kan ik je zeggen...
![]() |
![]() |
|
'helemaal stoned aan het neuken, dan opzij kijken en blijken dat je tussen je matties zit'
eh, crazy.. als ik een van je matties was geweest en jij zat mij te neuken zou ik je voor je bek slaan.. hoe zit dat met die chappies van jou?
Laatst gewijzigd op 24-03-2010 om 20:22. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 |