Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-03-2010, 16:53
supergirl#1
supergirl#1 is offline
iedereen overkomt het is iets waarvan je denkt "wat krijgen we nou of wat deed ik nou"
Oud 18-03-2010, 17:08
crazycat
crazycat is offline
helemaal stoned aan het neuken, dan opzij kijken en blijken dat je tussen je matties zit
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 17:47
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Ik had eens van "waarom heb ik háar nou gezoend?!", maar niet zo vaag als Crazy
Crazycat, aan je taal te zien doe je een beetje "straats", maar waarom ben je dan om 6 uur 's avonds thuis en niet "in da hood"? Bedoel het niet lullig, hoor! Maar vroeg het me af
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 19:04
Verwijderd
Ik drnk dat crazycat het bankstel aan het neuken was. Hij had z'n leuter tussen de 2 kussens in het midden gedouwd en maakte toen van die obscene bewegingen met zijn heup.

Kan me niet voorstellen dat diegene die geneukt wordt je matties niet zou opmerken.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 19:46
WAT
WAT is offline
ineens een natte voet krijgen XP
was de dude al zo geil geworden aan de gedachte dat hij voor de eerste keer sex zou hebben, kwam ie al klaar over mijn voet XP
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 21:05
Dubbelendwars
Dubbelendwars is offline
Citaat:
ineens een natte voet krijgen XP
was de dude al zo geil geworden aan de gedachte dat hij voor de eerste keer sex zou hebben, kwam ie al klaar over mijn voet XP

oh mijn god! dat doet mij denken aan een film die ik ooit heb gezien, ik kan de naam niet meer herinneren.. het ging erover dat een vriendinnetje bij haar vriendje ging eten, maar dat vriendje had een broer met het syndroom van down; ze zaten aan tafel tijdens het eten komt die broer over dat vriendinnetje klaar.
Oud 18-03-2010, 22:04
crazycat
crazycat is offline
ik zat gister zo laat op msn want kwam thuis, en ahd geen zin te slape

en als je met een meid bezig bent, lekker scafa en dronke, en je mattiez zitt egewoon tv te checke, ja dan ga je ze vergete en ga je er gewoon voor

en tuurlijk ahdde hun het wel in de gate, amarja boeide ze niet, blijkbaar is het niets raars.

en het is fuckdup koud in "da hood"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 00:09
Verwijderd
Citaat:
ik zat gister zo laat op msn want kwam thuis, en ahd geen zin te slape

en als je met een meid bezig bent, lekker scafa en dronke, en je mattiez zitt egewoon tv te checke, ja dan ga je ze vergete en ga je er gewoon voor

en tuurlijk ahdde hun het wel in de gate, amarja boeide ze niet, blijkbaar is het niets raars.

en het is fuckdup koud in "da hood"
Wat is scafa? Ik ben die taal namelijk een beetje verleerd...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 10:45
Verwijderd
Citaat:
stoned.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 10:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:

ik ken die taal niet eens, wat is het eigenlijk?
Oud 19-03-2010, 10:53
Verwijderd
Als je nooit scafa hebt gehoord moet je toch echt wat meer je oor to the streets houden.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 12:57
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Dan doe je toch een dikke gangsterjas aan? Beetje bij drinken en je voelt er niks van, hoor. Wat is dat nou weer voor pussygedrag, in de ghetto ga je dood als je pussy bent!

Scafa=stoned ja

En mensen uit "da hood" schrijven checken vaker als tjeke, niet?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 13:21
Pluis
Pluis is offline
leuk al die straattaal, maar nu graag weer ontopic
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 23:56
Verwijderd
Citaat:
Als je nooit scafa hebt gehoord moet je toch echt wat meer je oor to the streets houden.
De streets buiten de randstad spreken een iets begrijpelijkere taal, dus vertaling svp.
Met citaat reageren
Oud 19-03-2010, 23:59
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
De streets buiten de randstad spreken een iets begrijpelijkere taal
Are you kidding me?

Wtf moment, pfoe, daar heb ik er genoeg van, maar een die me nu gelijk te binnen schiet is een keer gewoon missionaris aan het neuken, denken "goh, misschien een keer leuk om over dr buik klaar te komen" en dan vanaf daar in d'r gezicht/haar spuiten .
Oud 20-03-2010, 08:53
Trinity
Trinity is offline
meerdere OMG momenten

- hevig aan het vrijen zijn en ineens bloed op je buik hebben (hij had een bloedneus nadat ik hem per ongeluk een kopstoot gegeven had )
- na het vrijen ineens zijn "oeps" gezicht zien (condoom was blijven zitten )
- tijdens het vrijen ineens de lattenbodem lat voor lat horen breken
- buiten in het park vrijen en dan per ongeluk met iets te koude handen zijn lid vastpakken en hem vervolgens een iets te harde kreet van schrik horen schreeuwen.
Oud 20-03-2010, 09:21
Verwijderd
Offtopic:
Citaat:
Are you kidding me?
Ik kan zelfs de friezen en limburgers volgen hoor

Het ergste omg-moment hier was denk ik om de volgende dag beneden te komen en dan je vader horen foeteren dat dat bed boven zijn hoofd toch wel erg kraakt. "En dan niet eventjes, nee..."

...en dan niet al te lang daarna, terwijl je bezig bent midden in de nacht, je moeder naar boven roept of het ALSJEBLIEFT stiller kan want ze wil slapen JA.

Leuk man, als je vriendje bij je ouders op bezoek komt die arme jongen durfde de volgende nacht niet beneden te komen....
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 06:53
nature_lover
nature_lover is offline
met je meid in je auto liggen te spelen en dan "klop, klop klop", maclite in je gezicht en de vraag of je even de deur open wil doen. Daarna werd de vraag gesteld aan mijn vriendin of dit vrijwillig was.... we hadden vijf minuten ervoor het grote kietelspel gedaan, waarbij ze gegild had. en ohja, we stonden op een parkeerplaats bij een wandelgebied, waarschijnlijk een paar wandelaars gemeend dat er iets ergs an de hand was. nou "het moment" was wel weg toen kan ik je zeggen...
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 17:35
D-gast
D-gast is offline
'helemaal stoned aan het neuken, dan opzij kijken en blijken dat je tussen je matties zit'

eh, crazy.. als ik een van je matties was geweest en jij zat mij te neuken zou ik je voor je bek slaan..
hoe zit dat met die chappies van jou?

Laatst gewijzigd op 24-03-2010 om 20:22.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2010, 22:45
MiBe
MiBe is offline
Zat een half jaar zonder mijn vriendin in Zweden, toen we weer samen waren en voor het eerst weer seks hadden kwam ik na zowat anderhalve stoot al klaar
Oud 24-03-2010, 17:57
Verwijderd
Citaat:
helemaal stoned aan het neuken, dan opzij kijken en blijken dat je tussen je matties zit
error > cannot happen
waarom denken/faken jonge mensen toch dat blowen zulke gekke effecten heeft ;D
Met citaat reageren
Oud 24-03-2010, 23:13
Verwijderd
haha, dat was met mijn ex, die ging slapen echt 2 minuten na de seks, en duimde. en de seks was wel heel volwassen
Met citaat reageren
Oud 25-03-2010, 14:53
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
error > cannot happen
waarom denken/faken jonge mensen toch dat blowen zulke gekke effecten heeft ;D
Het rare is dat het dus écht gekke effecten heeft bij jonge mensen. Ik heb mensen toch een potje raar zien doen... en dan ben ik zelf ook echt niet kinderachtig met blowen.

Regels voor berichten